Gå til innhold

Er det bare jeg som elsker kvisevideoer?🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang disse ekle videoene dukker opp blir jeg sittende i fascinasjon å se på. Savner nesten å ha kviser selv🙈

Anonymkode: 17175...f40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hater dem, får de opp på TikTok hele tiden og skjønner ikke hvorfor.

Dersom du elsker det er det en serie på TV som heter Dr. PimpelPoppert "kos" deg :P

Anonymkode: 301a0...2a2

Skrevet

Elsker de jeg også 😄

Anonymkode: 78419...9bf

Skrevet

Jeg liker de selv, men ifølge samboer kan han se når jeg ser på slike videoer, fordi jeg lager fæle grimaser. Men jeg måå se! :D

Anonymkode: 42b00...620

Skrevet

Kan faktisk ikke tenke meg noe mer motbydelig. Hadde sett hva som helst i stede.

Anonymkode: 7cb14...822

Skrevet

Eg klarar ikkje sjå på slikt!! 😖 Får rysningar berre av å tenke på det. Men blir glad når eg finn ei klemmklar kvise på meg, diggar å knipe kviser på meg sjølv. 

Anonymkode: 76e48...0b9

Skrevet

Ser på, des verre des bedre. Helst store som må brukes kniv på.

Anonymkode: 2d73b...c5d

Skrevet

Syke damer... 

Anonymkode: ed02b...49a

Skrevet

Dr.Pimpel Popper åå Discovery+ er vel den eneste serien jeg aldri har klart å se et sekund av....

Anonymkode: 520c4...5a3

Skrevet

JA!!! Elsker det😍

Anonymkode: fe505...4ef

Skrevet

Elsker det jeg også, det har faktisk en beroligende effekt på meg! Hvis jeg er superstressa og hjernen spinner, kan jeg ligge i senga og se på slikt på YouTube.

Anonymkode: 838f3...994

Skrevet

Om det hadde vært bare deg hadde neppe sosiale medier flommet over av videoer hvor det klemmes hudormer og kviser altså ;)

De hadde neppe laget programmer som "Pimpel popper" på TV om ikke folk var fascinert av det.

Anonymkode: e90b9...a27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...