Luksusdyret Skrevet 3. november 2021 #51 Skrevet 3. november 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner at du ikke er emosjonelt i stand til å se forskjellen på å være borte fra en forelder 1-2 uker i strekk (noen skifter hver 14 dag) og ikke å få se, klemme eller krype på fanget på fem mnd. Anonymkode: 8ba3a...bda Nei vel.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #52 Skrevet 4. november 2021 Milfy Way skrev (18 timer siden): Pappaen til de eldste er død, så han kommer dessverre ikke. Da driver han vel ikke med selvrealisering heller. Men vi får tro at om han levde, ville han ha hatt et ønske om å være sammen med ungene sine. Hvis ikke så er det vel hipp som happ. Anonymkode: 55717...db5
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #53 Skrevet 4. november 2021 Milfy Way skrev (18 timer siden): Faren til yngste har henne 50 prosent av tiden. Det vil si at barnet ikke ser faren halve året, og heller ikke ser meg halve året. Så til sammen blir det mer enn en tur til sydpolen. Ja, jøss. Så da kan dere like gjerne begynne å bytte bosted ved jul og St.Hans, i stedet for å bytte bosted hver mandag? Det blir jo eksakt det samme for barnet? Jeg er imponert over hvor merkelige og irrelevante sammenligninger det går an å komme på. Anonymkode: 55717...db5
Luksusdyret Skrevet 4. november 2021 #54 Skrevet 4. november 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja, jøss. Så da kan dere like gjerne begynne å bytte bosted ved jul og St.Hans, i stedet for å bytte bosted hver mandag? Det blir jo eksakt det samme for barnet? Jeg er imponert over hvor merkelige og irrelevante sammenligninger det går an å komme på. Anonymkode: 55717...db5 Takk
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #55 Skrevet 4. november 2021 Milfy Way skrev (1 time siden): Takk Å avspore andres tråder med vilje, er ikke noe å takke for. Anonymkode: c4c36...743
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #56 Skrevet 4. november 2021 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Å avspore andres tråder med vilje, er ikke noe å takke for. Anonymkode: c4c36...743 Hun får jo litt sårt tiltrengt oppmerksomhet. Sikkert glad for det. Anonymkode: 8ba3a...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå