Anonym bruker Skrevet 29. november 2021 #1 Skrevet 29. november 2021 Skulle gjerne visst strømprisen i øyeblikket og strømprisen time for time den dagen. Hvor ser jeg det? Vil ikke bytte til tibber, da vår avtale er rimeligere. Anonymkode: 0ea3d...b98
Anonym bruker Skrevet 29. november 2021 #2 Skrevet 29. november 2021 https://www.nordpoolgroup.com/Market-data1/Dayahead/Area-Prices/NO/Hourly/?view=chart Anonymkode: a8193...06f
Anonym bruker Skrevet 29. november 2021 #3 Skrevet 29. november 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): https://www.nordpoolgroup.com/Market-data1/Dayahead/Area-Prices/NO/Hourly/?view=chart Anonymkode: a8193...06f Takk! 😊 Er dette den eneste/beste muligheten? Viser ikke mitt bosted og litt vanskelig å avlese eksakte tidspunkter i tabellen. Anonymkode: 0ea3d...b98
Anonym bruker Skrevet 29. november 2021 #4 Skrevet 29. november 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Takk! 😊 Er dette den eneste/beste muligheten? Viser ikke mitt bosted og litt vanskelig å avlese eksakte tidspunkter i tabellen. Anonymkode: 0ea3d...b98 Du kan trykke på den sonen der du bor så kommer drt opp, men det er jo uten påslag til strømselskapet, mva, overføring og elavgift. Jeg vet ikke om det finnes noe sted som viser akkurat hva du må betale. Anonymkode: a8193...06f
Anonym bruker Skrevet 29. november 2021 #5 Skrevet 29. november 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Du kan trykke på den sonen der du bor så kommer drt opp, men det er jo uten påslag til strømselskapet, mva, overføring og elavgift. Jeg vet ikke om det finnes noe sted som viser akkurat hva du må betale. Anonymkode: a8193...06f Hvor finner jeg sonen? Jeg så bare noen få byer. 😊 Anonymkode: 0ea3d...b98
Anonym bruker Skrevet 29. november 2021 #6 Skrevet 29. november 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvor finner jeg sonen? Jeg så bare noen få byer. 😊 Anonymkode: 0ea3d...b98 Oslo er n1, stort sett kan du bare ta den bye som er nærmest. Sørnorge er stort sett likt og så er det annerledes fra Trøndelag og nordover. Anonymkode: a8193...06f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå