Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Skrevet 8. desember 2021 Latterlig. Jeg er ikke student, så det berører ikke meg personlig, men dette er det teiteste jeg har lest i dag! Tviler på studentene egentlig trenger mer lån enn de allerede har:) enda et eksempel på at den nye regjeringen er en katastrofe! Anonymkode: 350f7...6d1
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #2 Skrevet 8. desember 2021 Hele den milliadpakka de har kommet med som strømtiltak er så lattelig kleint at det er helt tragisk og et hån mot de som har lite. Anonymkode: ce027...60a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #3 Skrevet 8. desember 2021 Om jeg kunne "fått" 10.000 ekstra i lån til strømmen nå i november og desember så hadde jeg gladelig takka ja! Anonymkode: 8c9a1...159
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #4 Skrevet 8. desember 2021 Mere lån! Ja, akkurat det man trenger. /irony off Anonymkode: b2106...892
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #5 Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Hele den milliadpakka de har kommet med som strømtiltak er så lattelig kleint at det er helt tragisk og et hån mot de som har lite. Anonymkode: ce027...60a Hvordan vet du hva den er og ikke minst at den er latterlig? Den blir presentert i morgen. Milliardpakken altså, ikke de 500 millionene i «nødhjelp» som ble presentert i første omgang. Anonymkode: 73b52...5e2
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #6 Skrevet 8. desember 2021 Slapp av, det er ingen grunn til å bekymre seg for sjefene for strømselskapene. I alle fall ikke i følge Aftenposten. 41 av 42 sjefer i strømbransjen har millioninntekt (står det på forsiden til aftenposten.no) Anonymkode: b40b0...897