Gå til innhold

Glemt p piller


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Har gått på p piller i 6 mnd nå. Ikke hatt mensen siden jeg startet.

Glemt litt innimellom, men ikke så ofte og heller ikke hatt veldig mye sex akkurat. Siste par ukene blir jeg mer og mer kvalm, stikker i livmorområdet og kjenner ligamentsmerter... venter test om et par dager, men hjelp! Passer ikke, og lurer på om andre har opplevd å bli gravid på p piller, bare ved å glemme en innimellom.

Anonymkode: 1e348...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 26.10.2021 den 18.38):

Hei.

Har gått på p piller i 6 mnd nå. Ikke hatt mensen siden jeg startet.

Glemt litt innimellom, men ikke så ofte og heller ikke hatt veldig mye sex akkurat. Siste par ukene blir jeg mer og mer kvalm, stikker i livmorområdet og kjenner ligamentsmerter... venter test om et par dager, men hjelp! Passer ikke, og lurer på om andre har opplevd å bli gravid på p piller, bare ved å glemme en innimellom.

Anonymkode: 1e348...a9e

Så fort mam glemmer en dag innimellom vil ikke p-pillen være like sikker mer. Brukerfeil kan forekomme, med dertilhørende komsekvenser. 

 

Lykke til med testing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 26.10.2021 den 18.38):

Hei.

Har gått på p piller i 6 mnd nå. Ikke hatt mensen siden jeg startet.

Glemt litt innimellom, men ikke så ofte og heller ikke hatt veldig mye sex akkurat. Siste par ukene blir jeg mer og mer kvalm, stikker i livmorområdet og kjenner ligamentsmerter... venter test om et par dager, men hjelp! Passer ikke, og lurer på om andre har opplevd å bli gravid på p piller, bare ved å glemme en innimellom.

Anonymkode: 1e348...a9e

Én p pille glemt her og der ødelegger hele opplegget. Trodde det var én glemt pille-ikke sikkert å ha ubeskyttet sex på en uke eller noe. Selvfølgelig blir man gravid ved å glemme en innimellom. 

Jeg gjorde som deg, i ungdomstiden, ble gravid. 

Anonymkode: af436...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...