Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #1 Skrevet 7. november 2021 Fikk en tlf forrige uke om at jeg var innkalt til et jobbintervju, og om jeg var interessert i jobben. Fikk så Mail som bekreftet intervjuet. Skulle visst kun være 3 stk som skulle inn på intervju. Håper så inderlig på denne jobben, men nå grubler jeg meg i hjel! Kan grunnen til at de først ringte være for å sjekke om jeg virkelig ønsker jobben. Hvorfor ikke bare sende Mail. Og hvorfor er vi kun 3 stk som skal intevjues? Redd for at det da er interne som også har søkt og jeg bare skal fylle på så de intervjuer flere:/ Anonymkode: 37335...dc0
Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #2 Skrevet 7. november 2021 Jeg har aldri blitt innkalt til intervju kun per mail! De ringer jo alltid, det er vanlig høflighet. Anonymkode: f1846...01f
Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #3 Skrevet 7. november 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Jeg har aldri blitt innkalt til intervju kun per mail! De ringer jo alltid, det er vanlig høflighet. Anonymkode: f1846...01f Jeg har flere ganger kun fått Mail så derfor jeg stussa litt. Anonymkode: 37335...dc0
Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #4 Skrevet 7. november 2021 Helt normalt å ringe. Mailen i tillegg er bare formelt, slik at de kan dokumentere hva de har gjort, og for å unngå misforståelser. Slutt å tenke alle mulige "hvis" og "hva om". Faktum er at du er valgt til å intervjues for jobben. Ta det som et tegn på at de anser nettopp deg og din erfaring så bra at de ser på deg som en som kan passe inn i den stillingen du søkte på. Tro på det og tro på deg selv Lykke til med intervjuet! Anonymkode: 8e7ca...cdb
Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #5 Skrevet 7. november 2021 Veldig vanlig å intervju de tre beste kandidatene. Hvis det mot all formodning ikke skulle matche med noen, så innkaller man flere Anonymkode: 619d8...934
Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #6 Skrevet 7. november 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Helt normalt å ringe. Mailen i tillegg er bare formelt, slik at de kan dokumentere hva de har gjort, og for å unngå misforståelser. Slutt å tenke alle mulige "hvis" og "hva om". Faktum er at du er valgt til å intervjues for jobben. Ta det som et tegn på at de anser nettopp deg og din erfaring så bra at de ser på deg som en som kan passe inn i den stillingen du søkte på. Tro på det og tro på deg selv Lykke til med intervjuet! Anonymkode: 8e7ca...cdb Tusen takk 😊 Anonymkode: 37335...dc0
Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #7 Skrevet 7. november 2021 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Veldig vanlig å intervju de tre beste kandidatene. Hvis det mot all formodning ikke skulle matche med noen, så innkaller man flere Anonymkode: 619d8...934 Takk. Da får jeg håpe at jeg ligger godt ann😊 Anonymkode: 37335...dc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå