Gå til innhold

Tidenes beste julekalender på tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stemmer på Jul i Svingen, The Julekalender og Jul i Tøyengata.

Anonymkode: 7f45c...3a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jul i Skomakergata 

Anonymkode: 398fe...f17

Skrevet

Snøfall, tidsreisen og pakten

Anonymkode: 02678...4ea

Skrevet

Jul i svingen var stas ja. Og min egen barndoms jul, Skomaker Andersen selvfølgelig. 
Men årets julekalender på nrk er helt super foreløpig. 

Anonymkode: d518e...af5

Skrevet

Snøfall

jul i blåfjell

amalies jul

Unge fleknes

Pakten

julekongen

Anonymkode: ce9cb...7d4

Skrevet

Den gylne hale og Jul i Blåfjell.

Skrevet

Månetoppen!

Anonymkode: ed761...56b

Skrevet

Jul i skomakergata og Amalies jul😍

Skrevet

Snøfall, jul i svingen og julekongen.

Skrevet

Skjønner meg ikke helt på Jul i Svingen, bortsett fra musikken er det da ikke noe sjarmerende med den? Jeg liker Snøfall best, men også Julekongen og Stjernestøv. 

Skrevet
Spurvugla skrev (26 minutter siden):

Skjønner meg ikke helt på Jul i Svingen, bortsett fra musikken er det da ikke noe sjarmerende med den? Jeg liker Snøfall best, men også Julekongen og Stjernestøv. 

Samme her! Jeg har prøvd å se Jul i svingen mange ganger, men den er bare dum og irriterende. Ungene liker den heller ikke. 

Jeg savner de kalenderne som handler om nisser og jul som Jul i Blåfjell osv. Favoritten er min barndoms julekalender Jul i Skomakergata, selv om jeg skjønner at dagens barn nok ikke ser sjarmen. 

Skrevet

Er vokst med Skomakergata og skjønner det er nostalgi for mange, men skjønner ikke helt greia med å hause den opp i skyene.

Snøfall synes jeg er nydelig og husker da ei la ut spoiler her inne ang hva skjedde videre i dagens episode - RAMASKRIK!

Skrevet
Spurvugla skrev (29 minutter siden):

Jul i Svingen gjør det for meg. Jeg elsker karakterene, jeg ler av Frode Med Det Store Hodet, og grøsser frydefullt av fryktelige Victoria, og tørker ei tåre når Lucy ikke fikk være Lucia, eller når Marvin er på sitt slemmeste mot Agneta. Det er også den og Blåfjell jeg har hatt unger med på fra sofaen, vi har aldri lagt opp livet etter å se barnetv kun for å se, så vi har bare sett de seriene som aktivt fenget og da sett dem år etter år.

Skrevet

Snøfall, Julekongen, og gode, gamle The julekalender. Årets serie ligger an til å kunne hevde seg i toppen. Liker den godt. 

Skrevet

Snøfall er best.

Jul i Svingen burde vært forbudt, fryktelig serie! Ungene har heller aldri likt den. Er jo ikke noe der som er verdt tiden?

Anonymkode: 7bbd2...3bc

Skrevet
sug lut skrev (35 minutter siden):

Jul i Svingen gjør det for meg. Jeg elsker karakterene, jeg ler av Frode Med Det Store Hodet, og grøsser frydefullt av fryktelige Victoria, og tørker ei tåre når Lucy ikke fikk være Lucia, eller når Marvin er på sitt slemmeste mot Agneta. Det er også den og Blåfjell jeg har hatt unger med på fra sofaen, vi har aldri lagt opp livet etter å se barnetv kun for å se, så vi har bare sett de seriene som aktivt fenget og da sett dem år etter år.

Jeg liker også Jul i Svingen. Men jeg blir så fryktelig sint på Marvin! Det er litt irriterende. 😛

Anonymkode: b041b...ad6

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg liker også Jul i Svingen. Men jeg blir så fryktelig sint på Marvin! Det er litt irriterende. 😛

Anonymkode: b041b...ad6

Jeg også. Skikkelig sint. Det er helt fint, tenker jeg.

Skrevet

Mine favoritter er Amalies jul, Jul i blåfjell og jul på månetoppen 🙂. Jeg  husker at jeg syntes jul i Skomakergata var veldig koselig men litt kjedelig for meg. 

Anonymkode: 07a67...cbb

Skrevet

Jul i Svingen ❤️

Anonymkode: e67df...cda

Skrevet

Jul i Svingen!

Anonymkode: 7f601...64c

Skrevet

Pakten! Magisk og skummel.

Anonymkode: 47839...4dc

Skrevet
On 12/3/2021 at 11:21 PM, Anonym bruker said:

Jeg stemmer på Jul i Svingen, The Julekalender og Jul i Tøyengata.

Anonymkode: 7f45c...3a6

Jul i svingen

stjernestøv

olsenbanden jr julekalender

unge fleknes julekalender

jul i skomakergata

Anonymkode: 15c0e...e57

Skrevet

Pakten ser vi hvert år. Liker jul i svingen, julekongen, snøfall. Og Kristiania magiske.. Virker veldig lovende. Jeg liker tanken på Skomakergata men orker jo ikke se det. Det er utrolig gørr. 

Skrevet

Juli Blåfjell og Månetoppen. Dessuten lo vi så av grein av Jul i Blodfjell og i sin tid av The Julekalender.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...