Gå til innhold

Flere som har møkkete vinduer nå😅

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sola er lav, og fy så skitne vinduene er. Vasket de før sommeren, men nå ser de ikke ut. Vurderer å vaske de, men er et par minus ute. Så kaldt å vaske. Eller kanskje vaske de? Hva hadde du gjort? Har 32 vinduer på dette huset🥵

Anonymkode: 2b0a5...ecb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, vasket de på sensommeren og de er fine, har utepersienner på vinduene, så hjelper litt på det.

Anonymkode: a0ed4...7ca

Skrevet

Ikke vask de nå, det er for kaldt. Vent til det blir litt varmere en dag, så ta det da. Ellers gir du blaffen, ikke se på de 😜

Anonymkode: a0ed4...7ca

Skrevet

Pleier å ta litt Absolutt vodka i vaske annet jeg. Når det er minus grader. Blir fine vinduet uten striper. 😁

Anonymkode: 38951...ee5

Skrevet

Jeg vasket vinduene i august, de er helt forferdelige nå. 😬 Planen er å ta de før jul. Vente til det blir ett par pluss grader. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Pleier å ta litt Absolutt vodka i vaske annet jeg. Når det er minus grader. Blir fine vinduet uten striper. 😁

Oi, takk for tips 🤩

Anonymkode: 7c8a6...ae4

Skrevet

Mine ser ikke ut, men er drittvær minst en uke fremover, så blir vel heller tatt nærmere jul. Mye salt på dem nå også, ser jeg, og da har det blåst friskt i det siste, for det er et stykke fra fjorden og hit.

Kuldegrader er ingen hindring. Bare å ha eddik i vannet så går det helt fint. Jeg bruker eddik og zalo eller eddik og Vindusvask, begge blir bra.

Noen ganger innser jeg at det er fordeler med å bo (for) lite - jeg har to stor vinduer, ett normalt, ett bittelite, og litt glass i en dør... ;)

Anonymkode: 16bd8...d97

Skrevet

Eddik er forøvrig billigere å bruke enn vodka, men like effektivt ;)

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Eddik er forøvrig billigere å bruke enn vodka, men like effektivt ;)

Kan bruke spyleræske og.

Anonymkode: 408dc...bf0

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Kan bruke spyleræske og.

Anonymkode: 408dc...bf0

Stemmer det :) Men for meg som ikke har bil blir det litt tungvindt - vasker ikke vinduene så ofte på vinteren :D

Men for de som har bil er det greit å huske.

Skrevet

Jeg vasket vinduer i dag. Spørs nok hvor du bor om du kan vaske de. De var kjempe stygge. Vi bor sentralt å får endel veistøy. Vasket de sist i aug . Vasket de med skyllemiddel , nå er de rene 😊

Anonymkode: cac19...a89

Skrevet

Husker ikke sist vi vasket vinduene utvendig, men de ser faktisk ikke skitne ut... vasker ofte innvendig, mye håndavtrykk o.l. 😅

Anonymkode: 8e3ec...8aa

Skrevet

Vi har ikkje sol igjen før i februar. Men ja, dei er skitne, berre viser ikkje like godt då. Får sjå om dei blir vaska før jul. 

Anonymkode: 84609...379

Skrevet

Ikke forferdelig skitne, tror jeg. Men nok til at jeg tenkte å vaske de i helgen når julegardinene skal opp. Men akkurat nå blåser det og pissregner her, så jeg får se an været til helgen. Blir evt kun vasket på innsiden. 🙂 

Anonymkode: ccb97...06a

Skrevet

Vasket de for noen par uker siden, etter en storm. Nå var det storm igjen i helga, samtidig som de har begynt å salte veien ved siden av meg så nå blir det skittent bare en sier bø. Salting på egentlig tørr og støvete vei gjør hus i nærheten skikkelig skittene. En skikkelig uting, men folk forlanger nesten oppvarmet kjørevei så da må de pøse på med salt. 

Anonymkode: 86afd...441

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg vasket vinduer i dag. Spørs nok hvor du bor om du kan vaske de. De var kjempe stygge. Vi bor sentralt å får endel veistøy. Vasket de sist i aug . Vasket de med skyllemiddel , nå er de rene 😊

Anonymkode: cac19...a89

Skyllemiddel? For tøy? Det har jeg ikke hørt om før! Mine er kjempeskitne, men de er ikke vasket på aldri den tid. Mulig det var august, men ikke i 2021 ihvertfall🙈

Skrevet

Jeg vasket alle vinduene innvendig i helgen som var, og mannen utvendig😊 så nei😆Men de var kjempeskitne!

Anonymkode: c6d79...d30

Skrevet

Vask med spylervæske om det er minusgrader. 

Anonymkode: 5bcea...1ee

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (38 minutter siden):

Skyllemiddel? For tøy? Det har jeg ikke hørt om før! Mine er kjempeskitne, men de er ikke vasket på aldri den tid. Mulig det var august, men ikke i 2021 ihvertfall🙈

Hahaha, det kunne vært meg, bortsett fra at jeg vet at jeg har pusset dem i år, siden jeg overhodet ikke gjorde det i 2020. Men nå er de uansett skitne - heldigvis er det mørkt store deler av døgnet :D  .

Skrevet
sug lut skrev (6 minutter siden):

Hahaha, det kunne vært meg, bortsett fra at jeg vet at jeg har pusset dem i år, siden jeg overhodet ikke gjorde det i 2020. Men nå er de uansett skitne - heldigvis er det mørkt store deler av døgnet :D  .

En av fordelene med mørketiden😇

Skrevet

Det er mest synlig i november og i mars... resten av året lever jeg fint med møkkete vinduer. Får vel vaske dem før jeg flytter!

Anonymkode: 50739...5fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...