Gå til innhold

Dra på julemarked i Oslo i dag? Hva tenker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usikker på grunn av uavklart smittesituasjon med Omikron. 

Julemarkedet er både ute og inne. Blir litt skeptisk når jeg hører at 90 er smittet etter å ha vært i samme lokale. 

Anonymkode: cbe37...948

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke valgt å dra, men nå har jeg barn hjemme som ikke bør bli smittet slik at jeg holder meg unna det meste. Har nære bekjente som var friske når de ble smittet og nå snart to år etter fortsatt ikke er der de var før dde ble smittet så tørr jeg ikke å ta sjangsen. Jeg har ikke samvittighet til å se ungen min som er fullvsksinert bli enda dårligere enn hun er. 

Anonymkode: c09ef...2c0

Skrevet

Jeg hadde dratt uten tvil.

Anonymkode: 401de...ced

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde ikke valgt å dra, men nå har jeg barn hjemme som ikke bør bli smittet slik at jeg holder meg unna det meste. Har nære bekjente som var friske når de ble smittet og nå snart to år etter fortsatt ikke er der de var før dde ble smittet så tørr jeg ikke å ta sjangsen. Jeg har ikke samvittighet til å se ungen min som er fullvsksinert bli enda dårligere enn hun er. 

Anonymkode: c09ef...2c0

Vi tenker også på at det er kjedelig P dra den nye varianten inn i vår kommune og på skolen. Og vi vil helst ikke ødelegge hele jula. 

Et julemarked er jo ikke livsviktig, selv om det er veldig koselig.

Lurer bare på om jeg faller inn i kategorien hysterisk eller fornuftig om vi avventer. 

De vet jo mer i løpet av denne uken.. 

GI

Skrevet

Vi tenker også på at det er kjedelig P dra den nye varianten inn i vår kommune og på skolen. Og vi vil helst ikke ødelegge hele jula. 

Et julemarked er jo ikke livsviktig, selv om det er veldig koselig.

Lurer bare på om jeg faller inn i kategorien hysterisk eller fornuftig om vi avventer. 

De vet jo mer i løpet av denne uken.. 

GI

Mange rare bokstaver 😅

HI

Skrevet

Det går fint, gikk gjennom julemarked i går på vei top sentrum og de aller fleste brukte maske.

Anonymkode: cfda0...1cb

Skrevet

Det går fint, gikk gjennom julemarked i går på vei top sentrum og de aller fleste brukte maske.

Mente munnbind 😂

Skrevet

Hadde dratt😊 Jeg er vaksinert og har god helse. Barna kan uansett bli smittet på skolen, på fritidsaktiviteter, i bursdager mm. 

Anonymkode: 60278...8f9

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hadde dratt😊 Jeg er vaksinert og har god helse. Barna kan uansett bli smittet på skolen, på fritidsaktiviteter, i bursdager mm. 

Jeg er ikke stressa over Covid Delta i det hele tatt - tenker mest på at vi ikke vet hvor mye Omikron som er i omløp i Oslo

HI

Skrevet

Vi holder oss unna Oslo en ukes tid nå. Vil de skal ha litt mer oversikt over smitten av den nye varianten. 

Anonymkode: 50751...2f2

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er ikke stressa over Covid Delta i det hele tatt - tenker mest på at vi ikke vet hvor mye Omikron som er i omløp i Oslo

HI

Omikron er jeg overhodet ikke bekymret for. Flott at viruset utvikler seg til en mildere variant👍🏻 Og jo flere som får det jo mer flokkimmunitet oppnår vi. Omikron kan være vår vei ut av pandemien😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Omikron er jeg overhodet ikke bekymret for. Flott at viruset utvikler seg til en mildere variant👍🏻 Og jo flere som får det jo mer flokkimmunitet oppnår vi. Omikron kan være vår vei ut av pandemien😊

Jeg håper også på det, men vil gjerne ha litt mer oversikt likevel. Jeg tror vi heller til å ta igjen julemarked neste helg selv om det er meldt regn da 🙄

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg håper også på det, men vil gjerne ha litt mer oversikt likevel. Jeg tror vi heller til å ta igjen julemarked neste helg selv om det er meldt regn da 🙄

HI

Jeg hadde dratt, men holdt meg mest utendørs. Sjansen for å bli smittet ute er minimal. 

Anonymkode: d91d4...a46

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

HI

Jamen hvorfor er du redd for Omnikron?? Det er jo bevist at det er en mild variant. Folk har jo knapt nok merket at de har hatt det. 

Anonymkode: 1902d...9bc

Skrevet

Dra på Bånkall Gård! Lite, lite folk, oversiktlig, nydelig sted, bålpanne og kafé, og nydelige kunsthåndverk. Fikk kjøpt siste julegaver, en nydelig veske og øredobber og hermetiserte plommer ..

Anonymkode: ba272...e13

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Jamen hvorfor er du redd for Omnikron?? Det er jo bevist at det er en mild variant. Folk har jo knapt nok merket at de har hatt det. 

Anonymkode: 1902d...9bc

Ingenting er bevist enda. Jeg velger å høre på helsemyndighetene, og de sier vi har mer klare svar i kommende uke. 

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Dra på Bånkall Gård! Lite, lite folk, oversiktlig, nydelig sted, bålpanne og kafé, og nydelige kunsthåndverk. Fikk kjøpt siste julegaver, en nydelig veske og øredobber og hermetiserte plommer ..

Anonymkode: ba272...e13

Skal sjekke ut 😄

HI

Skrevet
4 hours ago, Anonym bruker said:

Usikker på grunn av uavklart smittesituasjon med Omikron. 

Julemarkedet er både ute og inne. Blir litt skeptisk når jeg hører at 90 er smittet etter å ha vært i samme lokale. 

jeg hadde aldri dratt et sted med mye folk nå, ikke aktuelt i hele tatt

Anonymkode: f3084...899

Skrevet

Ikke helt det du mente, men jeg ville ikke dratt dit i helgen pga sinnsykt masse folk! Du går i kø, kø overalt og kø for å spise. 

Anonymkode: 70666...8f7

Skrevet

Her så skal vi dit i morgen, på dagtid. Regner med at det ikke er så mange der da.

Anonymkode: 7a9eb...53f

Skrevet

Inntill vi vet mer o. Hvor alvorlig omnikom er velger vi å være forsiktige. .

Anonymkode: 119ca...385

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Her så skal vi dit i morgen, på dagtid. Regner med at det ikke er så mange der da.

Skal dere ikke på jobb og skole?

Anonymkode: e3c02...f1a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Skal dere ikke på jobb og skole?

Anonymkode: e3c02...f1a

Vi skal møte familie vi ikke har sett på 6 mnd, så da får sønnen min en dag fri fra skolen. Jeg jobber skift, så har fri i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...