Gå til innhold

Hvordan blir økonomien deres om renta stiger til 5 prosent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det stramt, men det går.

Anonymkode: 6ae4d...f17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er tøff nå. Så det vil jeg ikke tenke på. 

Anonymkode: ae763...428

Skrevet

Ikke noe problem, den var vel på en 6% den gang vi tok opp boliglånet vårt, og vi har gått opp i lønn etter den gang

Skrevet

Det går dritt om ikke ikke vi får solgt, i og med vi står med to boliger akkurat nå. 

Får vi solgt skal det gå bra. 

Anonymkode: 60519...0c6

Skrevet

Vil ikke merke forskjell. Vi betaler ca 4 x mer enn vi må, så stiger renta vil det bare spise av dette og vi vil ikke merke noe annet enn at nedbetaling går saktere.

Anonymkode: 9909c...932

Skrevet

Da gråter jeg...

Anonymkode: 82e11...ef1

Skrevet

Det går helt fint, men vi håper jo helst at den ikke stiger noe særlig. 

Anonymkode: de0f2...7e0

Skrevet

Det ville gått fint, men jeg ville ikke likt det noe særlig.

Anonymkode: 7baf4...b43

Skrevet

Vi betaler 12.500 nå, så jeg tror det går greit.

2.9 mill i lån, og samlet inntekt på 1.2 mill. 

Anonymkode: 3a674...0d8

Skrevet

Veldig bra👍🏻 Jeg har bare formue, og ikke gjeld. Men så eier jeg ikke noe heller😝 Skal kjøpe noe etterhvert.

Skrevet

Nei, si det. For vente å se. 

Anonymkode: 429e3...c7f

Skrevet

Helt krise. Jeg mistet jobben da covid kom. Solgte unna alt jeg kunne, og var så heldig at jeg fikk tre jobber som ringevikar før sommeren, og har siden da jobber 150%. Nå er jeg snart økonomisk a jour igjen💪🏻, men det har kostet blod, svette og tårer. Jeg har sagt opp alt av abonnement utover telefon og Internett. Har gått ut av fagforeningen. Har heldigvis klart å betale kontingent for barnas aktiviteter. Går renten sterkt opp nå setter jeg meg ned og griner (før jeg bretter opp ermene og krummer nakken på nytt).

Anonymkode: 2391d...59b

Skrevet

Vi hadde rente på nesten 12% da vi kjøpte vår første leilighet….nå er vi 40 år, bor i enebolig uten lån! 

Anonymkode: 48677...5f5

Skrevet

Ingen problem. Jeg har god inntekt og betaler uansett mer inn på lånet. Har heller ikke mye lån igjen. Rundt 300000. 

Anonymkode: 59901...b8b

Skrevet

Det går fint. Vi betaler samme sum uansett hva renta er. Forskjellen blir at Nedbetalingen på lånet ikke blir like stor da med av betalingen da går til renter

Anonymkode: ab84d...68c

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Helt krise. Jeg mistet jobben da covid kom. Solgte unna alt jeg kunne, og var så heldig at jeg fikk tre jobber som ringevikar før sommeren, og har siden da jobber 150%. Nå er jeg snart økonomisk a jour igjen💪🏻, men det har kostet blod, svette og tårer. Jeg har sagt opp alt av abonnement utover telefon og Internett. Har gått ut av fagforeningen. Har heldigvis klart å betale kontingent for barnas aktiviteter. Går renten sterkt opp nå setter jeg meg ned og griner (før jeg bretter opp ermene og krummer nakken på nytt).

Anonymkode: 2391d...59b

❤️ Kjenner følelsen. Håper og krysser fingrene for at ting går rette veien fremover 🤗

Anonymkode: 60519...0c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...