Gå til innhold

Hvilken bok av Anne Holt bør jeg lese?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke lest noe av henne før, så nå er det på tide😃 hvilken likte DU best, og hvorfor? 

Anonymkode: 753bb...ed0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte Flimmer ganske godt. Skrevet for en del år siden, og nå med bygging av nye Oslo universitetssykehus og all hacking/cyperkriminalitet så er scenarioet skremmende aktuelt. 

Anonymkode: 0aa19...d43

Skrevet

Jeg synes de første bøkene hennes er de beste. Blind gudinne og Salige er de som tørster. I senere år synes jeg hun har tapt seg.

Anonymkode: 9a45b...ddc

Skrevet

Ingen. Jeg har lest flere av bøkene hennes, og ble skuffet. De var tynne og overfladiske.

Anonymkode: e49e3...49e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg synes de første bøkene hennes er de beste. Blind gudinne og Salige er de som tørster. I senere år synes jeg hun har tapt seg.

Anonymkode: 9a45b...ddc

Ja, akkurat det mener jeg også.

Anonymkode: 11a61...ab6

Skrevet

De første i Hanne Wilhelmsen-serien er klart best. Solid krim. 

Anonymkode: 65720...101

Skrevet

De første tre Hanne Wilmhelmsen-bøkenr er ok, men hun har og nettopp fått gode kritikker for den helt nyeste.

Anonymkode: 7f953...948

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ingen. Jeg har lest flere av bøkene hennes, og ble skuffet. De var tynne og overfladiske.

Anonymkode: e49e3...49e

Enig. Jon Nesbø hadde jeg mye heller brukt tid på. 

Anonymkode: 96586...203

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

De første tre Hanne Wilmhelmsen-bøkenr er ok, men hun har og nettopp fått gode kritikker for den helt nyeste.

Anonymkode: 7f953...948

Jeg fatter ikke hvor terningkast 6 i VG kom fra når det gjelder Det ellevte manus. Lite troverdig plot med masse usannsynlige tilfeldigheter, saktegående og uten nerve. 

Anonymkode: 65720...101

Skrevet

Jeg liker veldig godt bøkene med Hanne Wilhelmsen. Ville startet med den første som er Blind Gudinne. 

Har forøvrig lest alt av Anne Holt, og synes hun skriver godt. Deilig og avslappende tidsfordriv ☺️

Skrevet

God kveld alle sammen!:)

Jeg kjøpte Blind Gudinne i går, og har lest 1/3 av boken allerede, jeg liker den så langt! Glad jeg begynte med denne, gleder meg allerede til å fortsette i morgen kveld:D Tusen takk for tips, alltid kjekt å kunne spørre etter hjelp her inne<3

HI

Anonymkode: 753bb...ed0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...