Gå til innhold

John Arne Riise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tror dere han er på privaten? Blir han urettferdig framstilt i media?

Anonymkode: a6bef...e82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tenker han er en selvsentrert oppblåst blære.

Anonymkode: 098a5...fe8

Skrevet

Lik mora 🙈

Anonymkode: d383c...f3b

Skrevet

Jeg tror han skal takke sin skaper for fotballtalentet og en tigermamma. Skulle han klart seg selv ute i det virkelige liv hadde det ikke blitt mye diamanter og LV. 

Anonymkode: 75c5e...c16

Skrevet

Han er koselig og snill. Tatt noen dumme valg som sikkert mange andre, men janteloven er sterk i Norge og han får så mye hat av voksne mennesker fordi han stikker hodet frem.

Men som privatperson er han verdens snilleste og ikke minst en god venn som er der, lytter og støtter.

Anonymkode: c125f...047

Skrevet

Jeg aner ikke hvordan han er privat, men syns det er unødvendig å lage en egen tråd for å «si hva man mener» om ham. Ja jeg vet at intensjonen din ikke nødvendigvis er nedrakking HI, men veldig mange voksne(?) har ikke vett til å ikke komme med stygge personkarakteristikker😢

Skrevet

Har alltid synes han virker så snill og koselig. 

Anonymkode: 124a2...d4b

Skrevet

Tror han er en helt ålreit fyr jeg. 

Anonymkode: 3f7e8...637

Skrevet

Som de fleste mennesker i verden har han nok flere sider, og han virker da både snill og empatisk på noen områder.

Men kombinasjonen av å være oppdratt av den mammaen, og ha det talentet han hadde på banen har nok gjort han en smule selvsentrert også ;)

"Norge vil at jeg mislykkes" osv, det blir rimelig pompøst og han avskriver seg litt for mye ansvar for ting som ikke går bra. Han er ingen gud, han er en mann med feil han også.

Anonymkode: b79c1...f1c

Skrevet

Tja, noe er det med han. Jentene holder ikke lenge ut med han. Tross de får masse penger. Det er et varsku. 

Anonymkode: d5342...ba3

Skrevet

de få gangene jeg har møtt han privat er han stikk motsatt av hvordan han fremstår i media. Han er ydmyk, omtenksom og tvers gjennom god

Anonymkode: aeadf...cf4

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

de få gangene jeg har møtt han privat er han stikk motsatt av hvordan han fremstår i media. Han er ydmyk, omtenksom og tvers gjennom god

Anonymkode: aeadf...cf4

Men han er ganske enkel og uintelligent? 

Anonymkode: 29bd0...81f

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Tja, noe er det med han. Jentene holder ikke lenge ut med han. Tross de får masse penger. Det er et varsku. 

Anonymkode: d5342...ba3

Så bare man får masse penger skal alt være greit? Da skal de ikke ha egne meninger. Bare de får nok penger. Kanskje det helst er han som ikke holder ut med de?

Anonymkode: ec54c...3c1

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 16.11.2021 den 23.09):

Han er koselig og snill. Tatt noen dumme valg som sikkert mange andre, men janteloven er sterk i Norge og han får så mye hat av voksne mennesker fordi han stikker hodet frem.

Men som privatperson er han verdens snilleste og ikke minst en god venn som er der, lytter og støtter.

Anonymkode: c125f...047

Jeg tror så gjerne at han er både snill og koselig på privaten. 

Men han får ikke tyn i media fordi han stikker hode frem. Han får tyn og blir til tider latterliggjort fordi han gjør ufattelig mye dumt, stiller seg selv i et dårlig lys, og virker rett og slett høy på seg selv og lite smart. 

Anonymkode: 67b86...a98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...