Gå til innhold

Barn som lager konflikter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, nevøen til datteren min er 5 år og datteren min er 9 år. Vi møtes innimellom slik at de kan leke og vi kan ha det hyggelig sammen. Men ofte så starter hennes nevø med å erte, sist når de var hos oss, så startet han med å overse henne, hørte ikke på henne når hun spurte gjentatte ganger om å leke, tilslutt lekte han med barnevognen hennes og slo av lyset gjentatte ganger på rommet hennes slik at hun ble redd og lukket døren etter seg. Hun ropte slå på lyset, jeg gikk for å slå på lyset og sa strengt ifra at dette ikke er greit. Etter en stund så er de på rommet sammen og virker til å leke og så starter hun å gråte og sier at han slo henne med en leke, jeg nevner for min søster dette men hun får det til at han sikkert ikke har gjort noe. Han valser rundt å leker med vognen igjen og har tatt på seg kostyme, så vil min datter gjerne leke med han igjen men han svarer fortsatt henne ikke, han bare stirrer og later som han ikke hører, så går han til kjøkkenet og spiser mer av maten sin som var der, datteren min blir sint og roper til han flere ganger, fortsatt ikke noe svar... Når de til slutt skal dra hjem så gråter datteren min fordi hun fikk liksom aldri lekt ordentlig med han og er kjempe lei seg, han flirer for seg selv i gangen og forter seg med sko og jakke og sier Jeg skal gå hjem med en gang, bare for å virkelig vise at han skal dra og søsteren min tar han med seg hjem. Synes det er dumt at min søster bare lar han komme unna med å være slem, særlig når han har slått med en leke og er arrogant og ikke svarer, jeg må gå inn på rommet hennes gjentatte ganger for å se at alt går bra og rettlede dem, han kalte meg også dum når jeg sa ifra til han

Anonymkode: b151d...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...