Gå til innhold

Navnet Ellinor Johanne. Yes or no?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Johanne fordi det er oppkalling etter to av oldemødrene. Johanne vil ikke bli brukt i den daglige.

Anonymkode: 67869...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var tungt og ikke pent. Jeg skjønner heller ikke greia med å gi noen et navn som ikke skal brukes?

Anonymkode: 39d42...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ble en stødig navnekombinasjon, i mangel på et bedre uttrykk. Men jeg mener stødig kun positivt. Med to slike fornavn så tenker jeg det passer best å ha bare ett etternavn.

Både Ellinor og Johanne er fine navn :)

Selv tror jeg at jeg ville brukt Johanne i det daglige, da det er stas med oldemoroppkalling på begge sider av slekten :)

Anonymkode: d058f...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pent. Antar at at bare ett blir brukt, her er det for en gangs skyld to likeverdige navn, jeg ville valgt Ellinor til daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes begge navnene er okei, men sammen ble det tungt og langt.

Jeg ville valgt Johanne av de to, veldig fint navn.

Anonymkode: 6cd1b...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge er fine, til sammen blir det litt mye, men greit nok hvis det ene ikke skal brukes.

Anonymkode: 29a4f...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at navnene er nydelige hver for seg, men ikke sammen. Hvorfor gi henne et navn som uansett ikke skal brukes?

Anonymkode: 1b64f...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge navnene er veldig pene. Spesielt glad i Ellinor. Litt usikker hva jeg synes om dem sammen. Muligens litt tungt? Ville hvert fall bare hatt ett etternavn da.

Anonymkode: edb3d...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du gi barnet et navn som ikke skal brukes? Jeg skjønner det ikke.

Fine navn hver for seg, men ikke sammen.

Anonymkode: 90fb9...a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint. Jeg liker spesielt godt Ellinor. Har likt det i mange år, men her er dessverre ikke mannen enig.

Anonymkode: 95d0e...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge to er veldig fine navn, og det å kalle opp uten å bruke er helt fint. For meg er det relevant hvor mange etternavn hun får? Hvis det blir to etternavn, bindestreksnavn eller mellomnavn + etternavn, blir det for mye etter min smak. Det må være litt praktisk i voksen alder også, tenker jeg, ikke bare hyggelig når de er små. 🙂

Ellinor Johanne Hansen Mikkelsen - for langt

Ellinor Johanne Hansen - funker

 

Anonymkode: 697aa...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge navnene er veldig fine😊 Johanne er mest klassisk, og ett av mine absolutte favorittnavn🌟

Anonymkode: 39556...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/1/2021 at 6:21 PM, Anonym bruker said:

Johanne fordi det er oppkalling etter to av oldemødrene. Johanne vil ikke bli brukt i den daglige.

Anonymkode: 67869...c14

Nydelig navn,men synes personlig det blir for mye, bare Ellinor eller Johanne er nok,men Ja de går sammen

Anonymkode: 57d1f...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...