Anonym bruker Skrevet 3. desember 2021 #1 Skrevet 3. desember 2021 Jeg er så utrolig lei meg. Er forelska i en jeg ser hver dag i jobbsammenheng, men det er ikke gjengjeldt. Jeg klarer ikke spise, jeg går rundt hver dag og vil bare grine. Har rast ned i vekt. Klarer ikke glede meg over alt jeg har - barna... Hvor lang tid før det går over, og vil det kunne gå over når jeg stadig må se ham? Hvordan finne livsglede? Kan datingsider på nett være mulighet? Tenker bør finne noen andre som jeg kan like i stedet, men jeg aner ikke hvor jeg skal finne dem.... Vil jeg bare bli enda mer skuffa over dem jeg møter på slike datingsider. Er det mulig å finne noen der? Hvilken anbefaler/anbefaler du ikke? Anonymkode: 3d13f...21b
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2021 #2 Skrevet 3. desember 2021 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Jeg er så utrolig lei meg. Er forelska i en jeg ser hver dag i jobbsammenheng, men det er ikke gjengjeldt. Jeg klarer ikke spise, jeg går rundt hver dag og vil bare grine. Har rast ned i vekt. Klarer ikke glede meg over alt jeg har - barna... Hvor lang tid før det går over, og vil det kunne gå over når jeg stadig må se ham? Hvordan finne livsglede? Kan datingsider på nett være mulighet? Tenker bør finne noen andre som jeg kan like i stedet, men jeg aner ikke hvor jeg skal finne dem.... Vil jeg bare bli enda mer skuffa over dem jeg møter på slike datingsider. Er det mulig å finne noen der? Hvilken anbefaler/anbefaler du ikke? Anonymkode: 3d13f...21b Kjærlighetssorg når dere ikke har delt kjærlighet? Du er betatt, og vil ha han, men han vil ikke ha deg? Er det en ex eller bare en du har et godt øye til? Du lar det gå utover barna dine.. hm høres veldig dramatisk ut. Virker nærmest som en stalker. Anonymkode: 8bd8d...6d2
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2021 #3 Skrevet 4. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Kjærlighetssorg når dere ikke har delt kjærlighet? Du er betatt, og vil ha han, men han vil ikke ha deg? Er det en ex eller bare en du har et godt øye til? Du lar det gå utover barna dine.. hm høres veldig dramatisk ut. Virker nærmest som en stalker. Anonymkode: 8bd8d...6d2 Ubesvart kjærlighet er også en sorg. HI; finn noe å irritere deg over ved denne personen. Anonymkode: 22a5b...cb5
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2021 #4 Skrevet 4. desember 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Ubesvart kjærlighet er også en sorg. HI; finn noe å irritere deg over ved denne personen. Anonymkode: 22a5b...cb5 Takk for forståelse og godt tips.... Anonymkode: 3d13f...21b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå