Gå til innhold

Klarer ikke å lande på et navn


wenche19

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er gravid med en jente, og er overlykkelig ettersom jeg og mannen min har prøvd å bli gravide i en god stund. Vi klarer imidlertid ikke å bestemme oss for hva babypusen skal hete - mannen min liker navnene Lea og Cathrine, og jeg synes de er helt greie, men jeg vil gjerne at mellomnavnet skal være oppkalt etter min avdøde oldemor som het Anne-Drude. Mannen min er ikke så begeistret over dette og spør om vi bare kan gå med Anne i stedet, men jeg vil helst ha hele dobbeltnavnet. Jeg foreslo at vi kunne kombinere Anne og Cathrine slik at det ble Anca Drude, men dette likte han ikke heller. Vi klarer ikke å bli enige og jeg vil helst opprettholde tradisjonen. Noen her som har stått i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

wenche19 skrev (5 minutter siden):

Hei,

 

Jeg er gravid med en jente, og er overlykkelig ettersom jeg og mannen min har prøvd å bli gravide i en god stund. Vi klarer imidlertid ikke å bestemme oss for hva babypusen skal hete - mannen min liker navnene Lea og Cathrine, og jeg synes de er helt greie, men jeg vil gjerne at mellomnavnet skal være oppkalt etter min avdøde oldemor som het Anne-Drude. Mannen min er ikke så begeistret over dette og spør om vi bare kan gå med Anne i stedet, men jeg vil helst ha hele dobbeltnavnet. Jeg foreslo at vi kunne kombinere Anne og Cathrine slik at det ble Anca Drude, men dette likte han ikke heller. Vi klarer ikke å bli enige og jeg vil helst opprettholde tradisjonen. Noen her som har stått i samme situasjon?

Rent bortsett fra at navnet du vil ha er helt grusomt så kan ikke noen overkjøre den andre og løsningen her er å finne på noe annet dere faktisk begge liker. 

Anonymkode: 027c2...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere få en kattunge?

drude høres ut som en forkjølet Trude. Jeg er enig med mannen din.

Anonymkode: caf73...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at det var et veldig unikt og kult navn! Litt spesielt selvfølgelig, men alltid morsomt med kule navn som ingen andre har🤗  😌.  Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Skal dere få en kattunge?

drude høres ut som en forkjølet Trude. Jeg er enig med mannen din.

Anonymkode: caf73...d54

Hun snakker om en jente.. ikke en katt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Skal dere få en kattunge?

drude høres ut som en forkjølet Trude. Jeg er enig med mannen din.

Anonymkode: caf73...d54

Hahahahaha, herregud🤣🤣. Takk for latteren🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

berit1974 skrev (9 minutter siden):

Hun snakker om en jente.. ikke en katt:)

Det står "babypusen"

Anonymkode: 571f9...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Babypusen" Anca Drude?

Like godt at barnet ikke er født enda, dere burde sette dere ned med veiledning før alt braker løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tilbakemeldinger alle sammen😅 vi har snakket om det og det ser ut som vi kommer til å gå med Lea Cathrine Drude. Klinger litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk litt kult, Lea Cathrine var fint, og Drude var jo veldig uvanlig men kult når det ble ett trippelnavn 🙂, så kan hun velge selv om hun vil bruke det når hun blir eldre. 

Anonymkode: 2b466...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wenche19 skrev (15 timer siden):

Takk for tilbakemeldinger alle sammen😅 vi har snakket om det og det ser ut som vi kommer til å gå med Lea Cathrine Drude. Klinger litt bedre.

Hahahaha!!! Fy faen 🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 571f9...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...