Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Skrevet 8. desember 2021 Programmet er jo bare flaut, men Helene er søren meg så fantastisk sjarmerende og flink. 😊 Måtte høre noen sanger å YouTube og lot meg lett sjarmere av Helene. Anonymkode: a4021...7ca
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #2 Skrevet 8. desember 2021 Musikksjangeren er jo bare harry og flau, ble veldig skuffet. Trodde vi skulle få høre ordentlig musikk. Anonymkode: ea389...4c9
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #3 Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Musikksjangeren er jo bare harry og flau, ble veldig skuffet. Trodde vi skulle få høre ordentlig musikk. Anonymkode: ea389...4c9 Du håpet på å høre Bizet på et popmusikk-program? Det er det du har inntrykk av at folk lytter til på radio? Anonymkode: fc9ab...58c
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #4 Skrevet 8. desember 2021 Hun er jo sjarmerende og akkurat passe flau over det hun er med på. Hun er noe ganske annet enn Stepford-wifen Caroline Berg Eriksen som hevder at hun eeeelsker å synge og danse mens hun sto stiv som en pinne med store, redde øyne. Jeg digger Maria også, hun er tøff som går all in. Anonymkode: 9af8b...5bf
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #5 Skrevet 8. desember 2021 Abu er kul da. Anonymkode: 68a3b...308
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #6 Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Hun er jo sjarmerende og akkurat passe flau over det hun er med på. Hun er noe ganske annet enn Stepford-wifen Caroline Berg Eriksen som hevder at hun eeeelsker å synge og danse mens hun sto stiv som en pinne med store, redde øyne. Jeg digger Maria også, hun er tøff som går all in. Anonymkode: 9af8b...5bf Ikke hørt på de andre annet enn ti sekunder. Hørte litt på de andre men det ble pinlig så orka ikke alt. 🙈 Men Helene måtte jeg få med hele sangen. Hun er så søt og har vanvittig utstråling. Anonymkode: a4021...7ca
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #7 Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Abu er kul da. Anonymkode: 68a3b...308 Liker han, men det var pinlig å se han synge da. Anonymkode: a4021...7ca
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #8 Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Du håpet på å høre Bizet på et popmusikk-program? Det er det du har inntrykk av at folk lytter til på radio? Anonymkode: fc9ab...58c Måtte Google Bizet, nei hadde håpet på litt rock event pop. Jeg pleier stort sett høre på Radio Rock i bilen. Anonymkode: ea389...4c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå