Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 Jeg trenger ekstremt masse bekreftelser på at jeg er bra nok. Jeg har imidlertid tatt noen grep siste tiden og sluttet å spørre venninner om jeg gjør ditt og datt bra nok, og sluttet å sende dem bilder for å spør om jeg ser bra nok ut til ett nytt profilbilde. Jeg innså plutselig hvor dust dette må se ut for dem. Jeg har hatt samme profilbilde i 2 mnd og det er for meg kjempe bra. Ikke noe jeg forventer applaus for. Men ja.. det er helt RÆVVA å ha lavt selvbilde. Har blitt mobbet store deler av livet, så positive ord går seeint inn til meg. Anonymkode: 11b6c...5cc
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #2 Skrevet 6. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg trenger ekstremt masse bekreftelser på at jeg er bra nok. Jeg har imidlertid tatt noen grep siste tiden og sluttet å spørre venninner om jeg gjør ditt og datt bra nok, og sluttet å sende dem bilder for å spør om jeg ser bra nok ut til ett nytt profilbilde. Jeg innså plutselig hvor dust dette må se ut for dem. Jeg har hatt samme profilbilde i 2 mnd og det er for meg kjempe bra. Ikke noe jeg forventer applaus for. Men ja.. det er helt RÆVVA å ha lavt selvbilde. Har blitt mobbet store deler av livet, så positive ord går seeint inn til meg. Anonymkode: 11b6c...5cc Du må stole mer på deg selv. Finne styrke i deg selv. Du kan ALDRI stole på andre enn deg selv. Så hva er vitsen med å spørre andre? Får du egentlig de svarene du ønsker og trenger? Anonymkode: 0af57...b7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå