Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Og hvordan fungerer det hjemme hos dere? Er partner bevisst på hva du trenger for å føle deg elsket? 💖 Anonymkode: 52f6a...b7a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Mitt kjærlighetsspråke er anerkjennelse, og nei. Så jeg er skilt Anonymkode: 15d9d...d1a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #3 Skrevet 8. desember 2021 Jeg trenger verbal bekreftelse og berøring/nærhet. Kan ikke ha en kjæreste som er taus eller for lite kosete. Min mann hadde alle språkene, tror jeg; han både snakket, ga nærhet, vartet meg opp og kjøpte gaver til meg. Fin fyr! Anonymkode: ba5c9...dc9
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #4 Skrevet 8. desember 2021 Mitt er tid og tjenester (hva jeg egentlig ønsker meg fra han er tid og anerkjennende ord) Hans er gaver og fysisk nærhet ( det han ønsker seg er nærhet og anerkjennende ord) Vi er klar over at vi har ulike måter å vise at man bryr seg. Helt ulike ting faller seg naturlig for oss. Prøver og huske eller legge merke til tingene han gjør osv men man glemmer også fort. Da kan det bli litt irritasjon som hos alle andre. Anonymkode: dc49d...4cc
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #5 Skrevet 8. desember 2021 Aner ikke hva «love language» er 😆 Men tror jeg skjønner greia. Jeg er ganske uromantisk, og får angst av ord som anerkjennelse og nærhet! Det faller naturlig for begge to å være fysiske, så vi klemmer, holder hender, tar på hverandre ofte og uanstrengt. Men for meg er det beste kjærlighetsspråket godt humør! Jeg tenker at hvis man viser glede rundt hverandre, kommuniserer man at den andre har positiv effekt. Pluss at man løfter hverandre hvis den ene har en litt tyngre dag. Anonymkode: 7a3ae...edc
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #6 Skrevet 8. desember 2021 At hun er glad, og viser det. Da kan det bli noe på meg, er min erfaring. Anonymkode: 1dc3f...4d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå