Anonym bruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 Kan vi håpe at vi kan leve som normalt da? Anonymkode: 7b683...d53
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2021 #2 Skrevet 2. desember 2021 Vi satser på dét. 👍 Anonymkode: 6e7c3...5fe
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2021 #3 Skrevet 2. desember 2021 Nå til sommeren, det tviler jeg sterkt på Anonymkode: 3ea31...a6a
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2021 #5 Skrevet 2. desember 2021 Tviler sterkt. Anonymkode: 692a1...341
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2021 #6 Skrevet 2. desember 2021 Vi kommer aldri tilbake til hverdag før covid, det er en tilstand du kommer til å lese om. Husker du da vi tok fly for å dra på ferie? Viruset forsvinner ikke, det kommer nye pandemier og vi har en klimakrise å fikse. Festen er over. Anonymkode: 5823e...6e3
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2021 #7 Skrevet 2. desember 2021 Jeg synes at jeg lever ganske normalt nå, jeg. Joda, litt mindre og mer gjennomtenkt sosial omgang, og kanskje med munnbind på av og til. Og akkurat det begrenser ingenting for min del. Herlig å "slippe" all klemming og håndhilsingen og folk som skal kline seg oppi meg - en del gjør jo det fremdeles... Jeg tror nok vi kommer til å oppleve en del nødvendige forandringer framover, med eller uten covid. Anonymkode: ca824...44d
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2021 #8 Skrevet 2. desember 2021 Spørs vel hva du mener med "normal", HI. Pandemien vil nok ikke være over, og vi risikerer flere større mutasjoner, siden rike land velger å vaksinere innbyggerne med tredje dose og planlegger en fjerde - før størsteparten av verden knapt har fått noen vaksiner. Vi burde tåle å leve med visse restriksjoner slik at vi kan sørge for at først helsepersonell i fattigere land får vaksiner, og så får vaksinert langt flere der. Men så lenge folk i rike land skriker og protesterer mot alt som kan hindre deres bevegelsesfrihet, så vil det ta mye lenger tid før pandemien er over. Dumt, siden det setter alle i større risiko. Jeg tror 6e3 har flere poenger også. Er "normalen" noe vi bør eller vil tilbake til? Rike land kan ikke fortsette det ville forbruket og reise og forurense og bruke opp verdens ressurser i et slikt tempo som vi har gjort. Vi må være villige til å endre oss. Det er naturstridig med den voldsomme reisingen og det enorme forbruket mange har i dag. Vi må innse at det ikke kan fortsette i fremtiden. Anonymkode: ab729...e8e
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2021 #9 Skrevet 3. desember 2021 Ja,men verre mot vinteren igien Anonymkode: 3203c...36a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå