Anonym bruker Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Jeg er en person som alltid har følt mye. Hatt mye forelskelse i kroppen, elsket å flørte og å kjenne på en spenning. Har vært i et forhold i 20 år. Vi har ikke hatt sex siden i fjor jul, og før det var det sommeren. Vi funker som team, er gode venner. Men har ingen intimitet - og det er grunner til det vi ikke får gjort noe med (sykdom). Jeg ønsker det egentlig ikke heller. Forholdet vårt er ikke der nå. Men jeg savner å føle noe. Andre som kjenner seg igjen? Anonymkode: 17361...bff
Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #2 Skrevet 7. november 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Jeg er en person som alltid har følt mye. Hatt mye forelskelse i kroppen, elsket å flørte og å kjenne på en spenning. Har vært i et forhold i 20 år. Vi har ikke hatt sex siden i fjor jul, og før det var det sommeren. Vi funker som team, er gode venner. Men har ingen intimitet - og det er grunner til det vi ikke får gjort noe med (sykdom). Jeg ønsker det egentlig ikke heller. Forholdet vårt er ikke der nå. Men jeg savner å føle noe. Andre som kjenner seg igjen? Anonymkode: 17361...bff Hvorfor lar du forholdet forvitre sånn? Følelser er ikke noe som daler ned fra himmelen, det er noe man skaper selv. Anonymkode: 08d4d...abe
Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #3 Skrevet 7. november 2021 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Jeg er en person som alltid har følt mye. Hatt mye forelskelse i kroppen, elsket å flørte og å kjenne på en spenning. Har vært i et forhold i 20 år. Vi har ikke hatt sex siden i fjor jul, og før det var det sommeren. Vi funker som team, er gode venner. Men har ingen intimitet - og det er grunner til det vi ikke får gjort noe med (sykdom). Jeg ønsker det egentlig ikke heller. Forholdet vårt er ikke der nå. Men jeg savner å føle noe. Andre som kjenner seg igjen? Anonymkode: 17361...bff Hvilken type sykdom gjør at man ikke kan være intim? Anonymkode: 83c8a...6e9
Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #4 Skrevet 7. november 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hvilken type sykdom gjør at man ikke kan være intim? Anonymkode: 83c8a...6e9 Dårlig ånde? Anonymkode: 08d4d...abe
Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #5 Skrevet 7. november 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Dårlig ånde? Anonymkode: 08d4d...abe Tja… Man har da dogy 🤷♀️ Anonymkode: 83c8a...6e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå