GĂ„ til innhold

Operasjon av forhud?đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten pÄ 6 Är har svÊrt trang forhud(der er nesten ikke Äpning)og mÄ iallefall gjÞre et snitt.

Er det noen med erfaring ang.dette? FÄr de mye vondt etter operasjonen?Mye plaget i ettertid?

Anonymkode: 9bfd2...9e5

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.  Min sÞnn pÄ 7 fikk opperert forhud sin for 3 uker siden, han hadde bare en liten Äpning, og elefant hud som lege sa. Vi snakket mye om det uken fÞr operasjonen, om hvordan det kommer til bli. Vi fikk komme inn pÄ sykehus dagen fÞr, fikk litt info fra sykepleier, pÄ morgenen fÞr operasjonen satte vi klyster sÄnn at tarmen er tom, han ble dusjet og fikk litt beroligende, Þnsket ikke narkose. Jeg fikk bli med inn der han skulle bli opperert, hadde med ipad. Legne sÄ over duken som han hadde pÄ magen, spurte oss om det var greit Ä fjerne all forhud? Grunnet at det var sÄ mye. Ja sa min sÞnn, jeg sa ogsÄ ja. SÄ etter 20 min sÄ var alt over, han lÄ litt til overvÄking etterpÄ. Grunnet at det kan komme blÞdninger, sÄ etter 2 timer var vi igjen pÄ barneavdelingen, vi lÄ 1 dag til pÄ sykehuset, vi bor langt unna sykehuset. Men jeg fikk god opplÊring av sykepleier til hvordan man utfÞrer vask, bytting av kompress, min sÞnn hadde litt smerter de 3 fÞrste dagen, da fikk han paracet (romperakketen) stikkpille 3 ganger pr dag, + at det svei litt de fÞrste dagene han tisset, ellers sÄ mÄtte han vÊre rolig de fÞrste dagene, ha pÄ seg litt stÞrre undertÞy. Var innom sykehuset for kontroll i gÄr, alt var fint:)

Anonymkode: db8bc...e05

Skrevet

NevÞen min mÄtte gjÞre det og han hadde veldig lite plager i ettertid. Der var utfordringen at han hadde fÄtt beskjed om at tissetassen skulle ligge oppover i bokseren fÞrste dagene etterpÄ, og han nektet. Han ville ha den nedover...!

Anonymkode: a444e...32a

Skrevet
Anonym bruker skrev (PĂ„ 24.12.2021 den 11.29):

NevÞen min mÄtte gjÞre det og han hadde veldig lite plager i ettertid. Der var utfordringen at han hadde fÄtt beskjed om at tissetassen skulle ligge oppover i bokseren fÞrste dagene etterpÄ, og han nektet. Han ville ha den nedover...!

Anonymkode: a444e...32a

Hei igjen skrevover her.. Det er lite plager etter pÄ, min sÞnn sliter med Ä tisse. SÄ de la inne kateter pÄ han, da lÄ tissen opp i 2 dager.  I dag sÄ sto han og  tisset i do uten at det ble sÄ mye sÞl:) de siste uken har har sittet.

Anonymkode: db8bc...e05

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...