Gå til innhold

Hun som tapte tvekampen i Farmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun virker ikke særlig god..

Anonymkode: 89eb5...dbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ikke i det hele tatt. Jeg kjenner Grethe. Hun er ikke en person som irriterer seg lett over noen. Så hun Su må være veldig spesiell 

Anonymkode: e7a62...cfa

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ikke i det hele tatt. Jeg kjenner Grethe. Hun er ikke en person som irriterer seg lett over noen. Så hun Su må være veldig spesiell 

Anonymkode: e7a62...cfa

Det tror jeg på 

Skrevet

Virket å være lite selvinnsikt der, ja. 

Anonymkode: 4f882...b6a

Skrevet

Jeg jubla når Grethe vant, Sulekha oppførte seg som et trassig barn hele uka. Mangel på selvinnsikt, dårlig taper, ganske så høy på seg selv men fint lite å by på.. ekkelt menneske.

Anonymkode: 03585...719

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Fortalte min datter at hadde hun oppført seg slik på farmen så hadde jeg byttet etternavn. Flau og barnslig oppførsel av Suleka. Grete oppfører seg voksent og takler Suleka utrolig bra. Forstår veldig godt hvorfor hun valgte Suleka. Stort jubelrop i stua her når Grete vant.

Anonymkode: 49a7f...b9c

Skrevet

Møkkakjerring... 

Anonymkode: 6ba8f...621

Skrevet

Hun minner meg om Malin som var med i Idol for mange år siden.

Skrevet

Mali heter hun visst.

Skrevet

Hun har vel en annen bakgrunn da, må folk være sånn eller slik? Kanskje det er hennes måte å ta plassen, det er jo ikke tilfeldig at Tv2 setter sammen den gruppa de gjør. De vil jo ha tv og seertall. Fair av Grethe å ta kampen med en gang, fremfor å surne i ukesvis. Da ble de ferdig med det. 

Anonymkode: 519d9...1e0

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hun har vel en annen bakgrunn da, må folk være sånn eller slik? Kanskje det er hennes måte å ta plassen, det er jo ikke tilfeldig at Tv2 setter sammen den gruppa de gjør. De vil jo ha tv og seertall. Fair av Grethe å ta kampen med en gang, fremfor å surne i ukesvis. Da ble de ferdig med det. 

Greit med annen bakgrunn og at ikke alle må være like. Men det må da være mulig å være normalt høflig fordet. Forskjellig bakgrunn gir ikke frikort for å oppføre seg som et rasshøl.

Anonymkode: fdf13...a2c

Skrevet

Problemet er vel at de som lager sånne realityshow lever av å sette sammen folk med diverse personlige problemer og la konfliktene utspille seg på forutsigbar måte. Jo mer drama, jo flere seere. Det er umoralsk.

Anonymkode: 91934...3b7

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Alle ser jo at hun har en annen bakgrunn. Men tror ikke det er gjengs for folk fra Afrika å oppføre seg som og kalle seg dronninger allikevel. Det er nok bare at hun har en bedriten personlighet. 

Anonymkode: 6d5be...b4c

Skrevet

Jeg har kun sett 10 min av Farmen denne sesongen og så jo med en gang at hennes rolle er provosere. Lite smart og lite sjarmerende, men hun får jo sine 15 min fame. 

Anonymkode: c10d9...356

Skrevet

Hva var det greiene med å leke street gangster fra verste adresse i New York?  Kjenner mange fra Somalia og ingen oppfører seg slik🙄

Skrevet

Les intervju på dagbladet.no så kan alle forstå at hun aldri burde fått 15 min der på farmen engang. Hun burde vernes mot seg selv.

Anonymkode: 2b82c...eb5

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Les intervju på dagbladet.no så kan alle forstå at hun aldri burde fått 15 min der på farmen engang. Hun burde vernes mot seg selv.

Anonymkode: 2b82c...eb5

Finner det ikke. Har du link?

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Finner det ikke. Har du link?

Scroll langt ned hvis du ser via mobil.  

Skrevet
KellyTaylor skrev (2 minutter siden):

Scroll langt ned hvis du ser via mobil.  

Fant det på fb. Ikke uventet at slike som hun trekker mobbekortet. 

Skrevet

er narsissistisk

Anonymkode: 8d67e...6ed

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Alle ser jo at hun har en annen bakgrunn. Men tror ikke det er gjengs for folk fra Afrika å oppføre seg som og kalle seg dronninger allikevel. Det er nok bare at hun har en bedriten personlighet. 

Anonymkode: 6d5be...b4c

Gjør det noe at hun kaller seg dronning da? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hun må endelig bare kalle seg dronning, men oppførselen ellers,vitner om alvorlige personlighetsforstyrrelser.

Anonymkode: 8d67e...6ed

Skrevet

Ikke ofte jeg engasjerer meg over mennesker i slike serier, men ho der fikk det til å koke i meg. Så selvgod og klysete. Veldig lite sjarmerende sammen total mangel på selvinnsikt 🙈

Anonymkode: ad3fd...ed5

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Du reagerer ikke om folk går rundt og kaller seg dronning eller konge..:?

Anonymkode: 81124...9e4

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

På en humoristisk måte er det helt greit.

På en nedlatendende ovenfra og ned holdning, jeg er så mye bedre enn alle andre holdning og en alle skal gjøre som jeg mener er best holdning, er det langt over streken.

Anonymkode: fdf13...a2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...