Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Skrevet 8. desember 2021 Latterlig. Jeg er ikke student, så det berører ikke meg personlig, men dette er det teiteste jeg har lest i dag! Tviler på studentene egentlig trenger mer lån enn de allerede har:) enda et eksempel på at den nye regjeringen er en katastrofe! Anonymkode: 350f7...6d1
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #2 Skrevet 8. desember 2021 Hele den milliadpakka de har kommet med som strømtiltak er så lattelig kleint at det er helt tragisk og et hån mot de som har lite. Anonymkode: ce027...60a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #3 Skrevet 8. desember 2021 Om jeg kunne "fått" 10.000 ekstra i lån til strømmen nå i november og desember så hadde jeg gladelig takka ja! Anonymkode: 8c9a1...159
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #4 Skrevet 8. desember 2021 Mere lån! Ja, akkurat det man trenger. /irony off Anonymkode: b2106...892
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #5 Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Hele den milliadpakka de har kommet med som strømtiltak er så lattelig kleint at det er helt tragisk og et hån mot de som har lite. Anonymkode: ce027...60a Hvordan vet du hva den er og ikke minst at den er latterlig? Den blir presentert i morgen. Milliardpakken altså, ikke de 500 millionene i «nødhjelp» som ble presentert i første omgang. Anonymkode: 73b52...5e2
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #6 Skrevet 8. desember 2021 Slapp av, det er ingen grunn til å bekymre seg for sjefene for strømselskapene. I alle fall ikke i følge Aftenposten. 41 av 42 sjefer i strømbransjen har millioninntekt (står det på forsiden til aftenposten.no) Anonymkode: b40b0...897
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #7 Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvordan vet du hva den er og ikke minst at den er latterlig? Den blir presentert i morgen. Milliardpakken altså, ikke de 500 millionene i «nødhjelp» som ble presentert i første omgang. Anonymkode: 73b52...5e2 Forid de vil at den støtten skal komme til alle, noe som er latterlig. Den støtten budre komme til de som har lav inntekt, ikke til folk som tjener millioner, den burde ha en inntektsgrense hvor den kommer til gode til de som trenger det aller mest. Anonymkode: ce027...60a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #8 Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Forid de vil at den støtten skal komme til alle, noe som er latterlig. Den støtten budre komme til de som har lav inntekt, ikke til folk som tjener millioner, den burde ha en inntektsgrense hvor den kommer til gode til de som trenger det aller mest. Anonymkode: ce027...60a Du skal ikke vente til den blir lagt frem i morgen før du irriterer deg over feilene ved forslaget ingen har sett ennå? Anonymkode: 73b52...5e2
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #9 Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Du skal ikke vente til den blir lagt frem i morgen før du irriterer deg over feilene ved forslaget ingen har sett ennå? Anonymkode: 73b52...5e2 Nei Anonymkode: ce027...60a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #10 Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nei Anonymkode: ce027...60a Ok, da får du irritere deg over hva du tror det blir da 😅 Anonymkode: 73b52...5e2
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #11 Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Forid de vil at den støtten skal komme til alle, noe som er latterlig. Den støtten budre komme til de som har lav inntekt, ikke til folk som tjener millioner, den burde ha en inntektsgrense hvor den kommer til gode til de som trenger det aller mest. Anonymkode: ce027...60a Jeg er helt uenig med deg, og regjeringen bryter loven hvis de omfordeler inntekter fra strøm til utvalgte grupper, se link https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/hoye-strompriser-det-politiske-spillet-rakner/o/5-95-353281. Anonymkode: 99005...3f9
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #12 Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er helt uenig med deg, og regjeringen bryter loven hvis de omfordeler inntekter fra strøm til utvalgte grupper, se link https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/hoye-strompriser-det-politiske-spillet-rakner/o/5-95-353281. Anonymkode: 99005...3f9 Takk for deling, denne har ikke jeg sett. Personlig håper jeg virkelig på reduksjon i strømregningen fremfor behovsprøvd løsning. Det kommer til å sprenge kapasiteten hos nav eller hvem nå som skal regne på dette. Har våren 2020 friskt i minne her. Anonymkode: 73b52...5e2
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #13 Skrevet 8. desember 2021 Det er jo trist for studentene som får høy strømregning, men jeg klarer ikke å lete frem den største medlidenheten med dem, altså. En student som må ha på ullsokker og sitte under ullpledd overlever helt fint, det blir en erfaring å ta med seg. De jeg har vondt av er de gamle og syke som har lite fra før som som ikke helt skjønner hva og hvor de skal spare. Leste om en gammel dame som sto opp kl 04 for å koke kaffe, noe som sparte henne for 32 øre. Noen bør forklare hvordan de kan spare så det monner og hva som ikke er nødvendig å spare på. Det har jo hendt at gamle folk fryser ihjel når det er så stort fokus på høye strømpriser. Anonymkode: a196f...4b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå