Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #101 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hva slags kremer bruker du, merke? 😊 Anonymkode: 8d8dc...8db ageLOC Elements fra Nu Skin. Anonymkode: ba3b0...c85
Urwa Skrevet 20. oktober 2021 #102 Skrevet 20. oktober 2021 Tjaa frisør har jeg nesten aldri gått til. Alltid hatt langt rett hår som hvem som helst kan stusse for meg når det trengs😅. Kurerer håret med oliven olje. Så shampoo fra kiwi funker perfekt. Liker ikke lange negler så ingen kostnad der. Det jeg derimot bruker penger på er vel gode hudprodukter og en behandling i ny å ne. ( dvs 1-2 ganger i året😅).
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #103 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Frisk sæd lukter veldig lite. Det samme gjør fersk treningssvette fra friske personer. "Stressvette" ol kan lukte litt mer, men den lukten forsvinner med en god dusj også uten såpe. Anonymkode: 51276...ac2 Nei, det gjør det virkelig ikke, vann fjerner ikke lukt. Og hva gjør du om svetten ikke er frisk? Etter en dagstur i fjellet feks? Blir litt uvel av tanken på at folk ikke bruker såpe. Plutselig skjønner man hvorfor enkelte mennesker lukter helt jævlig😂 Anonymkode: 2c803...9a4
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #104 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Frisk sæd lukter veldig lite. Det samme gjør fersk treningssvette fra friske personer. "Stressvette" ol kan lukte litt mer, men den lukten forsvinner med en god dusj også uten såpe. Anonymkode: 51276...ac2 Nei, fersk treningssvette lukter mye. Det gjør også sæd og mens. Ikke alle merker lukt da luktesansen er forskjellig fra person til person. Også hvilke lukter vi misliker varierer. Anonymkode: ca88e...398
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #105 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Nei, fersk treningssvette lukter mye. Det gjør også sæd og mens. Ikke alle merker lukt da luktesansen er forskjellig fra person til person. Også hvilke lukter vi misliker varierer. Anonymkode: ca88e...398 https://forskning.no/uit-norges-arktiske-universitet-menneskekroppen-partner/svette-lukter-ikke-vondt/539756 Fersk svette lukter nedten ingenting. Både sæd og mens lukter litt, men etter min mening ikke vondt nr det er feskt, men hvis det blir liggende i noen timer begymner det å lukte mer. Det som kan lukte mye er avfallsstoffene fra bakteriene som bryte ned kropsveskene. Anonymkode: 51276...ac2
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #106 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): https://forskning.no/uit-norges-arktiske-universitet-menneskekroppen-partner/svette-lukter-ikke-vondt/539756 Fersk svette lukter nedten ingenting. Både sæd og mens lukter litt, men etter min mening ikke vondt nr det er feskt, men hvis det blir liggende i noen timer begymner det å lukte mer. Det som kan lukte mye er avfallsstoffene fra bakteriene som bryte ned kropsveskene. Anonymkode: 51276...ac2 Men det er jo ikke sånn at man alltid kan dusje med en gang man har svettet? Eller dusje mange ganger om dagen under menstruasjon. Anonymkode: 2c803...9a4
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #107 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Men det er jo ikke sånn at man alltid kan dusje med en gang man har svettet? Eller dusje mange ganger om dagen under menstruasjon. Anonymkode: 2c803...9a4 Neida, men det var et svar på at det luktet mye når det var helt ferskt. Det gjør det ikke. Anonymkode: 51276...ac2
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #108 Skrevet 20. oktober 2021 Eget velvære? Tja, hva betyr egentlig det? Ser igrunnen ikke på såpe og shampoo som velvære, mer en nødvendighet. Går ikke til frisør, klipper lugg og lengde selv. Har veldig langt hår, og pleier bruke to pakker glansvask ca hver tredje mnd for å friske opp fargen. Kjøper flere når de er på tilbud til 99-119. Hater lange negler, så null i neglestell. Veldig dårlig til å huske bodylotion dessverre. Kan ha en og samme i flere år. Bruker mineralpudder, mascara og øyebrynsblyant. Skifter altfor sjelden. Kan gå år mellom. Men når jeg kjøper nytt bruker jeg Jane Iredale, som jo ikke er av det aller billigste. Tipper jeg bruker en hundrelapp i mnd. Anonymkode: c6fd1...9d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå