Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #1 Skrevet 28. november 2021 Det er akkurat som når barn kommer inn så skrur de på en knapp å går amokk ville. Nå mener jeg ikke at det er temaet men barn som ikke eier folkeskikk, sniker, dytter i små barn. feks store barn på 4-7 år alderen som har ingenting å gjøre i småbarns avdelingen, de kaster baller hopper opp i ballbingen mens små barn sitter der, så blir de revet ner av større barn. og foreldre som bare sitter der og skravler og drikker kaffi og ikke passer på ungene som ikke eier folkeskikk.. heldigvis er jeg der sjeldent.. måtte jo gi beskjed til et eldre barn at han måtte gå ut og vente på tur i de små trampolinene da jeg var me 2 åringen min som nettopp hadde begynt å hoppe. Så syns er lite triveligt å vær der Når barn skal være så voldsome noen andre som har opplevd dette? Anonymkode: a38e8...b28
Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #2 Skrevet 28. november 2021 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1533804-helt-ville-barn-i-leos-lekeland/?tab=comments#comment-28779822 Anonymkode: c8da3...dc1
Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #3 Skrevet 28. november 2021 Jeg er SÅ enig med deg! Nå er mine barn blitt tenåringer og leker ikke på Leos lengre. Men jeg husker veeldig godt episoder da de var små og store barn som ikke tok hensyn, og foreldre som ga blanke f...! DET er provoserende! Alle barn skal få lov å kose seg og være trygge på en slik plass. Det går ikke med barn som knuffer og dytter og ikke klarer å se at andre er yngre enn seg selv. Anonymkode: eaca4...a30
Anonym bruker Skrevet 29. november 2021 #4 Skrevet 29. november 2021 Irriterer meg at foreldre står oppå den matta, nederst ved sklia til vulkanen. Står midt i veien. Enig med deg! Jeg har en aktiv 5 åring, han blir helt i hundre når han kommer inn, MEN! Han pælmer ikke baller på folk. Dytter ikke. Og han venter på tur. Ooooog han går ikke barbeint og går feil vei opp sklia. Ser det er manglende grunnleggende folkeskikk overalt. De lærer jo i bhg å vente på tur osv, men neida. Hver gang jeg er på lekeland, er det ett eller annet. Jeg sier ifra noen ganger jeg. Kommer an på. Jeg er ikke regelrytter, men forventer grunnleggende folkeskikk. Anonymkode: 11942...740
Anonym bruker Skrevet 29. november 2021 #5 Skrevet 29. november 2021 Du hsr ikke vært mor lenge når du definerer fireåringer som "store barn". Det er fortsatt små og impulsive. Det er derfor du må passe så godt på de små. Du kan ikke forvente at barn som ikke en gang jar begynt på skolen husker på at de må ta hensyn tol dem som er enda mindre. Mange vet det, selv om de ikke helt fprstår det, men likevell må du regne med at de glemmercseg når de blir ivrige ogvhelt ærlig har egentlig en tpåring noe på lekeland å gjøre? De er da egentlog for små tol å ha så mye uybytte av den typen aktiviteter. Anonymkode: 7ce20...beb
Anonym bruker Skrevet 29. november 2021 #6 Skrevet 29. november 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Du hsr ikke vært mor lenge når du definerer fireåringer som "store barn". Det er fortsatt små og impulsive. Det er derfor du må passe så godt på de små. Du kan ikke forvente at barn som ikke en gang jar begynt på skolen husker på at de må ta hensyn tol dem som er enda mindre. Mange vet det, selv om de ikke helt fprstår det, men likevell må du regne med at de glemmercseg når de blir ivrige ogvhelt ærlig har egentlig en tpåring noe på lekeland å gjøre? De er da egentlog for små tol å ha så mye uybytte av den typen aktiviteter. Anonymkode: 7ce20...beb Helt enig med deg at en fireåring ikke er et stort barn. Og må passes på. Men uenig med deg i at en 2 åring ikke har utbytte av lekeland. Det hadde min allerede som 1 åring. Husk at det er stor forskjell på barn. Og mitt barn var tidlig ute motorisk og et veldig aktiv våkent barn. Men er kanskje ikke alle 1 og 2 åringer som har utbytte av det. Husker en episode når mitt barn var 2 år. En eldre gutt , og dette var faktisk et stort barn. Sikkert en 8 -9 år. Og han gikk plutselig til angrep på min sønn. Moren stod bare å så på. Jeg sa i fra til gutten, og moren virket bare brydd over det hele. Anonymkode: 193bf...3c6
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #7 Skrevet 1. desember 2021 On 11/28/2021 at 8:51 PM, Anonym bruker said: Det er akkurat som når barn kommer inn så skrur de på en knapp å går amokk ville. Nå mener jeg ikke at det er temaet men barn som ikke eier folkeskikk, sniker, dytter i små barn. feks store barn på 4-7 år alderen som har ingenting å gjøre i småbarns avdelingen, de kaster baller hopper opp i ballbingen mens små barn sitter der, så blir de revet ner av større barn. og foreldre som bare sitter der og skravler og drikker kaffi og ikke passer på ungene som ikke eier folkeskikk.. heldigvis er jeg der sjeldent.. måtte jo gi beskjed til et eldre barn at han måtte gå ut og vente på tur i de små trampolinene da jeg var me 2 åringen min som nettopp hadde begynt å hoppe. Så syns er lite triveligt å vær der Når barn skal være så voldsome noen andre som har opplevd dette? Anonymkode: a38e8...b28 la barna kose seg. 2 åring er liten , og bør kanskje ikke være der Anonymkode: c3470...907
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2021 #8 Skrevet 2. desember 2021 Anonym bruker skrev (18 timer siden): la barna kose seg. 2 åring er liten , og bør kanskje ikke være der Anonymkode: c3470...907 hver er du for og si at barn under 3 ikke skal få gå der og kose seg? Kanskje 2 åringer skal også få kose seg i småbarns plassen. De har like mye rett å kose seg som de større barna! Kanskje du er den foreldreren som bare sitter der og lar barnet ditt overkjøre andre? Anonymkode: a38e8...b28
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2021 #9 Skrevet 2. desember 2021 Anonym bruker skrev (På 29.11.2021 den 8.23): Du hsr ikke vært mor lenge når du definerer fireåringer som "store barn". Det er fortsatt små og impulsive. Det er derfor du må passe så godt på de små. Du kan ikke forvente at barn som ikke en gang jar begynt på skolen husker på at de må ta hensyn tol dem som er enda mindre. Mange vet det, selv om de ikke helt fprstår det, men likevell må du regne med at de glemmercseg når de blir ivrige ogvhelt ærlig har egentlig en tpåring noe på lekeland å gjøre? De er da egentlog for små tol å ha så mye uybytte av den typen aktiviteter. Anonymkode: 7ce20...beb Enig i det du skriver, men hvor er foreldrene til fireåringen som herjer i småbarnsavdelingen? Man kan ikke forvente at en fireåring (som sannsynligvis ikke kan lese) skal forstå at disse områdene er soner hvor de minste skal føle seg trygge, men man kan forvente at foreldre til så små barn som fireåringer har en viss kontroll på hvor de er og hva de gjør. Anonymkode: a7223...8a6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2021 #10 Skrevet 3. desember 2021 On 12/2/2021 at 9:49 AM, Anonym bruker said: hver er du for og si at barn under 3 ikke skal få gå der og kose seg? Kanskje 2 åringer skal også få kose seg i småbarns plassen. De har like mye rett å kose seg som de større barna! Kanskje du er den foreldreren som bare sitter der og lar barnet ditt overkjøre andre? Anonymkode: a38e8...b28 gikk aldri når barnet var så liten, begynte og være der når det var 4-5 år, og kunne springe rundt selv, da var det ikke i den minste avd Anonymkode: c3470...907
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå