Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Er så deilig. Sist jeg og mannen hadde hjemmekontor hadde vi det fantastisk. Kom på en måte mye nærmere hverandre. Vi sto opp senere, laget gode frokoster og lunch sammen, og vi hadde sex hver dag. Nå skal vi endelig ha hjemmekontor igjen, og vi gleder oss. Er det flere som ser lyst på det? Anonymkode: 33633...0af
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Vi slipper heldigvis unna hjemmekontor🎉🎉 Hurra!!! Anonymkode: 5eb79...f50
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Er så deilig. Sist jeg og mannen hadde hjemmekontor hadde vi det fantastisk. Kom på en måte mye nærmere hverandre. Vi sto opp senere, laget gode frokoster og lunch sammen, og vi hadde sex hver dag. Nå skal vi endelig ha hjemmekontor igjen, og vi gleder oss. Er det flere som ser lyst på det? Anonymkode: 33633...0af Og den deilige strømregninga dere kommer til å få på slutten av måneden når dere må varme opp huset døgnet rundt 🤩 Anonymkode: 16099...7a5
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 Mannen jobber på anlegg. Så hjemmekontor for meg vil si null menneskelig kontakt fra mandag til torsdag. Anonymkode: 16099...7a5
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Og den deilige strømregninga dere kommer til å få på slutten av måneden når dere må varme opp huset døgnet rundt 🤩 Anonymkode: 16099...7a5 Null problem😄 Anonymkode: 33633...0af
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 Nei, vi kommer ikke til å gjennomføre hjemmekontor denne runden. Anonymkode: 4f3e3...cb0
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #7 Skrevet 7. desember 2021 På en måte liker jeg hjemmekontor. Slipper pendling, mindre stress med å nå barnehagen og SFO, mindre tidsklemme. Det jeg savner er kollegaene mine, annen voksenkontakt enn bare mannen. Det å møte folk, bare slå av en prat, kunne bare gå bort til en kollega for å stille et faglig spørsmål. Anonymkode: 497c5...eb9
Himmel og hav Skrevet 7. desember 2021 #8 Skrevet 7. desember 2021 Jeg håper veldig på en kombinasjon. Hjemmekontor er greit, men jeg vil gjerne ha en 50/50 løsning så jeg også får litt andre impulser enn egne fire vegger. Mannen og jeg trives med å tasse hjemme i ullsokker begge to, men han kan ikke erstatte gode kolleger.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. desember 2021 #9 Skrevet 7. desember 2021 Himmel og hav skrev (Akkurat nå): Jeg håper veldig på en kombinasjon. Hjemmekontor er greit, men jeg vil gjerne ha en 50/50 løsning så jeg også får litt andre impulser enn egne fire vegger. Mannen og jeg trives med å tasse hjemme i ullsokker begge to, men han kan ikke erstatte gode kolleger. En kombinasjon er helt gull. Her har vi begge etter sommeren hatt 2 dager på kontoret og 3 dager hjemme . Helt perfekt . Skulle gjerne fortsatt i samme tralten , men når det blir kun hjemmekontor nå så er det greit nok det og. 😊
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #10 Skrevet 7. desember 2021 Blir digg med hjemmekontor! 🥳 Anonymkode: 2ab99...c8d
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #11 Skrevet 7. desember 2021 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Og den deilige strømregninga dere kommer til å få på slutten av måneden når dere må varme opp huset døgnet rundt 🤩 Anonymkode: 16099...7a5 Ja, Gud forby at noen ser positivt på livet. Du vet at for noen av oss så spille ikke størrelsen på strømregningen noen rolle? For å svare på hi så blir det nok ikke hjemmekontor på meg enda, og det er bra. Selv om jeg koste meg med hjemmeskole og hjemmekontor så er den normale hverdagen best for meg pg jeg har godt av å komme meg ut av huset. Anonymkode: 4d376...84e
holahopp Skrevet 7. desember 2021 #12 Skrevet 7. desember 2021 Ser egentlig frem til hjemmekontor før jul. Men og det er et stort men for da blir det ingen naturlige pauser gjennom dagen. Sitter konstant i teamsmøter fra morgen til kveld. Selvfølgelig er det bare å takke nei, men nå før jul går ikke det. Da skal alle bruke opp pengene sine hvis de har noen midler igjen.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #13 Skrevet 7. desember 2021 holahopp skrev (7 minutter siden): Ser egentlig frem til hjemmekontor før jul. Men og det er et stort men for da blir det ingen naturlige pauser gjennom dagen. Sitter konstant i teamsmøter fra morgen til kveld. Selvfølgelig er det bare å takke nei, men nå før jul går ikke det. Da skal alle bruke opp pengene sine hvis de har noen midler igjen. Sliter med det samme. Antall møter har skutt i været etter at hjemmekontor ble innført. Og videomøter hele dagen er ikke akkurat sunt for øynene eller hjernen. Anonymkode: 16099...7a5
holahopp Skrevet 7. desember 2021 #14 Skrevet 7. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Sliter med det samme. Antall møter har skutt i været etter at hjemmekontor ble innført. Og videomøter hele dagen er ikke akkurat sunt for øynene eller hjernen. Anonymkode: 16099...7a5 Ja, blir jo kjempesliten av det. Bare går fra et videomøte til neste sånn at man omtrentlig ikke rekker toalettet innimellom eller å spise.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #15 Skrevet 8. desember 2021 holahopp skrev (6 timer siden): Ja, blir jo kjempesliten av det. Bare går fra et videomøte til neste sånn at man omtrentlig ikke rekker toalettet innimellom eller å spise. Kan jeg spørre hva alle de møtene går ut på egentlig? Er det pålagt fra ledelsen? Blir alltid forundret over hva i alle dager man har møter gjennom hele dagen for. (Ingen kritikk, bare oppriktig nysgjerrig) Jeg har hatt noe hjemmekontor, men tror har kun gjennomført to møter over teams i den perioden. Møter spiser utrolig mye tid og personlig synes jeg sjelden det gir noe nyttig. Ikke engang mannen her som har hatt en ledende stilling innen salg har mer enn ett par møter i uka. Anonymkode: 4f3e3...cb0
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #16 Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Kan jeg spørre hva alle de møtene går ut på egentlig? Er det pålagt fra ledelsen? Blir alltid forundret over hva i alle dager man har møter gjennom hele dagen for. (Ingen kritikk, bare oppriktig nysgjerrig) Jeg har hatt noe hjemmekontor, men tror har kun gjennomført to møter over teams i den perioden. Møter spiser utrolig mye tid og personlig synes jeg sjelden det gir noe nyttig. Ikke engang mannen her som har hatt en ledende stilling innen salg har mer enn ett par møter i uka. Anonymkode: 4f3e3...cb0 Hos oss er det mye møter fordi vi ikke lenger kan stikke innom en kollega for å diskutere et problem i ti minutter. Jeg jobber i et tverrfaglig team, og vi diskuterer mange av sakene før vedtak blir fattet. Nå må man altså booke møte i stedet for. Anonymkode: 16099...7a5
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #17 Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hos oss er det mye møter fordi vi ikke lenger kan stikke innom en kollega for å diskutere et problem i ti minutter. Jeg jobber i et tverrfaglig team, og vi diskuterer mange av sakene før vedtak blir fattet. Nå må man altså booke møte i stedet for. Anonymkode: 16099...7a5 Kan dere ikke bare ta en telefon? Anonymkode: 7d65d...9a2
Himmel og hav Skrevet 8. desember 2021 #18 Skrevet 8. desember 2021 holahopp skrev (7 timer siden): Ja, blir jo kjempesliten av det. Bare går fra et videomøte til neste sånn at man omtrentlig ikke rekker toalettet innimellom eller å spise. Pst! Her er et tips. Book noen 15 minuttersmøter med deg selv med kryptiske, men tilforlatelige titler, på de travleste dagene. Da får du både tissa, henta te og smurt ei skive.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #19 Skrevet 8. desember 2021 Himmel og hav skrev (4 minutter siden): Pst! Her er et tips. Book noen 15 minuttersmøter med deg selv med kryptiske, men tilforlatelige titler, på de travleste dagene. Da får du både tissa, henta te og smurt ei skive. Sjefen vår har faktisk oppfordret oss til å booke 15 min møter hvor vi skriver "opptatt" innimellom på dager med mye videomøter. Anonymkode: 497c5...eb9
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #20 Skrevet 8. desember 2021 Ja livet er herlig med hjemmekontor!:):):):) Anonymkode: f5dbc...0b1
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #21 Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Hos oss er det mye møter fordi vi ikke lenger kan stikke innom en kollega for å diskutere et problem i ti minutter. Jeg jobber i et tverrfaglig team, og vi diskuterer mange av sakene før vedtak blir fattet. Nå må man altså booke møte i stedet for. Anonymkode: 16099...7a5 Skjønner. Mulig vi er heldige som kan inn i samme system, skulle det dukke opp noen spørsmål kan jeg bare gå inn der og rette opp det som trengs. Jeg ville blitt gal av så mange møter 😅 Anonymkode: 4f3e3...cb0
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #22 Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Skjønner. Mulig vi er heldige som kan inn i samme system, skulle det dukke opp noen spørsmål kan jeg bare gå inn der og rette opp det som trengs. Jeg ville blitt gal av så mange møter 😅 Anonymkode: 4f3e3...cb0 Du har ikke en jobb som drøfter ting, en jobb med strategi og saksgang og folks hoder. Det handler ikke om tilgang til "samme system". Anonymkode: dd267...54f
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #23 Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Du har ikke en jobb som drøfter ting, en jobb med strategi og saksgang og folks hoder. Det handler ikke om tilgang til "samme system". Anonymkode: dd267...54f Nettopp. Vi må ha likebehandling av saker og jobber derfor mye i team, forhører oss med hverandre, utveksler informasjon og gjør strategisk arbeid. Hvis jeg ikke hadde snakket med noen og gjort alt alene, ville saksbehandlingens kvalitet ha vært så som så. Anonymkode: 16099...7a5
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #24 Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Du har ikke en jobb som drøfter ting, en jobb med strategi og saksgang og folks hoder. Det handler ikke om tilgang til "samme system". Anonymkode: dd267...54f Veldig bastant, du har ikke…. Jeg har, tro det eller ei, mye oppgaver som krever både vurderinger, faglig oppdateringer og korrespondanse. Uansett irrelevant, jeg lurte bare når det ble nevnt møter hele dagen hvor en en ikke rekker å spise engang. Anonymkode: 4f3e3...cb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå