Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Jeg har en løs gul linkjole som har plass til dessert - Anonymkode: 727d5...b59
Himmel og hav Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 En grønn fløyelskjole, tenker jeg. Den er pen, ikke for varm og jeg kan dra opp ermene når jeg holder på på kjøkkenet.
Tante Hufsa Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 Rød fløyelskjole. Den blir med både ut og inn (les elastisk i livet) så her er det god plass til foodbaby. Jeg får så hoven mage av endel mat så høytider er det viktig med romslige plagg.
Voilà Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 En nydelig kjole fra Oasis, kjøpt for en del år siden. Endelig gått ned 4-5 kg, så nå passer den igjen. Den er hvit med en form for sølv i mønster i stoffet, og har høyt liv sånn at jeg kan spise så mye jeg vil
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #7 Skrevet 7. desember 2021 Sort bukse og en omslagstopp som er vevd med sort og sølvtråd. Minner om denne i fargen, men er et par år gammel så er et annet merke og litt annerledes passform, men ganske lik. https://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/vero-moda/festtopper/shine-l-s-fake-wrap-top-black-silver-lurex?intProductItemId=3285273&tm=58&gclid=Cj0KCQiAqbyNBhC2ARIsALDwAsCuWXSVqqZntUut-mLOtMG4ZkFzmEqq3CrZ5FsapVlKKc15GfAtfhQaAlczEALw_wcB Sølv øredobber og smykke i halsen. Blir bare kjernefamilien i år, så pyntet, men ikke stivpyntet. Anonymkode: 3d4ea...aeb
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #8 Skrevet 7. desember 2021 En kjempefin rød kjole jeg har hatt hengende i skapet leeenge, fordi den har vært i minste laget for meg. Men nå har jeg gått ned noen kilo, prøvde den her en dag, og nå satt den helt supert!!! Gleder meg til å ta den på meg! Anonymkode: 99f65...aca
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #9 Skrevet 7. desember 2021 Uniform, men den er rød så jeg kan kanskje føle meg litt «julete» Anonymkode: 82bda...276
☆☆☆ Skrevet 7. desember 2021 #10 Skrevet 7. desember 2021 Har eg ikkje begynt å tenke på. Enten kjole eller penbukse og bluse. Får rett og sett sjå kva som passar. Kjøper ikkje nytt, skapet er overfyllt.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #11 Skrevet 7. desember 2021 Vet sannelig ikke. Det blir bare meg og mr sønn og han nekter å pynte seg, så spørs om jeg også ikke gidder i år. Får pyntet meg når vi skal i selskap senere i romjulen. Da blir det skjørt og bluse tenker jeg. Eller bukse og bluse. Anonymkode: fb413...5dc
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #12 Skrevet 7. desember 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Vet sannelig ikke. Det blir bare meg og mr sønn og han nekter å pynte seg, så spørs om jeg også ikke gidder i år. Får pyntet meg når vi skal i selskap senere i romjulen. Da blir det skjørt og bluse tenker jeg. Eller bukse og bluse. Anonymkode: fb413...5dc Selv om han nekter å pynte seg nå, så er det greit å lære han at de fleste skiller mellom hverdag og julaften. Det kommer en dag hvor han kanskje skal feire jul med familien til fremtidig partner osv, og da er det greit å vite at de fleste pynter seg litt altså. Så om jeg var deg ville jeg skiftet til et litt penere antrekk, bare fordi det er julaften. Trenger ikke være stivpyntet, men litt penere enn de vanlige tirsdagsklærne. Pent dekket bord, servietter, levende lys osv hører med, selv om man ikke er så mange. Julaften skal være litt høytid synes jeg Anonymkode: 3d4ea...aeb
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. desember 2021 #13 Skrevet 7. desember 2021 Ungene foreslo pysj på alle sammen. Det blir kun oss 4 og vi ser for oss tur i skogen på dagtid og hjem til pysj , fyr på peisen, julefilmer og god mat. Tror det blir en annerledes , men flott julefeiring .
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #14 Skrevet 7. desember 2021 Uniform. Det blir helhvitt i pysjamas-fasong med joggesko til, men jeg pynter meg med nisselue. Anonymkode: 5c44b...145
Optatium Skrevet 7. desember 2021 #15 Skrevet 7. desember 2021 Pleier å ha bunad, men den er blitt for stor, så da ender jeg nok med en grønn fløyelseskjile eller en svart med blonder.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #16 Skrevet 7. desember 2021 Har en grønn omslagskjole som jeg brukte i fjor 😊 Anonymkode: b7de8...50b
Kira Skrevet 7. desember 2021 #17 Skrevet 7. desember 2021 Sort penbukse og en bluse med litt gull og glitter i. Samt sorte pumps og smykker. Buksen har knapp som kan åpnes uten at noen ser det, og det er bra på julaften 😜
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #18 Skrevet 7. desember 2021 Skal være alene, så blir nok daffeklær uten bh og truse... Anonymkode: 6678f...0be
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #20 Skrevet 7. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Vet sannelig ikke. Det blir bare meg og mr sønn og han nekter å pynte seg, så spørs om jeg også ikke gidder i år. Får pyntet meg når vi skal i selskap senere i romjulen. Da blir det skjørt og bluse tenker jeg. Eller bukse og bluse. Anonymkode: fb413...5dc Da tenker jeg at det er enda viktigere å gå foran med et godt eksempel og vise at på høytidsdager så pynter man seg. Det hadde faktisk ikke blitt akseptert at man ikke steller seg litt ekstra på julekvelden, uansett. Man trenger ikke være stivpynta, men joggedressen bør virkelig ikke se dagens lys i jula. Jeg skal ha på en av mine røde julekjole. Får se hvilken som passer. Anonymkode: 77d12...4b9
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #23 Skrevet 7. desember 2021 Joggebukse og t-skjorte. Anonymkode: 08e57...d22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå