Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Ser på en ting på finn.no som jeg har så lyst å kjøpe,men står at den må hentes. Jeg hadde tenkt å foreslå at jeg kan betale dobbel pris + fraktkostnadene. Men er det frekt å spørre når hun skriver at det må hentes? Tingen er liten og lett å sende. Anonymkode: 8624d...35c
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 Jeg svarer vanligvis ikke de som spør om å sende. Jeg synes det er så mye styr å sende at jeg heller gir bort ting enn å sende. Men hadde du tilbudt nok ekstra betaling kunne jeg vurdert det. Er jo bare å spørre, er ikke verre enn at jeg ikke svarer.... Anonymkode: e7408...7dc
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 Ja litt frekt, jeg selger en del på Finn, og sender alltid, men folk maser og maser. Men ved dobbelt pris er det jo verdt et forsøk, hvis du sier du vil vipse betalingen på forskudd Anonymkode: e3473...0fe
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Ja litt frekt, jeg selger en del på Finn, og sender alltid, men folk maser og maser. Men ved dobbelt pris er det jo verdt et forsøk, hvis du sier du vil vipse betalingen på forskudd Anonymkode: e3473...0fe Hadde selvsagt betalt på forskudd ja Ser hun har god omtale fra andre kunder så stoler nok på henne til å forskuddsbetale. Anonymkode: 8624d...35c
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #5 Skrevet 4. november 2021 Jeg gidder ikke å styre med å sende så jeg sier nei uansett. Du kan bare spørre og få nei da. Anonymkode: a90b3...462
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #6 Skrevet 4. november 2021 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Jeg gidder ikke å styre med å sende så jeg sier nei uansett. Du kan bare spørre og få nei da. Anonymkode: a90b3...462 Og det bør være noe som koster litt, gidder ikke styre med pakke og post for små beløp, selv om du dobler betalingen, lå være minimum 500,- 😎 Anonymkode: e3473...0fe
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #7 Skrevet 4. november 2021 Du kan jo bare spørre på en ålreit måte. "Ser du ikke vil sende, men kan du revurdere det om jeg dobler prisen og betaler frakt?" Så sant ikke tingen koster 50 kroner da Jeg får MANGE henvendelser, og jeg svarer jo bare høflig nei. Det er ikke verre Anonymkode: c509c...e73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå