Gå til innhold

Har noen fått strømregningen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Nettopp derfor, det har nesten ikke regnet… 

Anonymkode: d6505...965

Har ingenting med regnet å gjør. Strømmen blir dyr uannsett når vår blir sendt ut av landet og vi kjøper dyrere tilbake 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I august var den på 800 kr, september på 1300 og nå på 1600 kr. Gruer meg virkelig til vinteren, er ufør og alene med barn, så har jo ikke rom for ville strømregninger.

Anonymkode: 8a3e3...910

Skrevet

Merkelig enda ikke fått den. 

Anonymkode: 74af6...510

Skrevet

Jeg var forberedt at den blir ille men fikk likevel hakeslepp. 3.439 kroner! Og det er septemberregning, fyringsperioden har såvidt begynt. Tenker med skrekk og gru på januar.

Her har nye regjeringen noe å rydde i, la oss håpe at de har mer å komme med enn noen hundrelapper for de som får bostøtte.

Anonymkode: 4de5e...fc2

Skrevet

3800 kr pluss nettleie på omtrent like mye... Så ca 6000 kr. Og det uten særlig elektrisk ovner. 

Vi har stort hus og 4 barn/tenåringer, samt at to kamerater av eldste omtrent har flyttet inn, så vi er stort sett 6 barn/ungdommer. Det dusjes minst 5-6 (av og til mer) ganger hver dag og det trekker mye strøm. Vaskemaskin, tørketrommel og oppvaskmaskin går hele døgnet.

Anonymkode: a6327...a04

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Jeg var forberedt at den blir ille men fikk likevel hakeslepp. 3.439 kroner! Og det er septemberregning, fyringsperioden har såvidt begynt. Tenker med skrekk og gru på januar.

Her har nye regjeringen noe å rydde i, la oss håpe at de har mer å komme med enn noen hundrelapper for de som får bostøtte.

De burde komme med noen hundrelapper til flere enn de som har bostøtte, mange som har veldig lite, men som ikke er kvalifisert til bostøtte, kravene for å få det er jo så strengt.

Anonymkode: f893a...ef6

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Helt enig med deg. De fleste med dårlig råd, får jo ikke bostøtte, for man skal tjene svært lite for å få det. Jeg er ufør på minstesats og får ikke bostøtte. Er ikke lenge siden jeg hadde AAP, da fikk jeg bra bostøtte, og fikk være med på det ene året vi da fikk ganske bra støtte til strøm og. Jeg har jo ikke mer penger som ufør totalt, enn hva jeg hadde på AAP.

Anonymkode: 8a3e3...910

Skrevet

Her burde Ap og H personlig dekke strømregningen til det norske folk. Det er de som har pressa igjennom utenlandskablene.

Anonymkode: d56d7...b3a

Skrevet
frustrertfrue33 skrev (På 14.10.2021 den 2.29):

Om det pøser ute så blir fremdeles strømprisene høye. Vi selger strømmen ut av landet og i år må dere belage dere for ekstremt høye strømregninger da vi skal gi strømmen vår vekk til flere land. Vi kjøper tilbake mye dyrere 

Tull! 

Anonymkode: 5c823...f9a

Skrevet

Der kom den. 893kr. Ja, hva blir den da seinere i vinter. 

Anonymkode: 74af6...510

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...