Gå til innhold

14-åring som nekter å bruke vintersko🙄

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommet masse snø her i natt, men neida….trenger visst ikke vintersko for å komme seg på skolebussen🥴. 
Ser jo at mange tenåringer bruker joggesko gjennom vinteren. Ta kampen eller la det gå.. ?

En kollega sa det samme om da sin sønn var tenåring, men at «det går over» om 4-5 år😅

Anonymkode: e8872...11e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i klubben! Hadde ikke tatt kampen. La de erfare dette selv…blir folk av de og en dag vil de ha vintersko igjen. Sånn engang etter videregående og hormonene har roet seg😅😅😅😅😅

Skrevet

Sko styrer de selv. Den kampen hadde jeg ikke tatt. Her ble det vintersko i dag , i går var det lave hvite Nike . La det gå😊

Skrevet

Har gitt opp her å😅

Anonymkode: 9fe78...89b

Skrevet

La det gå. Jeg gikk en hel vinter i Mephisto på 80-tallet. Det var kaldt, ingen tvil om det, men det er jo ingen katastrofe.

Skrevet

Vi dro på shopping og tenåringen fant sko han kunne gå med, og som ikke ble våt av å se på en regndråpe. 

ikke vanntette, heller ikke varme.

Anonymkode: 6bfd9...f64

Skrevet

Det styrer de helt selv. Hvis de vil være kalde og våte så vær så god!

Skrevet

Bare å la de styre

Anonymkode: cf084...d5d

Skrevet

La det gå. Jeg har personlig mye artigheter av «idiotfjortisene» som ikke klarte å gå opp bakken til skolen fordi skoene er glatte. Ser de hvert år. I fjor var det et beinbrudd også. Ikke like gøy det da. Jeg skjønner virkelig ikke denne aversjonen mot å kle seg fornuftig. Jeg har aldri vært der selv så jeg fatter virkelig ikke at de vil fryse og ramle hele vinteren. Uansett, gøy å se på de. Spesielt de suuuuuuperkule som kommer med t-skjorte under sommerjakka, og converse. De ser sånn passe teite ut når de ligger langflate og totalt taper ansikt. 😂

Anonymkode: d7da1...085

Skrevet

Mine tenåringer har vintersko, og bruker de kanskje to ganger i året. 

Den kampen gidder jeg ikke ta....

Kjøper gode sokker da, så de er littegranne varme på bena ;)

Det går over.

Anonymkode: f562e...bb6

Skrevet

Mine på nå 15 og 18 har i år endelig etter flere år i sommersko villet ha vintersko. Det går over om noen år når  de har frosset nok… 🙂

Anonymkode: 07daf...9b6

Skrevet

Her gikk det i ankelsokker og joggesko en på ungdomsskolen. Og hullete jeans...

Nå, to år senere, bruker hun ullstrømpebukse og høye sko med ullfor.

De lærer etterhvert😊

Anonymkode: 17a24...178

Skrevet

Ikke dine føtter. En fjortenåring kler på seg selv.

Anonymkode: a69ab...a27

Skrevet

15-åringen har gått med ankelsokker og vans hele vinteren i noen år nå. Den kampen gidder jeg ikke å ta. Men i dag tok hun faktisk mine Dr. Martens. Utrolig nok!

Anonymkode: f6a96...2c6

Skrevet

Enig med de andre her. Jeg overlevde både ungdomsskolen og videregående i småsko og uten lue. 

Anonymkode: aabb9...595

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kommet masse snø her i natt, men neida….trenger visst ikke vintersko for å komme seg på skolebussen🥴. 
Ser jo at mange tenåringer bruker joggesko gjennom vinteren. Ta kampen eller la det gå.. ?

En kollega sa det samme om da sin sønn var tenåring, men at «det går over» om 4-5 år😅

Det går over før eller siden, la det gå. Jeg gikk med joggesko hele året til jeg var langt opp i tyveårene, det gikk over til slutt.

Anonymkode: a00b3...1ad

Skrevet

Sånn er det bare. Jeg brukte ALDRI lue i ungdommen, samme hvor iskaldt det var. Men kan ikke huske at jeg frøs så mye heller. Tror man kjenner kulden bedre når man blir eldre..?

Anonymkode: 509f1...563

Skrevet

Her står det vintersko og joggesko i gangen, så har han tilbudet. Ikke ofte vinterskoa blir brukt, men da har han i allefall… 

Anonymkode: 491da...0fa

Skrevet

Finnes jo sko som nesten ligner på joggesko men er varme vintersko,kanskje det blir godtatt? Bruker de selv å de er ganske varme selv for meg som ikke bruker ullsokker.

Sånn ser de ut.

Screenshot_20211130-133552_Chrome.jpg

Anonymkode: 7ee65...f45

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Finnes jo sko som nesten ligner på joggesko men er varme vintersko,kanskje det blir godtatt? Bruker de selv å de er ganske varme selv for meg som ikke bruker ullsokker.

Sånn ser de ut.

Ikke sjanse i havet hos min 14-åring dessverre

Skrevet

Høres ut som enhver 14-åring. Jeg har hatt 4 av den sorten.

Anonymkode: c3a44...2cd

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Sånn ser de ut.

De kan jeg love deg at ikke blir godtatt. 

Anonymkode: b7ddd...bd4

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

De kan jeg love deg at ikke blir godtatt. 

Anonymkode: b7ddd...bd4

Why not? De ligner jo på joggesko.

Skrevet

Her har jeg overgitt meg! Men, han har høye air force som han bruker nå. 
Gikk på tentamen i dag i pysjbukse. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Why not? De ligner jo på joggesko.

Samme som min far sa til meg når jeg ønsket meg Levi`s bukse på ungdomskolen, de hadde jo jeans på Obs... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...