Gå til innhold

Hva er det rareste noen har blitt sur på deg for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne ble kjempesur for å ikke bli min forlover. Det var minst fem stykker som var mer aktuelle enn henne, for å si det sånn, hun bare VILLE være den viktigste. Hun ble etterhvert droppet som venninne.

Anonymkode: af279...eec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg ikke drakk alkohol i ett utdrikkingslag. 

Anonymkode: 5c56b...515

Skrevet

At jeg sa jeg foretrakk et annet bilmerke enn Audi. 
Vedkommende ble ikke bare sur, men fly forbanna og skjelte meg ut med kun ting som gikk på mitt utseende og min person. Avsluttet med at jeg burde ta livet av meg, for alle foretrakk at jeg var død. 
Jeg diskuterte hvilken bil JEG vurderte å kjøpe med en annen i rommet, ikke vedkommende selv. Sa aldri noe negativt om Audi, bare at jeg foretrakk et annet merke når den jeg snakket med nevnte en audi-modell som hadde de samme kriteriene jeg så etter. 

Anonymkode: 4bdae...72c

Skrevet

Det var lørdag og jeg hadde parkert i parkeringshuset på storsentret.
Akkurat denne dagen var det veldig fult og jeg skulle handle mye.
Hadde derfor delt opp handlelisten i flere deler.
Handle en del, sette varene inn i bilen, handle neste og så videre.

Kom til bilen med hendene fulle av varer.
Var en annen sjåfør som la merke til meg og stilte seg i kø for å ta plassen min når jeg kjørte ut.
Jeg ristet på hodet mitt og prøvde å gi tegn til at jeg ikke hadde tenkt å kjøre ut, men han ble bare stående.
Satte inn varene, låste bilen, og begynte å gå mor inngangen av sentret.
Da hoppet han ut av bilen ekstremt sint og kjeftet på meg siden når jeg går opp til bilen og setter varer inn i bilen må jeg da kjøre slik at andre også får parkert.

Anonymkode: 0fcba...49e

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

At jeg sa jeg foretrakk et annet bilmerke enn Audi. 
Vedkommende ble ikke bare sur, men fly forbanna og skjelte meg ut med kun ting som gikk på mitt utseende og min person. Avsluttet med at jeg burde ta livet av meg, for alle foretrakk at jeg var død. 
Jeg diskuterte hvilken bil JEG vurderte å kjøpe med en annen i rommet, ikke vedkommende selv. Sa aldri noe negativt om Audi, bare at jeg foretrakk et annet merke når den jeg snakket med nevnte en audi-modell som hadde de samme kriteriene jeg så etter. 

Anonymkode: 4bdae...72c

Høres ut som hvordan er par Tesla eiere kunne ha oppført seg dersom man i det hele tatt vurderer en annen el-bil enn Tesla :P

Skrevet

En venninne ble sur på meg fordi en annen venninne sendte meg blomster i posten.

Anonymkode: 68702...074

Skrevet

En kollega ble sur på meg fordi hun ikke var med på spleis på gave til en rund dag. Vi er et stort kontor med over 150 ansatte, så når det er runde dager sendes det ut mail med beskjed om at de som vil være med må vipse eller legge penger til en bestemt person + purring noen dager før fristen. Det var jeg som samla inn til en i min avdeling og sendte mail. Da fristen var ute kjøpte jeg gave og skrev navnene til alle som hadde spleisa på kortet. Da gaven var overrakt så kom en kollega og spurte om hun var med på spleisen. Jeg svarte at om hun hadde sendt penger, så var hun det. Hun sa hun hadde glemt det, men at jeg burde skjønne at hun skulle være med og skrive navnet hennes på, og det var ikke grenser for hvor fæl jeg var som ikke hadde skjønt at hun skulle være med på gaven. Hun var sur på meg og snakka ikke til meg på over et år. Det var greit for meg. 

Anonymkode: 5131e...079

Skrevet

Hadde ei som ble sur da jeg skaffet meg en katt. Hun hadde hund. Da jeg skaffet meg katt, så skjønte hun at jeg ikke ville ha hund. Hun hadde nemlig håpet på det, for da kunne vi gå på turer sammen. Med hundene våre. 
Vi er ikke venner lenger

Anonymkode: 4eb3f...538

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Høres ut som hvordan er par Tesla eiere kunne ha oppført seg dersom man i det hele tatt vurderer en annen el-bil enn Tesla :P

Nei. 

Anonymkode: 2cbea...693

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei. 

Jeg sa ikke alle, jeg sa et par.
Vi har akkurat bestilt oss vår første el-bil, og har noen bekjente med Tesla som ikke kunne skjønne hvorfor i alle dager vi kunne velge noe annet enn en Tesla når vi først skulle ha el-bil

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Nei. 

Haha, jo!

Anonymkode: 0fcf9...e9b

Skrevet

At jeg ikke ville være singel og derfor gikk inn i et forhold. 

Anonymkode: d7123...133

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...