Anonym bruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 Har ei jente som går i 1. Klasse. Hun kjente ingen da hun startet, men har blitt godt kjent/ bestevenner med ei i klassen. Hun bor et stykke unna. I gjennomsnitt så er hun sammen med hun kanskje 1-2 ganger i uka. Er ei anna jente som bor rett i nærheten,men de har ikke så mye til sammen, og jeg føler jeg pusher jenta mi på ho om dere skjønner..Ellers har hun to venner fra barnehagen, men de ser hun sjeldent. Hun har jo vennegruppe, så det er det i tillegg.Prøver å pushe på andre, men hun virker litt sjenert ikke så interessert. Hvor ofte er din første klassing sammen med andre? Nå skal det sies at hun går på SFO til klokka er halv fem- og hun har barn hun er sammen med så hun går ikke alene heller. Er det bare jeg som overtenker? 🙈 Jeg var hypersosial og konstant ute med venner da jeg var like gammel, men jeg kan jo ikke forandre barnet mitt heller 🙈 Anonymkode: a4a79...1a2
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2021 #2 Skrevet 2. desember 2021 ca samme som din. Har jo lekser og aktiviteter også, så rekker ikke noe mer. Anonymkode: b376a...fcc
topaz Skrevet 2. desember 2021 #3 Skrevet 2. desember 2021 Det er begrenset hva ungene rekker etter skolen på hverdager. Min 2 klassing er sammen med andre i helgene, i alle fall en av dagene, og ellers i uka hender det han blir med noen hjem eller har med en venn hjem ca 3-4 ganger i måneden.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2021 #4 Skrevet 2. desember 2021 Alle dager utenom når vi er på aktiviteter. Er barn på døra hver dag, men dog, ikke alltid det passer. Anonymkode: 84ef0...b23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå