Gå til innhold

Helg er uten tvil den vanskeligste tiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man er ensom og tanken på at andre sitter hjemme med sin mann og koser seg medvin og sex. Eller venner og er ute på revy osv. 

Hverdagen er uten tvil best når man jobber. Selvom trenger fri. 

Anonymkode: 7efb0...1e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Når man er ensom og tanken på at andre sitter hjemme med sin mann og koser seg medvin og sex. Eller venner og er ute på revy osv. 

Akkurat det synes godt her inne i helgene … da florerer det med sutre innlegg .

Anonymkode: 5c656...d99

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Og det er da sånne som deg og dukker frem

Anonymkode: 5d6c7...00b

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Eller sånne som deg. Som trenger å tråkke på andre for å glemme hvor ubetydelig du selv er. 

Anonymkode: ebb0a...08f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Synes du virkelig det? Jeg merker ikke det jeg.

Anonymkode: c2c89...cbe

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ikkje alle har vin og sex og venner på revy altså sjølv om ein har mann altså. Vi har feber sjuke ungar og eit bomba hus. Ikkje hatt sex på all den tid, eller drukke vin. 

Vil berre nyansere bildet ditt litt. Skjønnar at det er sårt, men alle har sitt å stri med, folk er ikkje så lukkelege som på Instagram. Hugs det òg prøv å sette pris på det du har. Og ta grep for å få til det du saknar, for all del! 

Anonymkode: 546c9...e85

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Sender deg en klem💕

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Herregud. Ikke alle andre "koser seg med vin og sex"! Det er 1,4 millioner aleneboere i Norge, dropp offerminen din! 

Anonymkode: fd976...574

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Herregud. Ikke alle andre "koser seg med vin og sex"! Det er 1,4 millioner aleneboere i Norge, dropp offerminen din! 

Anonymkode: fd976...574

Helt enig -makan til selvmedlidenhet. «Alle andre enn meg har det godt» - nei,alle har ikke det strålende topp hele tiden, men greier likevel å sette pris på det man har og ikke ha behov for å måle seg med alle andre hele tiden. Bare slutt - du kommer aldri til å kunne toppe andres liv og materielle goder - det finnes alltid en som er rikere, snillere, mer populær, vakrere, slankere, tøffere etc…skjønner du? Og det er helt greit, tenker jeg.

Vær heller tilstede i ditt eget liv på en mer realistisk og ikke- sutrende måte, så skal du se at det finnes lyspunkter og glede hos deg og - du må bare ville se det.

Anonymkode: ab18f...fca

Skrevet

Din sjalusi gir deg ingenting godt, bare bitterhet og selvmedlidenhet.

Joda, jeg har en mann, men her det ingen vin og sex å spore. Jeg er ufør og kronisk syk, og kunne selvfølgelig sittet og vært misunnelig på alle som er friske. Hvorfor meg liksom, hvorfor kan ikke jeg være frisk og pigg, i jobb, sosial og lykkelig?

Men hva er vitsen? Hva vil det gi meg? Vil livet mitt bli bedre av å misunne de som har noe jeg ikke har?

Du sier du er ensom, men det er da ingen konstant situasjon. Du kan endre det, du kan møte en mann, du kan finne venninner, du kan komme deg ut.

Men første bud er å slutte synes synd på deg selv og faktisk gjøre noe med situasjonen

Finn en dating-app, meld deg på et kurs, gå på et bokbad, meld deg som frivillig i en organisasjon, mange muligheter der ute til å treffe nye mennesker.

Anonymkode: e716d...d26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...