Gå til innhold

Har dere hatt kontakt med noen denne uken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvem? 

Anonymkode: 60509...1aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utenom mann og barn har jeg hatt kontakt med folk på jobb. Der har jeg kollegaer som også er venner, og som lærer møter jeg også omtrent 80 forskjellige ungdommer hver uke. Jeg fikk også en sms fra min ene svigerinne som lurte på noe, og har en snapstreak med en venninne. 

Anonymkode: 356cc...9fd

Skrevet

Sendt noen snap med en venninne 

Sendt messengermeldinger med søsteren min

Snakket med mamma på telefonen 

Vært sjåfør for svogeren min 

Sendt noen meldinger med to mammaer og snakket på telefonen med en pappa ang samkjøring 

Anonymkode: 38e88...813

Skrevet

Hvorfor driver du med denne selvplagingen hi?

Anonymkode: 67fa2...36e

Skrevet

Selvsagt. Jeg er da ikke eremitt.

Anonymkode: 41518...b08

Skrevet

Denne uken har vært spesiell siden vi har bursdagsbarn i hus. Det har vært mye besøk i tillegg til de jeg treffer på jobb. 
Men skulle ikke du slutte med disse destruktive trådene dine? 

Anonymkode: 1bcd8...0a4

Skrevet

Kollegaer, naboer, vært på et show med vennepar og hatt strikkekveld med svigermor og svigerinner!🙂

Anonymkode: 90f6f...d7f

Skrevet

Here we go again🙄

Anonymkode: 3794c...23a

Skrevet

Jada, kollegaer, 25x5 elever, min bror, far og mor i tillegg til svigers og egen husstand. Snapper med venninner og får besøk i kveld. 

Anonymkode: e42d4...3dd

Skrevet

Ja. Jeg stakk innom venninne og tok med sønnen hennes ut på lekeplassen så hun fikk hvile litt. Og så har jeg hatt foreldrene mine på middag.

Hva har du gjort for andre denne uken, hi?

Skrevet

OK... Ja jeg har den siste uken hatt kontakt med en masse folk.

jeg har blitt nedringt, nedsnappet og smset i hytt og pine av masse folk jeg ikke egentlig har mye kontakt med og folk jeg har i  nettverket mitt.  Og jeg har snakket med masse folk jeg har møtt på jobb, fritid, studier og i butikker og på gaten...

MEN det skal sies at her i min trygge lille by  løp en mann rundt med bla pil og bue for litt over en uke siden. så det er jo en grunn til denne kontakten med folk.

Jeg har jo også TATT kontakt med andre for å høre at det har det bra... gjør du det?

OG så har jeg valgt å se fremover, selv om livet for øyeblikket faktisk er ganske dritt. Men man må jo velge å finne lyspunkt? det har jeg jo et valg om jeg vil eller ikke og jeg tenker at det har vi ALLE.

Men om det gleder deg så har jeg måttet ringe å oppdatere mamma selv... hun har ikke ringt av seg selv og det syns jeg er litt rart... men hun om det... jeg kan jo velge å bli lei meg eller faktisk bekymre meg litt for henne istedenfor.

Ok jeg er kanskje litt sliten og lei og ikke helt gjennomsnittelig med kontakter for en vanlig uke nå og svarer deg ikke så empatisk som jeg burde. og burde sikkert tidd stille siden dette vel er en rar og anderledes uke.

men  jeg tror jo at vi må velge å se fremover eller grave oss lenger ned uansett årsak til at livet er kjipt. Det er ikke lurt å grave deg ned...

Anonymkode: 193ee...df0

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Sendt noen snap med en venninne 

Sendt messengermeldinger med søsteren min

Snakket med mamma på telefonen 

Vært sjåfør for svogeren min 

Sendt noen meldinger med to mammaer og snakket på telefonen med en pappa ang samkjøring 

og bare for å ha sagt det, det er jeg som sendte første melding til søsteren min, det er jeg som ringte mamma og den venninnen som jeg snap'er med er vi omtrent like aktive begge to.

Så det er ikke sånn at jeg sitter her hjemme også tar hele verden kontakt med meg, jeg må jo ta kontakt selv om jeg ønsker å snakke med noen.

Om det er du som sitter hjemme og synes synd på det selv fordi det er så få som tar kontakt, ingen tar kontakt om du ikke selv gjør noe for å ha et forhold med disse menneskene altså.

Skrevet

Ja. Jeg har jo jobb, familie, venner og en kjæreste. 
Da må man nesten ha kontakt med folk. 

Anonymkode: 372d2...7d7

Skrevet

Denne uken har jeg kun hatt fysisk kontakt med kjernefamilien og kolleger, og har chattet med noen venner.

Anonymkode: c8080...97f

Skrevet

Hva får du ut av disse trådene, Hi?

Ved å fokusere slik du gjør gjør du jo deg selv langt mer deprimert enn du ellers trenger å være.

Hva har du gjort siste par ukene for å gjøre tilværelsen bedre for deg selv, Hi? Hva har du gjort for å komme deg ut og snakke med andre, enten det er naboen med hund, en venninne, kassaansatte på butikken eller noen barn som leker eller pensjonisten som trenger hjelp til å bære hjem noen varer? Hva har du gjort som er positivt for deg selv disse to siste ukene?

Anonymkode: 54e5d...6fc

Skrevet
4 hours ago, Anonym bruker said:

Og hvem? 

har daglig kontakt ( hverdager ) med 10-50 hver dag, da det er mange på jobben min :) ellers bare sønnen hjemme

Anonymkode: 28259...686

Skrevet

Noe jeg har gått glipp av? Hvorfor sier folk at HI må slutte å skrive slike tråder, og at dette er destruktivt? Spør rett og slett fordi jeg ikke aner 😅

Anonymkode: 30edd...495

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Noe jeg har gått glipp av? Hvorfor sier folk at HI må slutte å skrive slike tråder, og at dette er destruktivt? Spør rett og slett fordi jeg ikke aner 😅

Anonymkode: 30edd...495

Det har vært (trolig) en bruker som har opprettet lignende tråder opptil flere ganger i uken siste ukene, eller små varianter av temaet. Det er vondt og vanskelig å føle seg alene, men det blir ikke bedre av å fokusere så mye på det som den brukeren gjør, og hun har fått mange gode råd tidligere, både om å søke hjelp og hva hun selv kan gjøre for å endre situasjonen sin.

Anonymkode: 54e5d...6fc

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Og hvem? 

Ja, masse venner og kjente. De ringer og sender snap og sender meldinger døgnet rundt. Jeg har et så rikt liv så du aner bare ikke. Er også veldig grei, snill, populær og godt likt og alle vennene elsker meg.

Men du da - har du skrevet suksessdagbok og husket på å avslutte destruktivt tankekjør denne uka? Eller har du bestemt deg for å fortsette det drittlivet som du elsker så høyt?

Anonymkode: 3da94...ed0

Skrevet

Jeg har mann, barn og stor familie i tillegg til en haug med venner som går inn og ut her i huset hver eneste dag, akkurat slik vi ønskerå ha det. Noen spiser middag, andre innom på kun en kaffe. Så har jeg vært på jobb hver dag sammen med verdens nydeligste kollegaer. I tillegg vært engasjert forelder på barnas aktiviteter sammen med mange andre foreldre. Sist fredag en fantastisk jobbfest, denne helga ut å spise med 7 vennepar. Livet et herlig!

Anonymkode: 4c182...79c

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Men du da - har du skrevet suksessdagbok og husket på å avslutte destruktivt tankekjør denne uka? Eller har du bestemt deg for å fortsette det drittlivet som du elsker så høyt?

Tipp én gang... 

Anonymkode: 3794c...23a

Skrevet

Hvem har DU kontaktet denne uka HI?

Anonymkode: ee1c0...d82

Skrevet

Enda en av disse? Kan du ikke gi deg HI... Nok av dette nå. 

Anonymkode: 165b9...b38

Skrevet

Har møtt en venninne, sendt en snap til en og en meld til en. Ikke fått noen først. 

Nå er det en helg uten noen planer. 

Skrevet

Kollegaer, broren min, politiet, tanta mi, venninner, foreldre til venner av barna, naboer, bilmekanikeren osv. Har daglig kontakt med mange😊

Anonymkode: ab219...2da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...