Gå til innhold

Er du en av favorittene til fastlegen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker du at han liker deg og enkelte andre bedre enn resten? 

Anonymkode: 152c9...3d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Men jeg tror nok hun tenker at jeg er en enkel pasient. Jeg vet stort sett hva som feiler meg før jeg kommer, ergo får jeg riktig behandling jeg ikke trenger å krangle meg til. Hun vet og at jeg kommer bare når det er nødvendig og jeg bruker ikke opp tiden hennes på fjas. 

Anonymkode: 626ae...3f7

Skrevet

Jeg tror hun liker meg, men jeg tror hun liker de fleste pasientene sine. 

Anonymkode: c2a88...3ca

Skrevet

Vel, det er enten:

Neppe, fordi det jeg ytterst sjelden er hos legen og han vet knapt hvem jeg er.

Eller så er jeg favoritt fordi jeg er der sjelden og han slipper ekstra "belastning"(med tanke på at fastleger er veldig overarbeidet).

Anonymkode: 77eea...1d2

Skrevet

Hehe det aner jeg ikke. Jeg føler noen ganger jeg har mer kunnskap enn det hun har. Hun kan og gjør seg vanskelig noen ganger og ting tar veldig tid. Hun gir opp fort og sier feks nei det gikk ikke gjennom. Og isdedenfor å tenke hva gjør vi nå så stopper hun bare opp prosessen, mens jeg presser henne til å gjør mer. Og da skjer det alltid som jeg hadde søkt om. 
Føler de ikke alltid er der for pasientene men mer tro til systemet. 

Anonymkode: 8d343...2fd

Skrevet

Hadde en lege da jeg var i 20-åra. Når jeg kom inn på kontoret for å bestille time eller bestille resept på p-piller, fikk jeg alltid komme til med engang. Altså når han kom ut og såg meg, før han tok inn neste. Og jeg betalte aldri ei krone. 😄

Fikk en følelse av at han likte meg.

Han har alltid hilst på meg siden, når jeg har truffet han på gata, selv om jeg bodde vekke i 5 år, og kun var innom noen få ganger (resept på p-piller og gynekologisk undersøkelser). Var litt overrasket over at han kjente meg igjen første gangen. 

Anonymkode: 5a708...a2d

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Hadde en lege da jeg var i 20-åra. Når jeg kom inn på kontoret for å bestille time eller bestille resept på p-piller, fikk jeg alltid komme til med engang. Altså når han kom ut og såg meg, før han tok inn neste. Og jeg betalte aldri ei krone. 😄

Fikk en følelse av at han likte meg.

Han har alltid hilst på meg siden, når jeg har truffet han på gata, selv om jeg bodde vekke i 5 år, og kun var innom noen få ganger (resept på p-piller og gynekologisk undersøkelser). Var litt overrasket over at han kjente meg igjen første gangen. 

Det er jo bare creepy. hvor gammel var han?

Anonymkode: 68ee9...aaf

Skrevet

Har en god Tone med fastlegen, men tviler på at jeg er en favoritt. Tviler også på at profesjonelle leger har favoritter

Anonymkode: 5aa8d...b1a

Skrevet

Sikkert ikke, men hun behandlet meg som jeg var det og det får holde :)

Skrevet

Legen jeg hadde der jeg bodde før tror jeg likte meg. Vet ikke om hun likte meg bedre en de andre pasientene,  men jeg følte meg bestandig vel med henne. Hun så meg, virket glad når kom, vi kunne tulle sammen og jeg fikk god og ordentlig hjelp. 

De legene jeg har hatt her er bare tull!! Og ja, det er flertall, ikke fordi jeg har byttet, men det er ingen som blir værende.  Har vel hatt 5 stk på 2 år nå. Om man er så heldig å få time da.. noe som de helsearbeidere i skranken bestemmer med hard hånd. Jeg har stått nede på kontoret med blodrød urin, så vondt at jeg ikke klarte å stå på beina, tårene trillende og  likevel ikke få se lege. 'Rester av mens" mente de..  Heldigvis kom det en lege ut mens jeg sto der og tok meg inn  - nyrestein,  sa sykehuset! 

Uansett, jeg har gitt opp her nå og byttet til nabokommunen.  Håper på bedre legekontor og mer stabil lege der. Så får det være vært å kjøre et stykke. 

Gud som jeg savner den gamle legen min! Og ikke minst de I skranken!!!

Anonymkode: db5d6...4a6

Skrevet

Ja sikkert, har ikke vært hos legen på 5 år 😉😜

Anonymkode: 70e3d...2e3

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Tenker du at han liker deg og enkelte andre bedre enn resten? 

Anonymkode: 152c9...3d2

Dagens viktige spørsmål, damer... 

Anonymkode: 24175...ebb

Skrevet

Jeg er favoritten. Har aldri vært hos fastlegen min. 🙂 (Har vært både hos Volvat og på legevakten de siste årene da....)

Anonymkode: 623cc...bed

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er jo bare creepy. hvor gammel var han?

Anonymkode: 68ee9...aaf

Gammal. 😄

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Dagens viktige spørsmål, damer... 

Anonymkode: 24175...ebb

Ehe, hva mener du? Kan man bare stille viktige spørsmål på dib altså?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...