Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Men det må ikke være Cosylan. Jeg greier den bare ikke og kaster opp hver gang. Det må vel finnes andre? Har ikke tørrhoste men våkner halve natta av hosten. Anonymkode: d16c3...e3a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Prøv noskapin , enkelt og greit, mange så har god effekt av den! Anonymkode: 7b4dc...ec6
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 Cosylan skal bare brukes ved tørrhoste, for den undertrykker hosterefleksen i hjernen og skal absolutt ikke brukes om du har slimhoste og noe skal opp... Har du slimhoste er det vel varm drikke og lakris som har best effekt. De hostesaftene uten resept har omtrent samme effekt som lakris, så du kan like gjerne kjøpe noen lakrispastiller. Jeg synes fisherman friends er gode En varm kopp te med honning i til kvelds, og vann og fisherman når du våkner om natta. Jeg har akkurat vært gjennom det samme selv og den er fader så seig den forkjølelsen som går nå, var fader meg surklete i halsen i tre uker. Anonymkode: 29c2d...2bf
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 Prøv å drikk kullsyrevann med sitron. Gul Ramlösa funker bra her. Ellers kan jeg anbefale en bit sjokolade, grønt eple, eller Ricola halsdrops. Har ennå til gode å finne en hostesaft som virker. Anonymkode: 01283...8b4
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 Cosylan som er sååå godt, nesten godteri jo 😋 Anonymkode: f2133...2c5
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #6 Skrevet 5. desember 2021 Sterk hostesirup, smaker mye bedre enn Cosylan. Den er reseptpliktige. Anonymkode: 5f17a...d2b
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #7 Skrevet 5. desember 2021 5 hours ago, Anonym bruker said: Men det må ikke være Cosylan. Jeg greier den bare ikke og kaster opp hver gang. Det må vel finnes andre? Har ikke tørrhoste men våkner halve natta av hosten. Anonymkode: d16c3...e3a Tussin funker veldig her, har den på coop Anonymkode: cd806...50f
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #8 Skrevet 5. desember 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Tussin funker veldig her, har den på coop Anonymkode: cd806...50f Tussin er en blandings hostesaft, bør heller bruke en som er for ren tørrhoste eller slimhoste Anonymkode: 7b4dc...ec6
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #9 Skrevet 5. desember 2021 Just now, Anonym bruker said: Tussin er en blandings hostesaft, bør heller bruke en som er for ren tørrhoste eller slimhoste Anonymkode: 7b4dc...ec6 Ja den er mulig, hadde slimhoste så Anonymkode: cd806...50f
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #10 Skrevet 5. desember 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Prøv noskapin , enkelt og greit, mange så har god effekt av den! Anonymkode: 7b4dc...ec6 Signerer!!!!!!!!! Anonymkode: f431f...c8d
the amazing spidermamma Skrevet 5. desember 2021 #11 Skrevet 5. desember 2021 En spiseskje honning funker på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå