Gå til innhold

Har dere hatt kontakt med noen denne uken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakker jo med folk hver dag? Hvis du ikke gjør det, ta kontakt med andre da vel? 

jeg våkner opp til minst 8 snapper hver dag. Snakker på tlf med venninna mi hver eneste dag. Snapper hele dagen med hvertfall 10 stk. og så har jeg barn, de har venner, de har aktiviteter osv osv. så ja. Jeg snakker med folk hver bidige dag 

Anonymkode: a9ae1...d41

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Jeg snakker jo med folk hver dag? Hvis du ikke gjør det, ta kontakt med andre da vel? 

jeg våkner opp til minst 8 snapper hver dag. Snakker på tlf med venninna mi hver eneste dag. Snapper hele dagen med hvertfall 10 stk. og så har jeg barn, de har venner, de har aktiviteter osv osv. så ja. Jeg snakker med folk hver bidige dag 

Anonymkode: a9ae1...d41

Hun kan ikke ta kontakt selv. For hvis hun må være den som ringer, så betyr det at hun har fått bevis for at vennene liker henne litt mindre enn hun liker dem. Og det er ikke en levelig situasjon. Det må være de andre som vil MEST.

Anonymkode: 3da94...ed0

Skrevet

Ja,masse. Vært sammen med mine barn og foreldre. Gått tur og spist lunsj med venninner. Spist middag ute med 3 vennepar. Pratet med andre foreldre ved henting/levering av barn. Besøk av svigermor og barnas venner. Fått/skrevet mye meldinger og telefoner. I morgen blir det bytur med venninner. Du da hi? :)

Skrevet

Jeg har kontakt med noen hver uke

Anonymkode: 37142...a78

Skrevet
Amalies mamma skrev (49 minutter siden):

Ja,masse. Vært sammen med mine barn og foreldre. Gått tur og spist lunsj med venninner. Spist middag ute med 3 vennepar. Pratet med andre foreldre ved henting/levering av barn. Besøk av svigermor og barnas venner. Fått/skrevet mye meldinger og telefoner. I morgen blir det bytur med venninner. Du da hi? :)

Så koselig 😊

Har møtt en venninne, sendt en snap til en og en meld til en. Ikke fått noen først. 

Nå er det en helg uten noen planer. 

Hatt taco og se tv her nå. 

Anonymkode: 60509...1aa

Skrevet

Ja, vært ute tre ganger i forening/foreldrestyrt aktivitet på skolen/ute med kollegaer på kveldstid i tillegg til mange kontakter på jobb.

Anonymkode: f5264...5c3

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Kollegaer, broren min, politiet, tanta mi, venninner, foreldre til venner av barna, naboer, bilmekanikeren osv. Har daglig kontakt med mange😊

Anonymkode: ab219...2da

I tillegg til mamma og pappa + svigers. Snapper med venninner daglig 

Anonymkode: f5264...5c3

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hun kan ikke ta kontakt selv. For hvis hun må være den som ringer, så betyr det at hun har fått bevis for at vennene liker henne litt mindre enn hun liker dem. Og det er ikke en levelig situasjon. Det må være de andre som vil MEST.

Anonymkode: 3da94...ed0

Skjønner det, men har prøvd å forklare at det er ikke for å være stygg med noen. Er min tro på meg selv og ikke om de. 

Skrevet

Det er koselig å høre hva folk gjør og skal, men ja stikker litt når jeg høre hva sosial og hvor mange de har kontakt med daglig. Skulle jo litt ønske jeg og hadde det sånn. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det er koselig å høre hva folk gjør og skal, men ja stikker litt når jeg høre hva sosial og hvor mange de har kontakt med daglig. Skulle jo litt ønske jeg og hadde det sånn. 

Men hvorfor stiller du dette spørsmålet hver helg da? Jeg sitter også alene i kveld og har ingen planer utover å være sammen med barna, og om jeg vil endre på det må jeg ta kontakt med andre selv. Men det er da ingen krise? Tenk så heldige vi er som har noen å sende snap til eller en venninne å møte? 

Anonymkode: 1bcd8...0a4

Skrevet

Ja.

Kolleger, foreldre til venner av barna mine, barnas venner, familie (søsken, foreldre og svigerinne), venner. Den jeg har hatt minst kontakt med er min mann som har vært på jobbreise. Han har jeg ikke meldt eller snakket med siden mandag.

Anonymkode: af2b8...c7f

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Men hvorfor stiller du dette spørsmålet hver helg da? Jeg sitter også alene i kveld og har ingen planer utover å være sammen med barna, og om jeg vil endre på det må jeg ta kontakt med andre selv. Men det er da ingen krise? Tenk så heldige vi er som har noen å sende snap til eller en venninne å møte? 

Enig i det. Må se det positive i det.,

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Enig i det. Må se det positive i det.,

Men du gjør jo ikke det? Snart kommer det en ny tråd med enten surving over hvor ille ting er for deg eller spørsmål om hva andre gjør, noe som tydelig gjør deg trist. Det er svært usunt det du driver med. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Men du gjør jo ikke det? Snart kommer det en ny tråd med enten surving over hvor ille ting er for deg eller spørsmål om hva andre gjør, noe som tydelig gjør deg trist. Det er svært usunt det du driver med. 

Skal prøve å ikke gjøre det. Evt et positivt tema. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...