Mrs Remington Skrevet 17. oktober 2021 #51 Skrevet 17. oktober 2021 Før jeg fylte 50 år - hadde aldri tid til slik. Gadd ikke å regne på det engang! Men nå - skal bruke mye penger på fotpleie, hodemassasje og så videre. Deilig er jorden - går glatt kr 5000,- per måned hva gjelder spa altså. Man kan sikkert gravlegges med penger i kista men det er liksom ingenting å bruke pengene på der.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #52 Skrevet 17. oktober 2021 Mrs. Marple skrev (3 minutter siden): Før jeg fylte 50 år - hadde aldri tid til slik. Gadd ikke å regne på det engang! Men nå - skal bruke mye penger på fotpleie, hodemassasje og så videre. Deilig er jorden - går glatt kr 5000,- per måned hva gjelder spa altså. Man kan sikkert gravlegges med penger i kista men det er liksom ingenting å bruke pengene på der. Det er ikke noe å bruke pengene på der, men du kan betale folk for å gjøre mye nyttigere ting enn å massere, deg mens du lever. Anonymkode: 51276...ac2
Mrs Remington Skrevet 17. oktober 2021 #53 Skrevet 17. oktober 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke noe å bruke pengene på der, men du kan betale folk for å gjøre mye nyttigere ting enn å massere, deg mens du lever. Anonymkode: 51276...ac2 Jeg synes massasje er nyttig.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #54 Skrevet 17. oktober 2021 Mrs. Marple skrev (10 minutter siden): Før jeg fylte 50 år - hadde aldri tid til slik. Gadd ikke å regne på det engang! Men nå - skal bruke mye penger på fotpleie, hodemassasje og så videre. Deilig er jorden - går glatt kr 5000,- per måned hva gjelder spa altså. Man kan sikkert gravlegges med penger i kista men det er liksom ingenting å bruke pengene på der. Utenfor tema... Men kan du bytte nick? Er allerede ei med helt likt nick som deg (ms.marple). Blir raskt misforståelser. Anonymkode: cda06...a04
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #55 Skrevet 17. oktober 2021 Mrs. Marple skrev (Akkurat nå): Jeg synes massasje er nyttig. Sikkert behaglog, men særlig nyttig er det ikke. (Hadde du hatt medisinsk behov hadde du stort sett sluppet å betale.) Anonymkode: 51276...ac2
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #56 Skrevet 17. oktober 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Hva slags ansiktskrem bruker du med 1 stk, 200 pr år? Tømmer en vanlig tube på en mnd jeg 😬 Anonymkode: 7d168...04d Haha, det er vel mer min sløvskap det gjenspeiler enn drøyhet på krem. Bruker dessverre krem bare de kaldeste ukene i året. Heldigvis har jeg gode gener og brukt lite sminke osv gjennom hele livet så jeg har veldig ungdommelig hud... enda... Anonymkode: 23dcf...883
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #57 Skrevet 17. oktober 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Haha, det er vel mer min sløvskap det gjenspeiler enn drøyhet på krem. Bruker dessverre krem bare de kaldeste ukene i året. Heldigvis har jeg gode gener og brukt lite sminke osv gjennom hele livet så jeg har veldig ungdommelig hud... enda... Anonymkode: 23dcf...883 Jeg bruker ansiktskrem kun når jeg ser at ansiktet er tørt... og det er det sjeldent. Så jeg bruker kanskje 6 -8 mnd på en krukke. Anonymkode: d6fb3...7a6
Mrs Remington Skrevet 17. oktober 2021 #58 Skrevet 17. oktober 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Sikkert behaglog, men særlig nyttig er det ikke. (Hadde du hatt medisinsk behov hadde du stort sett sluppet å betale.) Anonymkode: 51276...ac2 Hodemassasje er veldig behagelig og jo, det er nyttig for meg.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #59 Skrevet 17. oktober 2021 Anonym bruker skrev (På 16.10.2021 den 10.46): Langt hår. Lagt hår vet jeg ikke hva er 😂😂 Anonymkode: 7d168...04d Da er du ikke gammel nok Var jo helt vanlig at damer gikk til frisør for å få lagt håret sitt før. Du har sikkert ikke hørt om leggevann heller? Anonymkode: a03a3...012
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2021 #60 Skrevet 18. oktober 2021 Frisør ca. 600, linser ca. 200, shampo, krem m.m. 100. Anonymkode: 88369...e01
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2021 #61 Skrevet 18. oktober 2021 On 10/15/2021 at 6:15 PM, Anonym bruker said: Altså frisør, trening, sminke, kremer, brunfarge, hudpleie, negler osv…? Anonymkode: 2ee39...e16 0kr på det meste her, bruker vel ca 950 til frisøren 2 ganger i året,men ellers ingenting på andre ting Anonymkode: 66272...598
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2021 #62 Skrevet 18. oktober 2021 Hehe, alltid en haug av martyrer i slike i innlegg. Blir alltid nysgjerrig på hvordan folk som mener de bruker 0,- på eget velvære ser ut😅 Jeg er hos frisøren 3-4 ganger i året. Da går det fort 2000,- ettersom jeg farger eller striper håret. Videre bruker jeg penger på hårkur, shampoo til farget hår, hårolje, hårspray, tørrsjampo, sminke (maskara, øyenskygge, foundation, pudder, leppestift, neglelakk bla). Jeg bruker daglig body lotion, øyekrem, dagkrem og nattkrem. Så barberer jeg meg selvsagt de vanlige stedene, og det er heller ikke gratis. Massasje eller spa skjer kanskje en gang i året. Anonymkode: 2c803...9a4
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2021 #63 Skrevet 18. oktober 2021 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Haha, det er vel mer min sløvskap det gjenspeiler enn drøyhet på krem. Bruker dessverre krem bare de kaldeste ukene i året. Heldigvis har jeg gode gener og brukt lite sminke osv gjennom hele livet så jeg har veldig ungdommelig hud... enda... Anonymkode: 23dcf...883 You lucky bastard 😂 Her flasses det etter kun en dag 💩 Anonymkode: 7d168...04d
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2021 #64 Skrevet 18. oktober 2021 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Hehe, alltid en haug av martyrer i slike i innlegg. Blir alltid nysgjerrig på hvordan folk som mener de bruker 0,- på eget velvære ser ut😅 Jeg er hos frisøren 3-4 ganger i året. Da går det fort 2000,- ettersom jeg farger eller striper håret. Videre bruker jeg penger på hårkur, shampoo til farget hår, hårolje, hårspray, tørrsjampo, sminke (maskara, øyenskygge, foundation, pudder, leppestift, neglelakk bla). Jeg bruker daglig body lotion, øyekrem, dagkrem og nattkrem. Så barberer jeg meg selvsagt de vanlige stedene, og det er heller ikke gratis. Massasje eller spa skjer kanskje en gang i året. Anonymkode: 2c803...9a4 Av alt det du ramser opp bruker jeg shampo og balsam, kjøpt i matbutikken og deles med resten av familien. Mannen klipper meg innimellom. Sminke ol bruker jeg ikke og masasje og spa synes jeg er dørgende kjedelig. Trening er løping ute og styrke/beveglighet hjemme. Et par tuber solkrem i året bruker jeg da, men ikke andre kremer og barberer meg gjør jeg ca 3 ganger i året. Fordelen med å gjøre som meg er at ingen blir overasket om morgenen på hyttetur. Jeg ser omtrent lik ut uansett Anonymkode: 51276...ac2
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2021 #65 Skrevet 18. oktober 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Av alt det du ramser opp bruker jeg shampo og balsam, kjøpt i matbutikken og deles med resten av familien. Mannen klipper meg innimellom. Sminke ol bruker jeg ikke og masasje og spa synes jeg er dørgende kjedelig. Trening er løping ute og styrke/beveglighet hjemme. Et par tuber solkrem i året bruker jeg da, men ikke andre kremer og barberer meg gjør jeg ca 3 ganger i året. Fordelen med å gjøre som meg er at ingen blir overasket om morgenen på hyttetur. Jeg ser omtrent lik ut uansett Anonymkode: 51276...ac2 Det er billig for deg da😊 For min del hadde jeg følt meg blek og gusten helt uten sminke. Spesielt på vinterstid hadde hud og hår vært tørt og ubehagelig. Og litt trist å ikke sminke seg opp til en fest engang. Men for all del, vi er alle forskjellige☺️ Trening glemte jeg. Jeg driver med lagidrett, som koster kontingenten + utstyr. Også er jeg masse ute i skog og mark, så går litt penger på turutstyr også. Anonymkode: 2c803...9a4
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2021 #66 Skrevet 18. oktober 2021 Per år: Sminke - 0 kr. Krem/sjampo/balsam/solkrem - 500 kr. Trening - 4000 kr. Frisør - 5000 kr. Bruning - 0 kr. Negler - 0 kr. Så litt under 1000,- per måned. Anonymkode: 73f82...609
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2021 #67 Skrevet 18. oktober 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er billig for deg da😊 For min del hadde jeg følt meg blek og gusten helt uten sminke. Spesielt på vinterstid hadde hud og hår vært tørt og ubehagelig. Og litt trist å ikke sminke seg opp til en fest engang. Men for all del, vi er alle forskjellige☺️ Trening glemte jeg. Jeg driver med lagidrett, som koster kontingenten + utstyr. Også er jeg masse ute i skog og mark, så går litt penger på turutstyr også. Anonymkode: 2c803...9a4 Kaskje fordi jeg ikke har skadet huden min med for mye kremer tidligere blir ikke huden tør og jeg er fra naturens side utstyrt med fine farger, mye ute er jeg også så jeg blorvikke blek og gusten uansett. Turutstyr har jeg. Det har stort sett vært gaver opp gjennom årene. Det er jo ikke ofte noe trenger å byttes ut og egentlig er det ikke så mye man trenger. Anonymkode: 51276...ac2
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2021 #68 Skrevet 19. oktober 2021 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Hehe, alltid en haug av martyrer i slike i innlegg. Blir alltid nysgjerrig på hvordan folk som mener de bruker 0,- på eget velvære ser ut😅 Jeg er hos frisøren 3-4 ganger i året. Da går det fort 2000,- ettersom jeg farger eller striper håret. Videre bruker jeg penger på hårkur, shampoo til farget hår, hårolje, hårspray, tørrsjampo, sminke (maskara, øyenskygge, foundation, pudder, leppestift, neglelakk bla). Jeg bruker daglig body lotion, øyekrem, dagkrem og nattkrem. Så barberer jeg meg selvsagt de vanlige stedene, og det er heller ikke gratis. Massasje eller spa skjer kanskje en gang i året. Anonymkode: 2c803...9a4 Hvorfor tror du det er martyrdom som kommer til uttrykk her? Det er vel i bunn og grunn ikke alle som må sparkles og males for å ikke se ut som et takras, da. Anonymkode: 123f5...154
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2021 #69 Skrevet 19. oktober 2021 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Hehe, alltid en haug av martyrer i slike i innlegg. Blir alltid nysgjerrig på hvordan folk som mener de bruker 0,- på eget velvære ser ut😅 Jeg er hos frisøren 3-4 ganger i året. Da går det fort 2000,- ettersom jeg farger eller striper håret. Videre bruker jeg penger på hårkur, shampoo til farget hår, hårolje, hårspray, tørrsjampo, sminke (maskara, øyenskygge, foundation, pudder, leppestift, neglelakk bla). Jeg bruker daglig body lotion, øyekrem, dagkrem og nattkrem. Så barberer jeg meg selvsagt de vanlige stedene, og det er heller ikke gratis. Massasje eller spa skjer kanskje en gang i året. Anonymkode: 2c803...9a4 Jeg er mest overrasket over at folk ikke bruker deo engang...... Aldri parfyme? aldri neglelakk? Jeg sminker meg lite til daglig; kanskje litt foundation nå i høst- og vintermånedene, litt maskara osv, en dæsj parfyme når jeg skal på jobb. Når jeg en sjelden gang skal ut å flakse er det greit å barbere armhulene liksom, sminke seg, ta på neglelakk og fikse håret. Selv om jeg ikke bruker store summer pr måned, så blir det jo litt i løpet av et år.. Anonymkode: ca88e...398
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2021 #70 Skrevet 19. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvorfor tror du det er martyrdom som kommer til uttrykk her? Det er vel i bunn og grunn ikke alle som må sparkles og males for å ikke se ut som et takras, da. Anonymkode: 123f5...154 Velvære er vel ikke bare sparkling og maling? For eksempel, håndkrem på vinteren er et must for veldig mange, da man gjerne får tørre hender i den kalde lufta. De aller fleste klarer ikke å klippe seg selv, så de må til frisør. Og så videre. Anonymkode: 528ce...2c3
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2021 #71 Skrevet 19. oktober 2021 Ser at jeg er helt ekstrem i forhold til de fleste her... Jeg bruker mellom 1500-1700 på hudpleie hver måned (dritdyre antiaging-kremer morgen og kveld, fuktmaske en gang eller to i uka). Jeg ser yngre ut enn jeg er og får mye skryt for huden min, men det er jo allikevel helt vilt, jeg ser det selv. "Problemet" er at jeg fikk disse produktene gratis via jobb i over ti år, og nå som jeg har en ny jobb, er jeg for lat til å finne noe annet. I tillegg tenker jeg at jeg kan jo ikke slutte med dem nå, når jeg snart er femti? Det er jo nå andre begynner med sånne kremer, mener jeg. Dessuten føler jeg at alle andre kremer jeg prøver legger et "belegg" på huden og bare generelt er ubehagelige. Det skal sies at jeg har veldig tørr og sart hud og lett får allergiske reaksjoner, men allikevel... Til gjengjeld bruker jeg veldig lite på frisør (under 1000 i året), jeg eier kanskje fem par sko tilsammen og har ingen vesker til over 500 kroner. Spa har jeg vært på to ganger i mitt liv. Men jeg er overrasket over hvor lite mange her inne bruker; andre tråder gir inntrykk av at de er mange damer i 40- og 50-årene her inne som tjener veldig bra? Jeg hadde trodd hudpleie og annen egenpleie stod ganske høyt på lista for mange av dem. Egentlig er jeg positivt overrasket, det er deilig at så mange er naturlige og ujålete og bruker pengene sine langt mer fornuftig enn meg 😄 Anonymkode: ba3b0...c85
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2021 #72 Skrevet 19. oktober 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hvorfor tror du det er martyrdom som kommer til uttrykk her? Det er vel i bunn og grunn ikke alle som må sparkles og males for å ikke se ut som et takras, da. Anonymkode: 123f5...154 Nå er det et ganske stort sprik mellom naturlig make- up og sparkling og maling da. Men folk må gjerne ha tør hud, viltvoksende hår og vintergusten hud for min del😅😅 Anonymkode: 2c803...9a4
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2021 #73 Skrevet 19. oktober 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg er mest overrasket over at folk ikke bruker deo engang...... Aldri parfyme? aldri neglelakk? Jeg sminker meg lite til daglig; kanskje litt foundation nå i høst- og vintermånedene, litt maskara osv, en dæsj parfyme når jeg skal på jobb. Når jeg en sjelden gang skal ut å flakse er det greit å barbere armhulene liksom, sminke seg, ta på neglelakk og fikse håret. Selv om jeg ikke bruker store summer pr måned, så blir det jo litt i løpet av et år.. Anonymkode: ca88e...398 Jeg anser ikke deo, sjamo ol. som velvære, men hygieneprodukter, akkurat som håndsåpe. Ellers bruker jeg faktisk verken neglelakk eller parfyme, jeg liker ikke noen av delene, men jeg bruker bitte litt sminke (mascara og id-pudder, men dette får jeg i gave som regel). Jeg bruker en ansiktskrem fordi jeg har litt tørr/sensitiv hud i ansiktet, men ikke noe annet, ei heller håndkrem eller bodylotion, det trengs faktisk ikke. Som sminkefjerner bruker jeg vanlig matolje, det er faktisk utrolig effektivt og tilnærmet gratis. Så av det jeg anser som velvære (sminke, kremer, spa, behandlinger, frisør ol.) så bruker jeg faktisk utrolig lite penger. Ikke for å spare penger, for jeg er faktisk "rik", men fordi jeg ikke er interessert i/har behov for dette. Anonymkode: 4238b...edd
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2021 #74 Skrevet 19. oktober 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg er mest overrasket over at folk ikke bruker deo engang...... Aldri parfyme? aldri neglelakk? Jeg sminker meg lite til daglig; kanskje litt foundation nå i høst- og vintermånedene, litt maskara osv, en dæsj parfyme når jeg skal på jobb. Når jeg en sjelden gang skal ut å flakse er det greit å barbere armhulene liksom, sminke seg, ta på neglelakk og fikse håret. Selv om jeg ikke bruker store summer pr måned, så blir det jo litt i løpet av et år.. Anonymkode: ca88e...398 Samme her. Og lar tydeligvis alt hår gro🙈 Trenger ingen form for kremer selv på vinterstid? Gjør aldri noe ekstra med håret? Jeg bruker heller ikke annet en foundation, litt pudder og maskara til hverdags. Men jeg har jo mer enn det i sminkepungen.. Anonymkode: 2c803...9a4
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2021 #75 Skrevet 19. oktober 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Samme her. Og lar tydeligvis alt hår gro🙈 Trenger ingen form for kremer selv på vinterstid? Gjør aldri noe ekstra med håret? Jeg bruker heller ikke annet en foundation, litt pudder og maskara til hverdags. Men jeg har jo mer enn det i sminkepungen.. Anonymkode: 2c803...9a4 Hvorfor skulle jeg ikke øa håret gro? Nei, jeg trenger ingen kremer om vinteren heller. De fleste gjør ikke det fra naturens side. Det er bare når du har ødelagt den naturlige balansen i huden med å smøre eg i tide og utide du blir tør i huden. Dropp kremer og sminke og vask deg med bare vann i noen månder så trenger huden din sansynlig vis heller ikke kremer lengre. Håret mitt er langt. Jeg kan gjøre mye gorskjellig med det med ulike fletter og måter å settedet opp. Det er ikke noe jeg bruker frisør til. Sminke har jeg ikke. Det er jo ikke noe jeg bruker. Jeg er mye ute. Kanskje det er derfor jeg har farge i fjeset uansett. Jeg har penger nok. Det er ikke for å spare jeg ikke bruker prnger på sånt. Jeg ser bare ikke behovet. Anonymkode: 51276...ac2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå