Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #1 Skrevet 7. november 2021 Var ute for noen dager siden med mine to søstre. Ene er singel, andre er gift. Selv er jeg lykkelig gift. Singel søster spurte om det var ok at en fyr hun er litt interessert i og har noe på gang med kunne henge med oss. Det var selvsagt greit for meg. Da han kom la jeg merke til at han var veldig kjekk, men jeg er som sagt lykkelig gift og hadde uansett aldri lagt meg etter ham når jeg vet at søster er interessert i ham. Men etter hvert merket jeg at han var utrolig intens i blikkontakten, jeg synes han var litt flørtete?? Men ikke med min andre gifte søster. Bare med single søster og meg. Etter hvert ble han litt fysisk også. Ikke ubehagelig i grunn, men litt i overkant av det jeg er vant til med en helt ny person . Søsteren min sa at han pleier å være kosete. Jeg syntes det var litt merkelig, men ja.. Jeg er sikkert gammel og utdatert, men er dette vanlig atferd? Er det jeg som er rar? Forsøkte hardt å ikke flørte med ham, håper ikke jeg sendte ut noen signaler, siden jeg syntes han var kjekk ☹️. Anonymkode: 89b9a...9b5
Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #2 Skrevet 7. november 2021 Dette har jeg også opplevd, ikke med en fremmed, men med en lykkelig gift kollega. Det var for han normalt å flørte med kvinnelige kolleger, mens jeg syntes det var litt voldsomt og reagerte med å holde avstand. Jeg tror at noen bare er sånn, flørtet uten at det betyr noe. Anonymkode: f94cf...80e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå