Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2021 #1 Skrevet 21. oktober 2021 Sønnen min fikk en nycoplus kosttilskudd for barn i dag før han skulle på skolen,å etter ca ett minutt etterpå kastet han opp. Tenkte først at det var tilfeldig å at det var omgangssyke,men han har vært i helt god form ellers av dagen og er aktiv. Han ønsket også å gå ut å sykle,noe jeg selvsagt sa nei til. Men kan han gå på skolen imorgen om at ikke kaster mer opp? Han kastet opp ca 8 idag tidlig. Han har hatt god matlyst idag også. Anonymkode: 0efcb...b11
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2021 #3 Skrevet 21. oktober 2021 Hvorfor kan han ikke ut å sykle? Skal han straffes for at han var syk? Og ja, han kan på skolen i morgen. Anonymkode: ca842...835
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2021 #4 Skrevet 21. oktober 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor kan han ikke ut å sykle? Skal han straffes for at han var syk? Og ja, han kan på skolen i morgen. Anonymkode: ca842...835 For det første er det en god regel at er en borte fra skolen fordi han er syk så må vi holde oss inne. Å for det andre så kunne jeg ikke vite om det er omgangssyke,å har en det så bør en holde seg inne. Anonymkode: 0efcb...b11
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2021 #5 Skrevet 21. oktober 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): For det første er det en god regel at er en borte fra skolen fordi han er syk så må vi holde oss inne. Å for det andre så kunne jeg ikke vite om det er omgangssyke,å har en det så bør en holde seg inne. Anonymkode: 0efcb...b11 Men om han er inne i dag pga at det kan være omgangssyke kan han heller ikke på skolen i morgen. Og jeg syns at det er helt idiotisk å holde barn som har god allmenntilstand inne basert på at de har vært hjemme fra skolen. Man blir jo ofte bedre utpå dagen, og frisk luft skader vel ingen. Man trenger jo ikke sende dem på besøk til andre, men å sykle ute bør gå helt fint. Anonymkode: ca842...835
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2021 #6 Skrevet 21. oktober 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Men om han er inne i dag pga at det kan være omgangssyke kan han heller ikke på skolen i morgen. Og jeg syns at det er helt idiotisk å holde barn som har god allmenntilstand inne basert på at de har vært hjemme fra skolen. Man blir jo ofte bedre utpå dagen, og frisk luft skader vel ingen. Man trenger jo ikke sende dem på besøk til andre, men å sykle ute bør gå helt fint. Anonymkode: ca842...835 Det jeg mente hva at før idag tenkte jeg det kunne være omgangssyk å derfor fikk han ikke gå ut. Men nå har jeg vært så mange timer hjemme med han idag å tror ikke lenger at det er omgangssyke. Kan han reagerte på kosttilskuddet. Gir han det pga han er veldig kresen så er mye han ikke spiser. Anonymkode: 0efcb...b11
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2021 #7 Skrevet 21. oktober 2021 Ja, han kan gå på skolen imorgen, hadde nok sendt han idag og jeg…. Den tyggetabletten hadde jeg kastet opp av selv, smaker jo spy 🙈 Anonymkode: c0ec8...79d
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2021 #8 Skrevet 21. oktober 2021 Jeg kan kun ta kosttilskudd om kvelden, og da på ganske full mage. Ellers kaster jeg opp. Anonymkode: ca560...944
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2021 #9 Skrevet 21. oktober 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Ja, han kan gå på skolen imorgen, hadde nok sendt han idag og jeg…. Den tyggetabletten hadde jeg kastet opp av selv, smaker jo spy 🙈 Anonymkode: c0ec8...79d Holdt han hjemme for var jo redd for at det var omgangssyken,men virker ikke som det er det. Sønnen min synes tyggetablettene smaker godt faktisk. Men den kom jo fort i retur da. Anonymkode: 0efcb...b11
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2021 #10 Skrevet 21. oktober 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg kan kun ta kosttilskudd om kvelden, og da på ganske full mage. Ellers kaster jeg opp. Anonymkode: ca560...944 Takk for tipset det var jeg ikke klar over. Han tok tyggetabletten rett før han skulle spise frokost så er nok derfor den kom i retur ja ettersom han tok den på tom mage, Anonymkode: 0efcb...b11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå