Anonym bruker Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 Hvordan er hverdagen deres? Er det sånn dere vil ha det og gjør dere noe for å få det annerledes? Anonymkode: fcdaa...aca
Anonym bruker Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 Jeg trives beat med få mennesker i livet, så jeg orker ikke å ha mange mennesker i livet mitt. Blir noen for pågående og ikke forstår at jeg ikke alltid orker eller gidder, så avslutter jeg vennskapet. Hverdagene består av jobb, hjem og lage middag, kjøre på treninger og kamper (og da må jeg jo være sosial), hjemme i stillhet på kveldene Anonymkode: 72fe3...d1a
Anonym bruker Skrevet 29. september 2021 #3 Skrevet 29. september 2021 Kjæresten min er her gjerne 4 dager i uken så selv om jeg har få personer i livet mitt så har vi ofte besøk. Har også en venn som gjerne er her en dag i uken. Hverdagene går uansett så fort med jobb så jeg ikke er hjemme før 17,lage middag og lekser. Da er mye av dagen allerede gått. Nei skulle ønske jeg hadde flere venner men jeg er så dårlig sosialt med nye folk,at jeg gjør ikke noe for å få flere i livet mitt. Føler jeg ikke er intressan nok til at folk vil være venn med meg. Har ikke så spennende liv som alenemamma med lite barnefri. Anonymkode: 3bee2...ccb
Anonym bruker Skrevet 29. september 2021 #4 Skrevet 29. september 2021 Aksepterer at det er som det er - for å ikke bli nedtrykt av det. Og jobber bevisst for å skaffe meg et større nettverk. Tenker at det er noe jeg må regne med som I løpet av siste halvannet året har jeg fått flere bekjente og også et par nye venner, noe jeg egentlig er litt forbauset over med tanke på at vi har hatt pandemien samme periode Ikke folk jeg treffer veldig ofte, men personer som det er hyggelig å være sammen med når det passer. Anonymkode: 0b53b...6b1
Anonym bruker Skrevet 30. september 2021 #5 Skrevet 30. september 2021 Et bevisst valg. Etter å ha skjønt at jeg ikke passer inn noen steder, tok jeg valget om å ikke ha andre enn mannen og barna i livet mitt. Selvfølgelig har jeg kollegaer jeg omgås på jobb, jeg kan melde med noen på Facebook og sånt. Men jeg har så å si aldri besøk og omgås ingen på fritiden. Ja, det er ensomt og tungt, men alternativet er verre. Anonymkode: 16bff...871
Anonym bruker Skrevet 30. september 2021 #6 Skrevet 30. september 2021 Jeg elsker å være alene og det er et bevisst valg. Anonymkode: 81363...1c2
Anonym bruker Skrevet 30. september 2021 #7 Skrevet 30. september 2021 Hva anser du som få mennesker i livet? Hva med de vennene jeg treffer noen få ganger i løpet av et år? Tiden min tilbringes i all hovedsak med mann, barn og jobb, men jeg har familie og noen venner også. Jeg trives sånn. Vi har det fint sammen når vi treffes, men i hverdagen er det ikke rom for hyppig kontakt. Anonymkode: 35121...a78
Anonym bruker Skrevet 30. september 2021 #8 Skrevet 30. september 2021 Tja. Jeg har mann, barn, familie og jobb. Jeg skulle gjerne vært sosial med venner, men jeg har ikke kapasitet til til mer. Anonymkode: 6c65d...70f
Rabbenreka Skrevet 30. september 2021 #9 Skrevet 30. september 2021 Jeg har ekstremt få mennesker i livet mitt. Men i tillegg til de jeg er glad i så har jeg både den ene og den andre fra kommunen. Jeg skulle gjerne hatt ei venninne jeg kunne snakket med, men heldigvis har jeg eksen min (pappa til barna) som jeg kan prate med om absolutt alt. Også har jeg verdens fineste søster som jeg også kan gjøre det med ❤ Resten prater jeg med flere profesjonelle i kommunen om. Og akkurat nå er det nok for meg. Selv om mine kontaktpersoner mener jeg burde bygge større nettverk så fungerer ting fint som de er nå. Jeg er også så heldig å møte folk på nettet som gjerne kommer en tur innom for prat, men det blir gjerne med den ene gangen og det er egentlig greit for meg da jeg ikke har kapasitet til det. Barna bor hos pappaen sin 100% og jeg ser dem gjerne 1 gang i uka med pappaen. Resten er jeg alene. Det som ofte er med meg er at jeg savner noen når jeg er aleine, mens når det er folk rundt så lengter jeg etter å være aleine. Så i bunn og grunn, jeg trives med sånn ting er nå, men håper ting vil endre seg i fremtiden.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2021 #10 Skrevet 1. oktober 2021 Jeg har mann, barn, stesøsken som bor langt unna, foreldre og full jobb med greie kollegaer. Treffer venner ca 2 ganger i året. Er fornøyd med det og trenger ikke mer sosialisering. Anonymkode: ccf45...a02
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2021 #11 Skrevet 1. oktober 2021 Ser mange har menn/kjæreste. Dere er heldig og gjør en stor forskjell. Anonymkode: fcdaa...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå