Gå til innhold

Hva er dette? Smerter fra mage og opp til skulder.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt klarte jeg ikke sove på en side. Hver gang jeg la meg på venstre side så fikk jeg intense smerter som strålte fra magen og opp til skulder ved innpust. Utpust gikk fint. Det var ekstremt vondt og jeg forsøkte å ligge en stund for å se om det gikk over men det var bare vondt. På høyre side var den så og si borte. Svak murring men hadde ikke tenkt over det en gang om ikke det gjorde vondt på andre siden. 
Kunne minne om smerten etter kikkhullsoperasjonen jeg hadde. Luftsmerter. I dag er jeg litt øm i venstre skulder og kjenner kunn ubehag ved dypt innpust, da bare i magen på samme sted. Kan luftsmerter være så intense? Jeg har knapt hatt luft som er kommet ut i morges og føler meg ikke oppblåst eller forstoppet. 

Anonymkode: 790e2...0c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Luftmerter kan være fryktelig vonde, men om dette ikke gir seg ringer du legen.

Anonymkode: 33bf9...0eb

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Luftmerter kan være fryktelig vonde, men om dette ikke gir seg ringer du legen.

Anonymkode: 33bf9...0eb

Jeg skal ringe lege i morgen om det skjer igjen i natt. Føler meg fin nå. Spist frokost og ubehaget nesten borte. 
Fjernet en eggstokk i fjor så jeg har den luftsmerter friskt i minne. Den var helt lik. Egentlig bra jeg husket den for jeg ble egentlig ikke redd. Tenkte det var luft siden strålingen til skulder var helt lik. 
Takk for svar. 

Anonymkode: 790e2...0c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...