Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 Holder på å pusse opp kjøkken, og mellom benkeplaten og et høyskap har jeg «ledig plass» på 30 cm. Har dere noen gode forslag til hva jeg kan bruke plassen til? Synes det ser rart ut å ha det åpent uten noe. Anonymkode: 303c1...8da
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2021 #2 Skrevet 23. oktober 2021 Jeg ville ha forlenget benkeplaten og hatt et smalt skap, men regner med et er for sent? Anonymkode: 52d42...aa4
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 Ikea har vel skap/vinhylle i den bredden? Men da bør jo benkeplaten dekke det. Ev trekke høyskapet helt bort til benken og sette på en bred list mellom skap og vegg. Det har vi gjort og det ser pent ut. Anonymkode: 8f595...874
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2021 #4 Skrevet 23. oktober 2021 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Holder på å pusse opp kjøkken, og mellom benkeplaten og et høyskap har jeg «ledig plass» på 30 cm. Har dere noen gode forslag til hva jeg kan bruke plassen til? Synes det ser rart ut å ha det åpent uten noe. Anonymkode: 303c1...8da Sett inn et skal på 30 cm? Trekk ut plata og lag hyller. Men hvorfor planla du det sånn? Anonymkode: 798e3...e50
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2021 #5 Skrevet 23. oktober 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Sett inn et skal på 30 cm? Trekk ut plata og lag hyller. Men hvorfor planla du det sånn? Anonymkode: 798e3...e50 Skap* Anonymkode: 798e3...e50
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2021 #6 Skrevet 23. oktober 2021 Hva mener du med det egentlig? Går ikke underskapene helt bort til høyskapet? Benkeplaten lager du jo lang nok, så den går helt bort til høyskapet. Er det en glippe mellom underskap/overskap og høyskap setter du inn f.eks en smal krydderhylle e.l. Alle kjøkkenleverandører har vel noe på 30 cm du kan få mellom. Anonymkode: 39b5b...c12
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2021 #7 Skrevet 23. oktober 2021 Takk for svar. Burde presisert at kjøkkenet er allerede kjøpt inn (på Finn), inkludert steindyre steinplater som passer akkurat, bortsett fra dette stedet hvor det er 30 cm åpning. Kan selvsagt trekke høyskapet helt inntil, men vil heller ha ekstra oppbevaringsplass der. Derfor jeg lurte på om noen hadde noen smarte tips 🙂 Anonymkode: 303c1...8da
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2021 #8 Skrevet 23. oktober 2021 For å få det pent da ville jeg trekt høyskapet helt inntil og heller laget hyller mellom høyskap og vegg. Sett gjenger på en list, plate e.l og ha oppbevaring bak? Anonymkode: 39b5b...c12
*Miss Marple* Skrevet 23. oktober 2021 #9 Skrevet 23. oktober 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Takk for svar. Burde presisert at kjøkkenet er allerede kjøpt inn (på Finn), inkludert steindyre steinplater som passer akkurat, bortsett fra dette stedet hvor det er 30 cm åpning. Kan selvsagt trekke høyskapet helt inntil, men vil heller ha ekstra oppbevaringsplass der. Derfor jeg lurte på om noen hadde noen smarte tips 🙂 Anonymkode: 303c1...8da Det vil aldri bli fint med mellomrom mellom benkeplate og høyskap.
prekæs Skrevet 23. oktober 2021 #10 Skrevet 23. oktober 2021 Du kan sette en foring der, men den vil jo bli i noe bredeste laget. Du kan også tilpasse noen hylleplater der, men helt inn vil de framstå som mørke hull, hvis ikke du velger å gjøre hyllene grunnere. Du kan også ha foring to steder og på den måten vil ikke foringene bli like dominerende. Hos meg er glippen innerst i en krok, usynlig fra alt og alle. Der står strykebrettet som er framme hvert jubelår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå