Gå til innhold

Påstand: Tvillingene våre blir brukt i et spill


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har tvillinger, samme kjønn. Vi har blitt kjent med noen foreldre som vi synes er virkelig festlige og vi har hatt mye med dem å gjøre.

Barna, oss familier imellom,  har omtrent blitt som søsken og de krangler litt på samme nivå som søsken gjør. 

Den andre familien har alltid invitert begge tvillinger men i går inviterte de kun den ene. Denne andre tvillingen følte at familien straffet hn ved å ikke invitere. Årsaken var at hn gikk mellom det andre parets barn hvor den ene tok kvelertak på den andre. 

Den som tok kvelertak på egen lillesøster har sluppet unna med hendelsen og mitt barn som prøvde å hjelpe til, ble altså utelatt fra invitasjon.

Dette er bare ett eksempel av flere. Familien vi prater om har alltid program og noe å "tilby". Jeg har ME og ikke like mye overskudd men vi prøver så godt vi kan. 

Jeg synes det er helt forferdelig at de driver et spill med tvillingene våre, setter dem opp mot hverandre. Nå har tvillingene selv oppdaget hvordan disse andre foreldrene er.

Hva gjør vi? Skal vi forsøke å fase dem ut? Ikke enkelt, ettersom de går direkte på barna og inviterer dem på bowling og gøye ting som de ikke får oppleve hos oss......

 

Anonymkode: 0cef0...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg har tvillinger selv, og skjønner at andre kan synes det holder å invitere en av gangen innimellom. Tror også det kan være godt for dem å være alene med venner, og ikke alltid være en halvdel av et par.

Men skjønner at det kan være litt vanskelig her dersom det er en konkret hendelse som ligger bak. 

Anonymkode: 4f8f7...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påstand: du har for lite å drive med og et usunt forhold til denne andre familien.

Anonymkode: e8649...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom de alltid inviterer den ene (samme) kan du ta det opp. Ikke etter èn gang. Du må også invitere tilbake. ME eller ikke.

Anonymkode: cdfd5...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...