Anonym bruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Ingen har noensinne sagt til meg at jeg er det, jeg bare kjenner det selv. Hvordan klare å snu dette? Jeg har alltid tenkt at jeg har ett hjerte for alle, men helt ærlig så er jeg mest opptatt av meg selv og barna mine. Jeg sliter med å sette meg inn i andres følelser og problemer, samtidig som jeg ønsker at andre skal være der for meg og mitt. Jeg har utrolig gode venninner og jeg får høre at jeg er en god venn. Men jeg føler meg selv som ett jævla dass som har mer enn nok med meg selv 😞 Anonymkode: fcf0f...c94
Anonym bruker Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ingen har noensinne sagt til meg at jeg er det, jeg bare kjenner det selv. Hvordan klare å snu dette? Jeg har alltid tenkt at jeg har ett hjerte for alle, men helt ærlig så er jeg mest opptatt av meg selv og barna mine. Jeg sliter med å sette meg inn i andres følelser og problemer, samtidig som jeg ønsker at andre skal være der for meg og mitt. Jeg har utrolig gode venninner og jeg får høre at jeg er en god venn. Men jeg føler meg selv som ett jævla dass som har mer enn nok med meg selv 😞 Anonymkode: fcf0f...c94 Jeg tror du er i godt selskap med de fleste andre. Anonymkode: b6b83...8a1
Anonym bruker Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 Hvis de sier du er en god venn, hvorfor tror du dem ikke? Det er lov å være mest opptatt av sin egen familie, altså. Det er jo først et problem hvis man begynner å bli slem eller hensynsløs kun for å flytte sine egne foran i køen. Anonymkode: b5ab8...b9c
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 Velkommen i klubben! Jeg kjenner ikke på at jeg er et selvsentrert menneske. Jeg setter ikke andre foran meg og mine. Jeg lytter når folk har behov for å prate eller lufte problemene sine. Men jeg er ikke den som slipper alt jeg har i hendene for å ile til. Om det er krise, så gjør jeg jo det. Jeg ser at andre er likedan. Jeg har en venninne som alltid har problemer, med stort sett ALT. Jeg orker henne rett og slett ikke lenger. Hun suger så mye energi ut av meg, at jeg kjenner jeg blir sliten. Hun synes nok jeg er selvsentrert som ikke er den vennen hun engang hadde. Hun ser ikke selv at hun er veldig mye, og siden man ikke kan forandre andre så må man heller skjerme seg selv. Du er i godt selskap HI. Ikke slit deg ut på alle andres problemer. Man har stort sett nok med sine egne 😉 Anonymkode: 8f595...9d6
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #5 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (På 23.11.2021 den 0.46): Ingen har noensinne sagt til meg at jeg er det, jeg bare kjenner det selv. Hvordan klare å snu dette? Jeg har alltid tenkt at jeg har ett hjerte for alle, men helt ærlig så er jeg mest opptatt av meg selv og barna mine. Jeg sliter med å sette meg inn i andres følelser og problemer, samtidig som jeg ønsker at andre skal være der for meg og mitt. Jeg har utrolig gode venninner og jeg får høre at jeg er en god venn. Men jeg føler meg selv som ett jævla dass som har mer enn nok med meg selv 😞 Anonymkode: fcf0f...c94 Hvor mange mennesker trodde du at du var da? Anonymkode: 506bd...68c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå