Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2021 #26 Skrevet 4. oktober 2021 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Du reagerer ikke om folk går rundt og kaller seg dronning eller konge..:? Anonymkode: 81124...9e4 I grunnen ikke, blir sånn ca like engasjerende som når naboungen roper se her for tiende gang og skal vise at han hinker på ett bein. Mhm, mens du tenker på hva du skal lage til middag. Hverken mer eller mindre. Så lenge det er seg selv de snakker om, spiller det ikke noen rolle hva man sier egentlig. Anonymkode: 519d9...1e0
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2021 #27 Skrevet 4. oktober 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): I grunnen ikke, blir sånn ca like engasjerende som når naboungen roper se her for tiende gang og skal vise at han hinker på ett bein. Mhm, mens du tenker på hva du skal lage til middag. Hverken mer eller mindre. Så lenge det er seg selv de snakker om, spiller det ikke noen rolle hva man sier egentlig. Anonymkode: 519d9...1e0 Men orker du å omgå / være sammen med noen 24/7 som blant annet omtaler seg som dronning? Synes du det er helt greit at et voksent menneske hever seg så til de grader over andre? Anonymkode: 4a18c...055
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2021 #28 Skrevet 4. oktober 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Men orker du å omgå / være sammen med noen 24/7 som blant annet omtaler seg som dronning? Synes du det er helt greit at et voksent menneske hever seg så til de grader over andre? Anonymkode: 4a18c...055 Skal i hvert fall mer til før jeg kategoriserer noen som narsissist og med spaltet personlighet. Det var tydelig flere som synes det var helt uproblematisk å omgås henne av de der inne, så helt utenkelig er det nok ikke. Jeg ser ikke helt problemet med å kalle seg selv dronning. Anonymkode: 519d9...1e0
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2021 #29 Skrevet 4. oktober 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Skal i hvert fall mer til før jeg kategoriserer noen som narsissist og med spaltet personlighet. Det var tydelig flere som synes det var helt uproblematisk å omgås henne av de der inne, så helt utenkelig er det nok ikke. Jeg ser ikke helt problemet med å kalle seg selv dronning. Anonymkode: 519d9...1e0 Ekstremt pinlig og kleint er det i hvert fall Anonymkode: 26873...d9f
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2021 #30 Skrevet 4. oktober 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ekstremt pinlig og kleint er det i hvert fall Anonymkode: 26873...d9f Er det noe mindre kleint og pinlig å sitte på ett babyforum mens man hiver seg på «hun skal vi mislike» tråder? Sånn egentlig? Anonymkode: 519d9...1e0
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2021 #31 Skrevet 4. oktober 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Er det noe mindre kleint og pinlig å sitte på ett babyforum mens man hiver seg på «hun skal vi mislike» tråder? Sånn egentlig? Anonymkode: 519d9...1e0 Ja, definitivt. Anonymkode: 26873...d9f
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2021 #32 Skrevet 4. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Er det noe mindre kleint og pinlig å sitte på ett babyforum mens man hiver seg på «hun skal vi mislike» tråder? Sånn egentlig? Anonymkode: 519d9...1e0 Ja, det vil jeg si. Det var voldsomt til engasjement. Anonymkode: c10d9...356
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2021 #33 Skrevet 4. oktober 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ja, det vil jeg si. Det var voldsomt til engasjement. Anonymkode: c10d9...356 Da er vi nok uenig i det. Jeg synes det er rart at dere engasjerer dere i retten til å shame folk på nett uten å bli svart opp på det. Ville du tenkt tilsvarende om det var en snapgruppe hvor en av ungene dine ble diskutert? Anonymkode: 519d9...1e0
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2021 #34 Skrevet 4. oktober 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Da er vi nok uenig i det. Jeg synes det er rart at dere engasjerer dere i retten til å shame folk på nett uten å bli svart opp på det. Ville du tenkt tilsvarende om det var en snapgruppe hvor en av ungene dine ble diskutert? Anonymkode: 519d9...1e0 Jeg har ikke shamet noen. Du shamer meg. Hvorfor syns du det er greit? Anonymkode: c10d9...356
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2021 #35 Skrevet 4. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Da er vi nok uenig i det. Jeg synes det er rart at dere engasjerer dere i retten til å shame folk på nett uten å bli svart opp på det. Ville du tenkt tilsvarende om det var en snapgruppe hvor en av ungene dine ble diskutert? Anonymkode: 519d9...1e0 Hun har helt frivillig valgt å være med i et kjent realityprogram, noe et barn ikke har. Anonymkode: 26873...d9f
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2021 #36 Skrevet 4. oktober 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hun har helt frivillig valgt å være med i et kjent realityprogram, noe et barn ikke har. Anonymkode: 26873...d9f Så da er det greit? Kan ikke si jeg deler den tankegangen. Anonymkode: 519d9...1e0
mjøshild Skrevet 4. oktober 2021 #37 Skrevet 4. oktober 2021 Anonym bruker skrev (21 timer siden): Jeg jubla når Grethe vant, Sulekha oppførte seg som et trassig barn hele uka. Mangel på selvinnsikt, dårlig taper, ganske så høy på seg selv men fint lite å by på.. ekkelt menneske. Anonymkode: 03585...719 Men merkelig nok så viker sånne som en magnet på enkelte typer mannfolk.
Jordbærblomst Skrevet 4. oktober 2021 #38 Skrevet 4. oktober 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Er det noe mindre kleint og pinlig å sitte på ett babyforum mens man hiver seg på «hun skal vi mislike» tråder? Sånn egentlig? Anonymkode: 519d9...1e0 Ja.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2021 #39 Skrevet 4. oktober 2021 Uansett så er hun ute for godt, så slipper vi å se noe til henne igjen... Anonymkode: 6ba8f...621
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2021 #40 Skrevet 5. oktober 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Uansett så er hun ute for godt, så slipper vi å se noe til henne igjen... Anonymkode: 6ba8f...621 Skulle hun ikke på Torpet da? Og komme tilbake i triumf, intet mindre. Anonymkode: c10d9...356
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå