Gå til innhold

Hva synes dere om årets julekalender? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det ny julekalender på barnetv i år også. Hva synes dere om den? Er nygjerrig på hva andre syns.

Anonymkode: 692ce...e3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte den veldig godt så langt! 6 åringen er trollbundet!

Anonymkode: 6f403...d8e

Skrevet

5 åring syns den var kjedelig, vil heller se peppa gris😂vet ikke helt hva jeg syns.

Anonymkode: 179f6...d4a

Skrevet

Foreløpig ikke veldig imponert.

Anonymkode: c5400...b18

Skrevet

Liker den kjempegodt!

Anonymkode: 556a8...543

Skrevet

Ååå, jeg elsker den 🥰🥰 8 og 12åringen elsker deg også 🥰🥰

Anonymkode: fb505...63c

Skrevet

Barna på 9 og 5 år elsker den! Koselig å se på, alle 4.😊

Anonymkode: 4f5d0...1ee

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Da var det ny julekalender på barnetv i år også. Hva synes dere om den? Er nygjerrig på hva andre syns.

Liker den veldig godt,men barna liker den ikke, de ser snøfall, stjernestøv og jul i svingen

Anonymkode: 83e0e...494

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Liker den veldig godt,men barna liker den ikke, de ser snøfall, stjernestøv og jul i svingen

Men Snøfall er jo kjempe bra da! :) Den ble veldig populær her også :)

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Men Snøfall er jo kjempe bra da! :) Den ble veldig populær her også :)

den liker ikke jeg, liker veldig godt de 2 andre da

Skrevet

Liker den kjempegodt! Ser den sammen med både 8-åringen og 5-åringen.

Anonymkode: 2358f...a7f

Skrevet

6åringen og 3åringen likte den godt!

Anonymkode: 71c8c...097

Skrevet

Jeg liker den og det gjør 9 åringen min også 

Anonymkode: 2edbd...410

Skrevet

Jeg vet ikje helt enda.. Totalt fravær av julestemning hvertfall🤷‍♀️

Anonymkode: b8de4...82e

Skrevet

Jeg så bre første episode og var ikke imponert. Jeg ELSKET Snøfall. Synes rollene var gode og troverdige og historien likeså.

i tivolitheater i Kristiania (eller hva den nå heter) er det oppstyltet, veldig forherligelse av en tid, og samtidig er det mye som ikke er tidstypisk. At en overklassefrue snakker nordnorsk dialekt er litt rart. At alle barna sier sj for kj likeså, også kommer alle de kvotert-inn menneskene med afrikansk herkomst, som MÅ til i en hver moderne julekalender. Og som passer flott i Snøfall og lignende, sommer moderne paralllele virkeligheter. Men i denne, som skal være fra en tid før noen som helst innvandring fra ikke-vestlige land, så blir det veldig merkelig. Da kan de liksågodt også bytte ut noen av de fjasete kostymene med olabukse og T-skjorte. Like rart er det at barna har en attitude som i det 21. århundre, og snakker freidig til foreldrene sine, som barn på den tida ikke gjorde. 

Lite troverdig, og samtidig er tydeligvis alle pengene lagt i landskap og kostymer og masse jobb i After Effects. 

Anonymkode: 0b83c...b27

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Jeg vet ikje helt enda.. Totalt fravær av julestemning hvertfall🤷‍♀️

Anonymkode: b8de4...82e

Faen det skulle du ikke sagt,nå kommer jeg til å sitte å irritere meg over det samme :P

Skrevet

Har en på 3 og et halvt, var veldig overrasket over at en så liten tass ble så trollbundet. Vi elsker den! 

Anonymkode: 087cb...61c

Skrevet

Jeg har også stusset på at det er foreldreløse barn av annen etnisk bakgrunn og at ungene sier skjole og ass, men jeg liker den veldig godt. Kjenner ham som spiller Luka, det gir den selvfølgelig det lille ekstra for vår familie. Og så husker jeg at "ingen" likte Jul i Svingen, Snøfall osv de første episodene. Vil derfor tro at også årets nye serie vokser på de fleste etter hvert.

Skrevet

Her vises snøfall.

Anonymkode: 2212b...354

Skrevet

Jeg er sånn som får hetta av anakronismer av den typen som er nevnt her. Jeg vet det er en eventyrfortelling og for barn og så videre, men jeg klarer ikke å gå i gang med denne etter å ha sett traileren. Det blir Stjernestøv i reprise med mindre barna insisterer på å se den.

Anonymkode: 988a3...5ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...