Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Og hva liker du med deg? Anonymkode: 1a510...d97
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 Jeg liker meg selv ufattelig godt på omtrent alle vis. Anonymkode: 97875...94a
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 Håret, øyne og munn. Jeg har god humor og kommer lett i kontakt med mennesker og får lett venner. Er lat, burde trene og holde meg i form. Blir aldri kvitt de 8 kiloene ekstra. Mister fort fokus så er drit dårlig på å holde orden, både jobb og hjemme. Anonymkode: 2f026...03f
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2021 #5 Skrevet 2. oktober 2021 Jeg er ganske bevisst på hvem jeg er. Noen liker meg, noen misliker leg. Men jeg endrer meg ikke for andre og bruker tiden min på de som liker meg, og når jeg gjør det, så liker jeg meg selv bedre også Anonymkode: 95e0b...409
HeiteH Skrevet 2. oktober 2021 #6 Skrevet 2. oktober 2021 Ja. Jeg skulle ønske jeg hadde flere som meg rundt meg. Jeg liker at jeg er smart, morsom, snill, hjelpsom, arbeidssom, ureddd og festlig. Jeg blir likt av de fleste, men gjerne ikke fra folk som er veldig pertentlige og pripne.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2021 #7 Skrevet 2. oktober 2021 Jeg liker at jeg er modig, kul, morsom, omsorgsfull og ganske pen. Har alltid hatt høy selvtillit og skammer meg ikke over det. Tror ikke jeg er bedre enn andre, men er glad i meg selv. Anonymkode: a44b1...e1a
Superdolly Skrevet 2. oktober 2021 #8 Skrevet 2. oktober 2021 Jeg liker meg godt. Jeg er snill, blid og hyggelig. Jeg er godt likt av andre, og jeg er flink i jobben min. Jeg holder meg oppdatert på ting som er viktig for meg. Jeg er reflektert og oppegående.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2021 #9 Skrevet 5. oktober 2021 Liker stort sett alt med meg selv. Jeg er pen, sosial, snill og morsom, en god venn og en lojal datter, en helt utrolig bra mor og glimrende i jobben min. I tillegg er jeg veldig intelligent, men det er jeg ekstremt forsiktig med å si høyt. (Særlig her på BiM, for dersom man gjør det, står folk i kø for å fortelle at man enten er autist, sosialt ubegavet, frekk, høy på seg selv eller arrogant. Av en eller annen grunn kan visst ikke glupe folk være snille, sosiale og ydmyke i tillegg til å være glupe.) Anonymkode: e01a3...3af
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2021 #10 Skrevet 6. oktober 2021 Så fint å høre det dere liker ved deres egen person! Anonymkode: 1a510...d97
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2021 #11 Skrevet 6. oktober 2021 Skulle ønske jeg kunne skrive det samme. Hva er grunnen til det? Anonymkode: aa22d...c07
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2021 #12 Skrevet 6. oktober 2021 Ingenting. Feit, stygg, kjedelig og tiltaksløs på det som gjelder. Jeg er konstant sliten og trøtt, har alt for mye hengende over meg. Og føler ikke jeg får til noe. Anonymkode: 89bd4...d59
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2021 #13 Skrevet 6. oktober 2021 Anonym bruker skrev (På 2.10.2021 den 9.21): Og hva liker du med deg? Anonymkode: 1a510...d97 Liker alt ved meg. Kroppen min og personligheten min. Jeg bare gjør det. Det ligger i hodet. Anonymkode: 4facc...b63
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2021 #14 Skrevet 6. oktober 2021 At jeg er snill og har omtanke for andre. At jeg lærer barna mine å være rause og akseptere og respektere mennesker. Jeg liker verdiene mine. Anonymkode: 9d0b3...53e
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2021 #15 Skrevet 7. oktober 2021 Liker meg selv godt. Er ganske overvektig, men i bra form og går på toppturer. Har en fysisk krevende jobb til tider. Anonymkode: c3c1f...7d1
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2021 #16 Skrevet 7. oktober 2021 Hvis jeg forsøker å se objektivt på meg selv klarer jeg å se at jeg har mange gode egenskaper; snill, empatisk, god venn, god gjennføringsevne, tar tak i ting, stiller opp i lokalsamfunnet, og for foreldre, familie og på jobb. Vet jeg er veldig populær å jobbe med, og det er godt for selvtilliten. Får mye god tilbakemelding på jobb. Men jeg har angst og dårlig selvbilde, og det fører til selvforakt. Jobber med å ikke føle meg verdiløs. Anonymkode: 361b8...79c
Iiiiik Skrevet 7. oktober 2021 #17 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg liker meg godt egentlig, de aller fleste dager. Det er selvfølgelig deler av meg selv jeg ikke liker like godt, men det er først og fremst de ytre tingene. Jeg liker at jeg har stabilt godt humør, og at jeg har stor kapasitet både sosialt og når det gjelder å få gjort ting. Jeg vet jeg er god i jobben min, og at kollegene liker å samarbeide med meg. Jeg liker at jeg ivaretar familien min på en god måte, og at jeg stiller opp for dem rundt meg gjennom verv og fordi jeg bryr meg om mennesker.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2021 #18 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg elsker meg selv veldig høyt. Det har ingenting med mine prestasjoner, utseende eller kilo å gjøre. Jeg er god, akkurat som jeg er. Anonymkode: 08763...2fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå