Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg har klart skjeve stortær, spesielt den ene er veldig markant. Men direkte smerter som ikke kan behandles med reseptfri smertestillende har jeg ikke. Likevel kommer ubehaget ganske regelmessig, ukentlig vil jeg si. Det er et dunkende ubehag. Bruker ikke sko som presset på skjevstillingen. Hvordan er terskelen for å korrigere dette kirurgisk blant unge mennesker? Er det nok til å oppsøke fastlegen og spørre om en henvisning til kirurgisk konsultasjon? Anonymkode: 4fc8b...f08
Daquiry Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Min venninne tok begge samtidig. Hun var 35 når hun gjorde det
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 Søsteren min har fått høre fra hun var tidlig i 30-årene at de opererer når hun vil. Hun driver idrett på høyt nivå så det er en evig avvegning, for det er en smertefull operasjon hvor hun blir satt ut av spill en sesong så hun har foreløbig valgt å avvente selv om hun sliter med å finne sko. Anonymkode: f8d53...0bf
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 Jeg hadde det og ble operert. Var ca 30, det ble mye bedre etterpå. Dessverre fikk jeg to barn til etter den tid, og under sv.skap glir leddene ut igjen. Så nå ser føttene nesten like ille ut. Men ubehaget er ikke kommet tilbake. Jeg hadde en del smerter, faktisk. Og når jeg gikk turer, ble jeg helt nummen i stortærne. Anonymkode: 383aa...6c6
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 Det opereres når det gir smerter/ubehag uansett alder. Bare be om henvisning hos fastlege først som sist. Er en del ventelister nå så greit å stå i kø. Anonymkode: eb1a7...fbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå