Gå til innhold

Ok. Norges nye megahit.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Programmet er jo bare flaut, men Helene er søren meg så fantastisk sjarmerende og flink. 😊 Måtte høre noen sanger å YouTube og lot meg lett sjarmere av Helene. 

Anonymkode: a4021...7ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Musikksjangeren er jo bare harry og flau, ble veldig skuffet. Trodde vi skulle få høre ordentlig musikk.

Anonymkode: ea389...4c9

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Musikksjangeren er jo bare harry og flau, ble veldig skuffet. Trodde vi skulle få høre ordentlig musikk.

Du håpet på å høre Bizet på et popmusikk-program? Det er det du har inntrykk av at folk lytter til på radio?

Anonymkode: fc9ab...58c

Skrevet

Hun er jo sjarmerende og akkurat passe flau over det hun er med på. Hun er noe ganske annet enn Stepford-wifen Caroline Berg Eriksen som hevder at hun eeeelsker å synge og danse mens hun sto stiv som en pinne med store, redde øyne. 

Jeg digger Maria også, hun er tøff som går all in. 

Anonymkode: 9af8b...5bf

Skrevet

Abu er kul da.

Anonymkode: 68a3b...308

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Hun er jo sjarmerende og akkurat passe flau over det hun er med på. Hun er noe ganske annet enn Stepford-wifen Caroline Berg Eriksen som hevder at hun eeeelsker å synge og danse mens hun sto stiv som en pinne med store, redde øyne. 

Jeg digger Maria også, hun er tøff som går all in. 

Anonymkode: 9af8b...5bf

Ikke hørt på de andre annet enn ti sekunder. Hørte litt på de andre men det ble pinlig så orka ikke alt. 🙈 Men Helene måtte jeg få med hele sangen. Hun er så søt og har vanvittig utstråling. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Abu er kul da.

Anonymkode: 68a3b...308

Liker han, men det var pinlig å se han synge da. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Du håpet på å høre Bizet på et popmusikk-program? Det er det du har inntrykk av at folk lytter til på radio?

Anonymkode: fc9ab...58c

Måtte Google Bizet, nei hadde håpet på litt rock event pop. Jeg pleier stort sett høre på Radio Rock i bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...