Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 I helgen var firmaet vårt på julebordtur. Jeg jobber veldig tett og i team med 5 andre. Vi er to jenter og tre gutter i teamet, og vi ser hverandre og jobber tett sammen hver dag. På fredag etter vi hadde spist og drukket spør en av mine mannlige kollegaer om han kan snakke med meg alene i løpet av kvelden. Veldig uvanlig til han å være, men jeg sa selvsagt ja! Vi har jobbet sammen i 5 år og kjenner hverandre utrolig godt. Jeg ble veldig bekymret for han så veldig alvorlig ut! Vel, i løpet av kvelden fikk vi ei luke da han kom etter meg da jeg skulle hente noe på rommet. Han fortalte dønn alvorlig at han har vært forelsket meg i tre år. At han elsker meg. At han ikke klarer å stoppe. At hans kone er bekymret for han klarer ikke å være en god mann for henne, og har gått ned i vekt. At alt han vil er å være sammen med meg. Han sa: Det gjør så vondt å være så forelsket, alt jeg vil er å ha deg! Jeg har aldri kjent på sterke følelser før. Jeg fikk sjokk!! For han har bare oppført seg profesjonelt mot meg, selv om han sa dette også litt profesjonelt. Han var litt beruset da han snakket med meg. Vet ikke hvor mye jeg skal legge i det. Men, alt har blitt rart. Jeg har aldri sett på han på den måten. Jeg er gift. På jobb i dag var han veldig rar.. jeg latet som ingenting og lo og tøyset. Han sendte en tekstmelding: Beklager det jeg sa, men jeg måtte fortelle deg. Men nå er alt kleint og veldig rart!!! Han og kona hans har ved et par anledninger vært hjemme hos oss, det kan vi ikke gjøre mer.. Vet ikke hva jeg skal gjøre…😔 Anonymkode: eb491...c20
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #2 Skrevet 6. desember 2021 Hans forelskelse er ikke ditt problem og ikke din sak. Fortell han det og la det ligge. Dere er begge gift. Si du aldri har hatt tanker i den retningen selv og at det er uaktuelt. Forstår selvsagt at det blir kleint å omgås han nå. Kanskje du eller han bør ta det opp med leder Anonymkode: 7ce16...9a2
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #3 Skrevet 6. desember 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Hans forelskelse er ikke ditt problem og ikke din sak. Fortell han det og la det ligge. Dere er begge gift. Si du aldri har hatt tanker i den retningen selv og at det er uaktuelt. Forstår selvsagt at det blir kleint å omgås han nå. Kanskje du eller han bør ta det opp med leder Anonymkode: 7ce16...9a2 Ja, jeg sa det til han. Og han har aldri prøvd seg på noen måte. Derfor fikk jeg sjokk! Men, jeg kjenner på en stor sorg, fordi han var en veldig god venn. Og nå føler jeg det ikke er mulig lenger… Anonymkode: eb491...c20
hysterika Skrevet 6. desember 2021 #4 Skrevet 6. desember 2021 Kan du ikke redde den profesjonelle rekasjonen på sikt? Hvis du sier at du ikke er interessert, men at du gjerne vil opprettholde en ok relasjon til ham. Dere skal jo kun jobbe sammen, ikke være venner.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #5 Skrevet 6. desember 2021 hysterika skrev (3 minutter siden): Kan du ikke redde den profesjonelle rekasjonen på sikt? Hvis du sier at du ikke er interessert, men at du gjerne vil opprettholde en ok relasjon til ham. Dere skal jo kun jobbe sammen, ikke være venner. Vi har ikke hengt sammen på fritiden, foruten en sommerfest og krabbelag hos oss med partnere. Men, vi jobber sammen 8 timer hver dag. Og har alle sammen blitt gode venner. Han er en jeg har betrodd meg til om ting, han har gitt gode råd og vært en god venn. Jeg har aldri sett tegn til det her. Han gråt når han sa det! Jeg så han hadde det tungt. Jeg fikk sjokk. Alt har blitt annerledes føler jeg. Jeg vil ikke at han skal ha det vondt pga meg. Anonymkode: eb491...c20
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #6 Skrevet 6. desember 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Vi har ikke hengt sammen på fritiden, foruten en sommerfest og krabbelag hos oss med partnere. Men, vi jobber sammen 8 timer hver dag. Og har alle sammen blitt gode venner. Han er en jeg har betrodd meg til om ting, han har gitt gode råd og vært en god venn. Jeg har aldri sett tegn til det her. Han gråt når han sa det! Jeg så han hadde det tungt. Jeg fikk sjokk. Alt har blitt annerledes føler jeg. Jeg vil ikke at han skal ha det vondt pga meg. Anonymkode: eb491...c20 Men det er ikke ditt ansvar hvordan han skal føle seg nå. Han har valgt å si det, men det er jo ingen garanti for at det skulle være gjensidig. Jeg har en veldig lik situasjon. Skrev innlegg her om det for kort tid tilbake. Min kollega sa ikke han var forelsket i meg men vi kysset og han prøvde i ettertid å finne på ting sammen med meg uten partnerne våre. Jeg har ikke snakket med han om kysset, men jeg har ikke svart på hans tilbud om å gjøre ting sammen. Jeg har bare vært som vanlig, og ingenting er snakket om. Jeg kjenner også det er vanskelig på jobb. Men så lenge man ikke viser noen interesse, så er det ikke vårt ansvar. Den som synes det er et problem, må evnt slutte i jobben eller komme seg videre. Det er kleint etterpå, veldig kleint. Og jeg tenker også som deg, at par-treff er ikke så ok lenger........ Anonymkode: 093f3...563
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #7 Skrevet 6. desember 2021 Ikke ta ansvar for hans rot. Hva i alle dager trodde han skulle komme godt ut av dette?? Utroskap eller samlivsbrudd? Han burde holdt kjeft. Og du må være forsiktig og ikke gi han noe forhåpninger. Han burde bytte jobb Anonymkode: b0b0d...03d
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #8 Skrevet 6. desember 2021 Har vært i en lignende situasjon med en kollega. Han var dønn forelsket lenge uten å fortelle meg det. Vi var veldig gode venner og jeg skjønte det virkelig ikke. Når gikk fra min daværende samboer (av helt andre grunner selvfølgelig), fortalte han meg at han skulle gå fra sin samboer også. Han fortalte meg fortsatt ikke noe om forelskelsen sin, før det hadde gått en stund. Når han "endelig" sa det, følte jeg alt ble ødelagt. Og det tok ganske lang tid før ting føltes greit mellom oss igjen. Men går greit nå da, helt uproblematisk, men er ikke omgangsvenner lenger. Anonymkode: ca973...92a
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #9 Skrevet 6. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ikke ta ansvar for hans rot. Hva i alle dager trodde han skulle komme godt ut av dette?? Utroskap eller samlivsbrudd? Han burde holdt kjeft. Og du må være forsiktig og ikke gi han noe forhåpninger. Han burde bytte jobb Anonymkode: b0b0d...03d Jeg vet ikke. Han sa at han ikke klarte å holde det inni seg lenger, og at han nesten var syk av forelskelse. At han har forsøkt å glemme det i tre år! Jeg har ikke gitt han forhåpninger overhodet! Og det sa han selv også. Dette er ikke en mann uten baller, han er en veldig kjekk og smart mann som ikke vil slite med å få damer. Så jeg skjønner ingenting! Han virker å ha stålkontroll på alt her i livet, og nå gråt han, virket helt merkelig og fortalte dette, og jeg vet ikke om ting noengang vil bli det samme mellom oss. Anonymkode: eb491...c20
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #10 Skrevet 6. desember 2021 Stakkars mann. Vel, du kan jo ikke gjøre stort. Han bør selvfølgelig bytte jobb, men det må han jo finne ut selv. Her har du opptrådt vennlig og tydelig - han må bare ta konsekvensene av at du ikke gjengjelder følelsene. Anonymkode: adb4b...6f5
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #11 Skrevet 6. desember 2021 Ikke legg noe i det. Klart han liker deg. 😊 Tenker han trenger en selvtillits boost. Har fått flere meld av forskjellige exer de siste par årene. De søker bekreftelse. Anonymkode: c2c77...089
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #12 Skrevet 6. desember 2021 Det er jo ikke ditt problem dette her. Det er han som sliter. Hvorfor er det vanskelig for deg? Du har jo forklart at du ikke har noen følelser for han Anonymkode: bd158...85a
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #13 Skrevet 6. desember 2021 Hei, har opplevd akkurat det samme, forklarte at jeg var fornøyd i mitt eget forhold og ikke følte det samme Ubehagelig ja, og kleint en god stund etterpå, men så ble helt ok igjen etter ett års tid. Forholdet mellom han og kona endte kort tid etter denne henvendelsen, men der var det nok på vei uansett. Han ble dog aldri helt den samme og byttet arbeidsted etter to-tre år. Føler med deg, vanskelig og ubehagelig situasjon å bli satt i når man jobber så nært, men sum summarum så er ikke dette ditt problem, og opp til han å løse helt selv. Anonymkode: 60eca...85b
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #14 Skrevet 6. desember 2021 Hi er du helt ærlig om at du ikke har følelser for han? Eller ser han med andre øyne? Er han finere enn den mannen du har nå? Anonymkode: 30358...0f6
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #15 Skrevet 6. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er jo ikke ditt problem dette her. Det er han som sliter. Hvorfor er det vanskelig for deg? Du har jo forklart at du ikke har noen følelser for han Anonymkode: bd158...85a Det er vanskelig fordi jeg ser på han som en veldig god venn, og nå er alt bare annerledes.. Anonymkode: eb491...c20
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #16 Skrevet 6. desember 2021 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Hi er du helt ærlig om at du ikke har følelser for han? Eller ser han med andre øyne? Er han finere enn den mannen du har nå? Anonymkode: 30358...0f6 Helt ærlig. Jeg får fortsatt kriblinger i magen av mannen min, han er mitt livs store kjærlighet. Min kollega er ikke min type, jeg har kun vennskapelige følelser for han. Anonymkode: eb491...c20
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #17 Skrevet 7. desember 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Helt ærlig. Jeg får fortsatt kriblinger i magen av mannen min, han er mitt livs store kjærlighet. Min kollega er ikke min type, jeg har kun vennskapelige følelser for han. Anonymkode: eb491...c20 Si akkurat dette til kollegaen din. Han er sikkert veldig forelsket, men forelskelser går over, og en melding som den over vil nok bidra til å kjølne den raskere. Som en over her skrev; menn søker bekreftelse, og får han ikke annet en vennlig avvisning, tror jeg han vil bevege seg videre ganske raskt. Å høre at en annen er ditt livs store kjærlighet er nok effektivt i så måte. Anonymkode: 02323...787
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #18 Skrevet 7. desember 2021 I've been alone with you inside my mind And in my dreams I've kissed your lips a thousand times I sometimes see you pass outside my door Hello, is it me you're looking for? I can see it in your eyes, I can see it in your smile You're all I've ever wanted and my arms are open wide 'Cause you know just what to say, and you know just what to do And I want to tell you so much, I love you Anonymkode: accb5...144
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #19 Skrevet 7. desember 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): I've been alone with you inside my mind And in my dreams I've kissed your lips a thousand times I sometimes see you pass outside my door Hello, is it me you're looking for? I can see it in your eyes, I can see it in your smile You're all I've ever wanted and my arms are open wide 'Cause you know just what to say, and you know just what to do And I want to tell you so much, I love you Anonymkode: accb5...144 Å kjære😂😅 Anonymkode: eb491...c20
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #20 Skrevet 7. desember 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Si akkurat dette til kollegaen din. Han er sikkert veldig forelsket, men forelskelser går over, og en melding som den over vil nok bidra til å kjølne den raskere. Som en over her skrev; menn søker bekreftelse, og får han ikke annet en vennlig avvisning, tror jeg han vil bevege seg videre ganske raskt. Å høre at en annen er ditt livs store kjærlighet er nok effektivt i så måte. Anonymkode: 02323...787 Jeg sa det ganske i klartekst. Han spurte så om jeg kunne tenkt meg han hypotetisk om det ikke var for mannen min osv, og jeg svarte at jeg ser på han som en kompis. Han la bare hodet i henda og sa om igjen og om igjen at han var så forelska og at det hadde vart i 3 år! Hva er oddsa for at det går over nå da? Jeg kunne ønske jeg aldri hadde fått vite det!!! Anonymkode: eb491...c20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå